Interviuri cu persoane importante din lumea gastronomiei si din alte domenii cu legaturi directe cu aceasta

Ord. dupa

Se numeste Agustina Fitri si este una dintre cele doua Lady Chefs ale ...

163 vizite

Alex Petricean este Head Chef-ul restaurantului Maize, deschis anul ac...

3524 vizite

Chef Alexandru Iacob s-a nascut la Iasi si este bine-cunoscut publicul...

1354 vizite

Alexandru Sautner are 48 de ani si lucreaza de peste 26 de ani in dom...

3195 vizite

Sotii Amalia si Domenico Bellantoni sunt proprietarii restaurantului B...

908 vizite

Ana Consulea este Chef cofetar si fondator al Zexe Braserie, un loc na...

772 vizite

Cu o experienta de peste 15 ani in industriile retail si horeca, Andre...

1396 vizite

Angelica Ilie a fost sportiva de performanta, a practicat handbalul. I...

577 vizite

Chef Antonio Passarelli are 58 de ani si este unul dintre cei mai renu...

705 vizite

Chef Ashlie Dias este Executive Chef-ul Hotelului Sheraton din Capital...

336 vizite

Chef Catalin Petrescu activeaza in domeniul gastronomic romanesc inca ...

1185 vizite

Chef Cezar Petru Munteanu, pe numele sau intreg, a absolvit Colegiul d...

960 vizite

Chef Joseph Hadad este cu siguranta unul dintre cei mai titrati Chefi ...

1972 vizite

Chef Ciprian Nicolescu are de 48 ani si s-a nascut la Brasov. Cariera ...

1789 vizite

Chef Constantin Ghimpu s-a apucat relativ tarziu de bucatarie si, intr...

2157 vizite

  Constantin Vladareanu, patronul lantului Cuptorul cu Lemne, ...

424 vizite

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaz...

317 vizite

Cristian Lazar are 38 de ani si este Head Chef-ul restaurantului Prime...

346 vizite

Cu o experienta de aproximativ 30 de ani, din cei 49 de ani de viata, ...

1157 vizite

Chef Dan Cretu este din zona Brasovului. Strabunica sa a avut printre ...

651 vizite

Trattoria Il Calcio este de 17 ani pe piata gastronomica din Romania. ...

360 vizite

Se numeste Dan Prodan, are 36 de ani si are o experienta de peste 16 a...

469 vizite

Dan Tudor Tonescu este Head Corporate Chef al Grupului City Grill. Che...

318 vizite

Daniel Michie, CEO al grupului City Grill, are 42 de ani. Daniel Misch...

1049 vizite

Daniela Chiriac are 36 de ani, a absolvit Universitatea Romano-America...

716 vizite

David Contant este deja unul dintre numele sonore ale gastronomiei si ...

110 vizite

Sotii Amalia si Domenico Bellantoni sunt proprietarii restaurantul...

520 vizite

Dragos Panait este proprietarul restaurantului Red Angus din Bucur...

750 vizite

Dragos Petrescu are 46 de ani si este absolvent al Institutului Polite...

984 vizite

Dumitru Bucsa are 42 de ani si este Executive Chef al Hotelului Novote...

460 vizite

Eugen Tudosie are 38 de ani si este managerul restaurantului Mesogios ...

639 vizite

Doamna Evanthia Zisi este o persoana carismatica, foarte sociabila si ...

541 vizite

Francesco Castrovillari  are 29 de ani si s-a nascut in sudul Italiei...

87 vizite

Chef Franz Conde este Executive Chef al Athenee Palace Hilton din 2016...

276 vizite

Este randul lui George Baciu, chef intr-unul dintre restaurantele hote...

275 vizite

Georgios Malideros are de 29 ani si s-a nascut in Grecia, dar in preze...

848 vizite

Chef Gianny Banuta, pe numele sau intreg Iulian Marian Banuta, are 35 ...

1311 vizite

Gleb Poluiaktov este proprietarul Brutal Russian Bucuresti, un bistro ...

713 vizite

Gustavo Hernandez este proprietarul, dar si Chef-ul restaurantului cu ...

222 vizite

Pizza PPH exista pe piata de delivery din Bucuresti inca din anul 2008...

795 vizite

Ilie Risnoveanu are 45 de ani si a terminat Facultatea de Studii Econo...

508 vizite

Excelența Sa, Domnul Felipe Guillermo Alvarez de Toledo este un diplo...

98 vizite

Chef Iosif Stefanescu nu este o fire extrovertita sau o persoana laud...

2052 vizite

Numele: Johhny Susala. De ce „Johnny”? Il cheama Ionut, dar lumea ...

