Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Afiseaza

  • Această valoare este cu 53% mai mare decât cea înregistrată în aceeași perioadă din 2020
  • Volumetric, în primele trei trimestre din 2021 au fost comercializate 3000 tone de pește bio, sălbatic și provenit din acvacultură
  • În prezent, Alfredo Seafood are cel mai extins portofoliu de pește sălbatic din România
  • Potrivit unui studiu, piața locală de pește și fructe de mare va avea o majorare estimată de 681,6 milioane lei și o rată anuală de creștere de 6%, în intervalul 2021-2025

Mihai Cristian DărmănescuBistroMar la Timona, compania care deține marca Alfredo Seafood, anunță vânzări în valoare de 56,1 milioane lei, pentru peștele bio, sălbatic și de acvacultură, în primele nouă luni din 2021. Această valoare este cu 53% mai mare decât cea înregistrată în aceeași perioadă din 2020 și include atât peștele ambalat, cât și cel vrac, precum și pește proaspăt și congelat. Din punct de vedere al volumelor, în această perioadă
s-au comercializat 3.000 tone de pește și produse pe bază de pește. Până la finalul anului, se așteaptă ca piața de pește să crească în continuare, chiar dacă lent și să depășească cu circa 5% valoarea înregistrată în 2020, depășind 80 milioane lei. Potrivit reprezentanților BistroMar la Timona, evoluția se produce în contextul unui interes mai mare pe care îl manifestă românii pentru o dietă sănătoasă, din care face parte și peștele, odată cu discuțiile despre imunitatea organismului, din spațiul public, apărute pe fondul pandemiei. 

În prezent, în portofoliul de produse Alfredo Seafood, pe segmentul produselor refrigerate, peștele de acvacultură are cea mai mare pondere, cu specii precum somonul, dorada, lupul de mare, păstrăvul și sturionul. În categoria produselor congelate predomină peștele sălbatic, în special macroul, merluciul, șalăul și somonul de Alaska. 

Gama de acvacultură a Alfredo Seafood include pești precum somonul, păstrăvul, dorada, lupul de mare, amberjack etc. și fructe de mare – creveți, carne de scoică, care provin din crescătorii certificate ASC (Aquaculture Stewardship Council) din Danemarca, Norvegia, Olanda, Grecia, Turcia, Vietnam etc., ferme piscicole în care se practică o creștere a animalelor responsabilă, respectând mediul înconjurător. 

Marca Alfredo Seafood are atestare bio, în absența căreia nu ar putea comercializa produse din această gamă. Dorada, păstrăvul, lupul de mare și somonul afumat bio provin din ferme piscicole care au, la rândul lor, certificare organică, emisă de companii specializate. 

Sortimentația de pește sălbatic Alfredo Seafood este cea mai extinsă de pe piața locală, la ora actuală, și cuprinde, printre altele: macrou, chefal, dorada, lup de mare, sardine, hamsie, calcan, rândunică de mare, hering, dulgher de mare, pește spadă, cod alb, precum și fructe de mare precum caracatița, calamarul și langustinele. Majoritatea peștilor sălbatici care poartă marca Alfredo Seafood este  atestat MSC (Maritime Stewardship Council) și provine din cele mai curate zone ale Mării Nordului, Oceanul Pacific sau Oceanului Atlantic. 

„Una dintre gamele care se vând cel mai bine este peștele de acvacultură, dar ne bucură să vedem că și peștele sălbatic este pe o curbă ascendentă. Românii au început să-i prindă tot mai mult gustul! Toate cele trei categorii sunt de o calitate foarte bună: acvacultură, bio sau organic și peștele sălbatic. Fiecare vine cu beneficiile sale, iar noi ne dorim să aducem consumatorilor produse cât mai variate și curate, din punct de vedere al provenienței sau  modului de creștere, precum și al modului în care produsul este tratat pe tot lanțul logistic, de la pescuire, la transport, procesare, ambalare și distribuire. Am observat, atât din vânzări, cât și din discuțiile cu clienții, că anul acesta oamenii au devenit mai atenți la ceea ce mănâncă. Tendința aceasta exista de ani, dar este evident că s-a accentuat pe fondul pandemiei și al mesajelor doctorilor legate de îmbunătățirea imunității. Beneficiile peștelui asupra sistemului imunitar și nervos, prin aportul de nutrienți, acizi grași Omega-3 și vitamina D, au devenit mult mai larg cunoscute. De aceea, cred că segmentul nostru va continua să crească, chiar dacă nu spectaculos, și în următoarele luni”, a spus Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood și director general al companiei BistroMar la Timona. 

Fondatorul Alfredo Seafood estimează că oamenii vor continua să-și îndrepte atenția înspre categorii de alimente ale căror beneficii nutriționale sunt recunoscute. De asemenea, câștigă un oarecare teren și gamele organice sau bio, sau care au diverse atestări ale calității, chiar dacă au prețuri mai ridicate. 

Potrivit unei cercetări realizată de Technavio, companie internațională specializată în realizarea de studii de piață, piața locală de pește și fructe de mare se află pe o curbă ascendentă. Se estimează că în perioada 2021 – 2025, acest segment se va majora cu 681,6 milioane lei, având o rată anuală de creștere de 6%. 

Despre Alfredo Seafood

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013. Succesul Alfredo Seafood se datorează experienţei şi relaţiilor internaţionale cu marii producători de peşte din lume, a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate şi de înaltă productivitate din fabrica situată în Bucureşti și a unui sistem logistic de transport optimizat. 

Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite în cele mai importante lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri din ţară. Printre acestea se numără: Kaufland, Carrefour, Mega Image, Selgros Cash&Carry, Cora, Profi, Auchan etc. şi în peste 5.000 de magazine din comerţul tradiţional, și rețeaua HoReCa. Produsele sunt transportate, procesate, ambalate și distribuite în condiții adecvate de păstrare a aromei și texturii cărnii, de la recoltarea din fermele piscicole internaționale sau capturare.

În prezent, Alfredo Seafood este una dintre cele trei divizii de business ale Bistromar la Timona, companie deținută de către familia Dărmănescu. Alfredo Seafood reprezintă divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare, iar celelalte două sunt: Frigonet Logistics, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate; BistroMar, restaurant – pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floreasca, din București. (Comunicat de presa – noiembrie 2021)

 

Data actualizarii: 25/11/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close