2786 vizite

Kana Hashimoto este manager, dar si actionar al locatiilor Japanos, da...

1091 vizite

Dupa numele de botez se numeste Aurora Leventis, dupa casatorie Nicola...

1561 vizite

Se numeste Marcelus Lucian Suciu, are 41 de ani si e CEO-ul grupului M...

440 vizite

Chef Marian Huzu lucreaza in bucatarie din anul 1994, adica de la vars...

287 vizite

Numele ei este Maria (Mariana) Nitu are 62 de ani si este din Bucurest...

168 vizite

Marius Baban, General Manager Hard Rock Cafe Bucuresti, si-a inceput c...

1120 vizite

Marius Sucala-Cuc e in industria hoteliera de mai bine de 4 ani, de ca...

372 vizite

Se numeste Mehrzad si semnificatia numelui sau spune multe despre el....

543 vizite

Doamna Melania Dragne este una dintre cele doua Lady Chefs ai Ambasado...

88 vizite

Se numeste Mihai Zamfira si are 41 de ani. In bucatarie a petrecut mai...

693 vizite

Povestea lui Nico Lontras incepe acum 23 de ani, cand a plecat din Rom...

1877 vizite

Nicolae Lica este Executive Cheful hotelului JW Marriott din Bucuresti...

793 vizite

Chef Nicolae Vasile are 36 de ani, din care jumatate i-a petrecut in b...

352 vizite

Nicolai Schleifer este Executive Chef-ul hotelului Radisson Blu din Bu...

341 vizite

Nicu Avram are 29 de ani si este managerul restaurantului Vatra Neamul...

665 vizite

Chef Orlando Zaharia este unul dintre cei mai cunoscuti bucatari din R...

2254 vizite

A plecat la Londra in 2010 pentru a studia Global Business Management ...

856 vizite

Se numeste Radu Dumitrescu si este bucatar. Are 45 de ani, dintre care...

1848 vizite

L-am intalnit pe Radu Nedelcu intr-o dimineata in restaurantul Sar...

473 vizite

Radu Rughinis activeaza in industria Horeca inca din 1990, din momentu...

673 vizite

Chef Razvan Alexandru are 36 de ani si es...

918 vizite

Razvan Crisan este co-fondator si CEO al Grupului M60 (M60 Cafe, Kane ...

446 vizite

Numele ei este Remzie Asan si are 62 de ani. S-a nascut si a crescut i...

670 vizite

Samuel Le Torriellec este unul dintre cei mai cunoscuti chefi din Roma...

529 vizite

Am avut placerea sa discutam cu Simona Panait, Project Manager al rece...

972 vizite

Sorin Barbu este proprietarului restaurantelor Alioli si La Finca by A...

591 vizite

Chef Sorin Miftode are 33 de ani, dintre care 15 ani sunt de experient...

378 vizite

Chef Stefan Daniel Popescu are 41 de ani, este casatorit, si are doi c...

1147 vizite

Takehiro Shimura s-a nascut la 10 aprilie 1975 in Japonia si in prezen...

583 vizite

Chef Thomas Parnaud este francez si are 27 de ani. In Romania se afla ...

1004 vizite

Chef Victor Melian, recent ajuns la 60 de ani, scolit in Suedia si pra...

426 vizite

Victor Nemes este pilot, instructor moto, a devenit cunoscut odata cu ...

414 vizite

Chef Viorel Copolovici (42 ani) s-a dedicat domeniului culinar dupa o ...

479 vizite

Vladimir Curnic sau Chef Vova, asa cum il cunoaste toata lumea, este ...

359 vizite

Chef Zoran Savic este croat si are peste 15 ani de experienta ca bucat...

432 vizite
Afiseaza
vizualizari

Sectiune finantata de ExpressoftDaniel Michie, CEO al grupului City Grill, are 42 de ani. Daniel Mischie detine un MBA la Kennesaw University si lucreaza in industria ospitalitatii inca din anul 1996, mai intai in reteaua Pizza Hut, La Mama, iar din 2004 se afla in cadrul grupului City Grill.

In prezent, Grupul City Grill detine 19 de locatii sub sapte brand-uri (City Grill, City Cafe, Trattoria Buongiorno, Caru’ cu bere, Hanu’ Berarilor, Hanu’ lui Manuc, Pescarus) si detine o echipa de aproximativ 1500 de membri, fiind cea mai mare echipa din Bucuresti.

Restocracy: Ce schimbari majore credeti ca vor fi pe piata restaurantelor din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani? Vor aparea concepte noi de localuri publice, categorii noi de mancaruri, servicii?

Daniel Mischie: Piata este intr-o continua schimbare, evident! Si se vor intampla foarte multe schimbari din toate punctele de vedere.

In primul rand, vor exista mutari in ceea ce priveste organizarea restaurantelor, adica vor intra foarte mult pe piata restaurantele specializate pe un singur produs sau pe un numar limitat de produse, care vizeaza un segment precis si limitat de clienti.

In al doilea rand, cred ca vor lua amploare si se vor deschide si la noi food hall-urile. Inteleg ca primul se va deschide in Dorobanti. De asemenea, vor lua amploare festivalurile de street food. Dar cel mai important segment care va veni in perioada urmatoare este cel de food delivery, in sensul in care lumea va dori sa stea mai mult acasa sau cu prietenii si sa poata comanda mancarea de la restaurant. Food delivery va fi noul trend in industrie.

Cred ca mancarurile vor ramane la fel, insa se va schimba modul de prezentare. Materiile prime raman la fel, in timp ce tehnologia se schimba constant. Tehnicile de gatire nu se vor schimba mult pentru ca bucataria frantuzeasca este cea care ofera cele mai multe dintre tehnici si nu cred ca mai pot aparea altele noi. Ca tehnologie, deja aflam ca astazi s-a ajuns sa se gateasca cu ultrasunete!Interviu cu Daniel Mischie, CEO al Grupului City Grill

Schimbarea stilului nostru de viata va influenta, cu siguranta, si industria ospitalitatii!

Totodata, vor fi transformari majore in ceea ce priveste meniul restaurantelor, vor scadea drastic! Cred ca restaurantele care au 150-200 de produse in meniu sunt pe cale de disparitie. Cred ca restaurantele trebuie sa aiba intre 50 si 70 de produse. Consider ca modul de preparare al produselor si al materiilor prime va evolua in asa fel incat, chiar si in Romania, vom reusi sa avem materii prime calibrate si de o calitate constanta.

Cred ca cea mai mare transformare va fi in zona serviciilor. Resursele umane vor pune reale probleme tuturor operatorilor de restaurante incat serviciile vor fi influentate foarte mult de digitalizare.

Restocracy: Cum credeti ca va influenta tehnologia businessurile de restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani?

Daniel Mischie: Eu cred ca lanturile de restaurante si restaurantele mari vor putea supravietui doar daca vor implementa procese si proiecte in asa fel incat munca sa devina din ce in ce mai usoara. Aici ma refer la: sisteme de aprovizionare, de gestiune, de productie in bucatarie, de marcaj, de comanda, de plata, de fidelizare a clientilor, platforme s.a.m.d. Toate acestea vor face ca restaurantele mari sa poata supravietui si sa devina din ce in ce mai bune.

Cred ca in urmatoarea perioada restaurantele vor avea doua partide importante: resursa umana si digitalizarea, tehnologia.

Noi, astazi, inaintam foarte rapid, avand una dintre aplicatiile premiate la foarte multe concursuri si, probabil, cea mai importanta aplicatie din zona de food (OUT4FOOD), care se apropie cu pasi repezi spre 100.000 de utilizatori si, in prezent, daca nu ai aceasta aplicatie descarcata, nu esti un consumator adevarat de restaurante.

Aplicatia OUT4FOOD, dincolo de faptul ca este o aplicatie de fidelizare a clientilor, este si una de informare a clientilor asupra programelor, produselor si a ceea ce oferim noi.

Astazi, grupul City Grill implementeaza un sistem ERP (Charisma) in asa fel incat tot ceea ce se intampla din punct de vedere al gestiunii si vanzarii sa fie centralizat.

Lucram in bucatarie cu sisteme de tehnologie si implementam in momentul de fata sistemul KDS, in asa fel incat in bucatarie toata lumea e relaxata si se poate asculta muzica si nu tipa nimeni.

Lucram pe partea de marcaj cu tablete si anul acesta vom avea primele restaurante in care clientul poate comanda de pe tableta de la masa si este un proiect pe care il vom finaliza in cadrul brandului City Grill, unde meniul clasic a fost inlocuit cu cel digital. Acest lucru nu inseamna ca vom elimina elementul uman si interactiunea, pentru ca ospatarii sunt prezenti in continuare, ci vorbim doar de eficientizare si de a reintregi experienta digitala a clientului pentru ca targetul nostru este unul tanar.

Noi ne adaptam cu ceea ce doresc tinerii din ziua de astazi, adica rapiditate. Nu-si mai doresc interactiunea atat de mare cu ospatarul, care a existat pana in prezent, ci isi doresc o tableta de pe care sa realizeze comanda, acolo unde au si foarte multe informatii despre produse si pot fi mai in tema cu ceea ce comanda.

Hanu Berarilor Interbelic, Casa Soare, restaurant romanesc

Restocracy: In ce directie credeti ca va evolua ambianta din restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani: dimensiunile localurilor, amenajarile, decorurile, mobilierul si aranjarea meselor etc.?

Daniel Mischie: Daca ne uitam in trecut si studiem aceste lucruri, observam ca situatia este cam la fel. In restaurante vor exista mese si scaune permanent, nu poate fi altfel! Evident ca atmosfera s-a schimbat un pic, dar daca ne gandim ce se intampla la Caru’ cu bere in urma cu 120 de ani, atunci observam ca lucrurile sunt la fel cu cele din ziua de astazi. Poate ca bucataria sau clientii erau un pic diferiti, insa in rest lucrurile trebuie sa fie la fel.

Evident ca sunt anumite mutari pe linia de design si apar tot felul de restaurante care se aliniaza noului trend si a noilor concepte, dar in principiu atmosfera este aceeasi.

Intotdeauna vor exista restaurante mari, unde clientilor le place sa fie inconjurati de alte persoane, unde atmosfera este deosebita, unde exista un program artistic si exista un meniu special, dar, vor exista intotdeauna si restaurante mici, unde intimitatea este principalul atu si, probabil, un serviciu si un produs personalizat. Aceste lucruri sunt diferite si au existat din totdeauna si vor continua sa existe.

Cred ca restaurantul in care cheful este si proprietar va fi un alt trend care va aparea.

Restocracy: Ce restaurante vor disparea in urmatorii ani, care vor fi cele care vor ramane si se vor dezvolta?

Daniel Mischie: Cred ca cei care vor reusi sa castige „meciurile” cu resursa umana si cu digitalizarea vor ramane si vor evolua foarte bine. Cei care vor ramane inchistati in trecut si in metodele vechi, cred ca vor avea greutati in a se mentine si a ramane pe piata, dar eu cred ca restaurantele care vor reusi sa ofere un produs foarte bun si un serviciu foarte bun vor avea succes intotdeauna. Oamenii au mers intotdeauna la restaurantele care au avut mancare si servicii bune, indiferent de perioada, chiar si in timpul Razboiului.

Trebuie sa gandesti foarte bine afacerea, trebuie sa faci un business plan foarte bun. Nu e de ajuns sa ai un produs bun si sa-l plasezi corect fata de client, dar sa nu fi luat in calcul celelalte aspecte ale businessului.

Restocracy: Ce produse sunt cel mai greu de gasit in Bucuresti? Ce ati vrea sa fie mai usor de gasit? Cum credeti ca vor evolua lucrurile pe piata furnizorilor in urmatorii ani?

Daniel Mischie: Astazi gasim toate materiile prime necesare, spre deosebire de alte perioade, insa unele sunt aduse la preturi foarte mari, care influenteaza foarte mult partea de food cost si devin greu de utilizat. Probabil ca in viitor, cand vor fi din abundenta pe piata, si preturile vor fi mult mai accesibile si toata lumea isi va putea permite anumite achizitii.

Totusi, astazi orice materie prima ti-o doresti o poti procura. Noi, Grupul City Grill, acceseaza piata locala si avem producatorii nostri din jurul Bucurestiului de unde achizitionam dinainte cu un an hectare intregi de productie si avem parteneriate de 10-14 ani cu furnizorii de carne, dar exista si produse pe care le importam din Germania, Austria, Olanda.

Pentru noi, ceea ce luam de pe piata locala, si are fluctuatii in ceea ce priveste calitatea, inseamna ca are o calitate foarte buna. In momentul in care totul este identic ca gust si aspect inseamna ca nu e de o calitate foarte buna. Rosia pe care o iei de la tarani e de calitate tocmai pentru ca fluctueaza ca gust, in timp ce muschiul de vita, care vine din Brazilia, si este perfect si fraged, nu este un muschi de vita bun.Hanu lui Manuc

Restocracy: Ce restaurante credeti ca fac cel mai rau pietei gastronomiei publice din Romania? Cine face concurenta neloiala pe piata restaurantelor din Bucuresti?

Daniel Mischie: Din punct de vedere gastronomic, cred ca toate restaurantele fac foarte bine. Oricine vine, cu orice concept sau produs nu putem decat sa avem de invatat de la el si il tratam cu maxim respect.

Concurenta neloiala se intampla cand ne referim la fiscalitate si la partea de taxe. In momentul in care restaurantul ezita sa plateasca toate taxele si sa fiscalizeze toate produsele si notele de plata, atunci apare o concurenta neloiala. Altfel, orice restaurant care se deschide este bine-venit si este prietenul nostru.

Restocracy: Cand se vorbeste despre restaurantele din Bucuresti, cele mai multe reprosuri sunt aduse nu mancarii, nu ambiantei, nici preturilor, ci serviciilor. De ce credeti ca se intampla asta? Care credeti ca ar fi serviciul ideal asteptat de catre clientela dumneavoastra? Cum credeti ca va evolua serviciul in restaurantele din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani?

Daniel Mischie: Eu cred ca avem servicii sensibil egale sau mai bune ca cele din restaurantele din Vestul Europei, pentru ca si noi mergem afara destul de mult si serviciile de acolo nu sunt cu mult mai bune, ci, dimpotriva, am intalnit si situatii mai putin placute.

Evident ca, daca te duci intr-un restaurant premium din strainatate, ai un serviciu extraordinar. Dar sunt restaurante in Bucuresti, care au si ele un serviciu extraordinar, insa nu cred ca ospatarii nostri ofera servicii mai slabe ca cei din Vest si, sa nu uitam ca, o mare parte din ospatarii din Europa de Vest sunt cei pregatiti de noi si nu au cum sa ofere alt fel de servicii. Este vorba de sistem!

Dar cred ca ar trebui sa fim mai toleranti in ceea ce priveste pe colegii nostri. Ma bucura cand merg la Londra si ma saluta ospatarii cu: „Salut, Sefu’!”

Aceasta impresie, despre serviciile mai putin bune, este data si de lipsa scolilor profesionale si de faptul ca aceasta meserie devine din ce in ce mai mult una de trecere, iar oamenii nu se gandesc sa faca o cariera in acest sens. Cred ca lucrurile se vor schimba treptat si vom ajunge sa avem ospatari de cariera.

Restocracy: Ce tara apreciati cel mai mult din punctul de vedere al pietei restaurantelor, si cu care ati vrea sa semene mai mult restaurantele din Romania?

Daniel Mischie: Depinde la ce ne gandim! Este evident, in Europa sunt foarte putine tari care au o cultura gastronomica si vorbim de tari importante, care nu o istorie in gastronomie, precum Anglia. Dar ea este acum la moda prin ceea ce vine din toata lumea si mai creeaza si trend-uri, datorita globalizarii.

In partea balcanica, Grecia vine cu niste produse extraordinare, la fel cum are si Franta. Anglia este cu noul trend si este Big Ben-ul gastronomic al intregii lumi. Cred ca fiecare tara are produse si gusturi cu care se poate mandri.

Am mancat exceptional in tari fara gastronomie, cu gust extraordinar de bun.

Noi suntem foarte apropiati ca gust cu tarile din Balcani, desi ne plac si produsele din Franta, dar cred ca Romania are personalitate ei si gustul ofera gastronomiei romanesti o putere aparte. Tocmai de aceea sarmalele si micii sunt produse cunoscute in toata lumea.

Totodata, ma gandesc ca noi, romanii, am adoptat extrem de usor bucataria mediteraneana, in special din zona Italiei, numarul de pizzerii si restaurante mediteraneene fiind destul de mare in Bucuresti, ocupand locul al doilea, dupa restaurantele cu specific romanesc.

In orice tara ai merge, sunt doua tipuri de restaurante care functioneaza: cele locale si cele italienesti! Doar in Grecia nu functioneaza restaurantele italienesti.

Restocracy: Care este strategia restaurantului/lantului de restaurante pe care le conduceti pentru urmatorii 2/3 ani?

Daniel Mischie: Din punct de vedere al personalului, ne propunem sa consolidam echipa si sa devenim mai buni in fiecare an. Din punctul de vedere al restaurantelor, ne dorim sa avem o crestere sustenabila si ne propunem ca si in 2018 sa deschidem doua restaurante.

In ceea ce priveste produsele, ne dorim sa restructuram meniurile in asa fel incat sa fie exact pe gustul clientilor, dar si pe ceea ce isi doresc ei. Ca servicii, din luna ianuarie 2018 Academia City Grill va functiona la capacitate maxima si vom putea pregati atat ospatari, cat si bucatari, iar pe de alta parte ii vom putea perfectiona pe cei pe care ii avem.

In concluzie, ne dorim o crestere sustenabila si vizam consolidarea Academiei City Grill.

Restocracy: Cu ce se diferentiaza restaurantul/lantul de restaurante pe care-l conduceti fata de competitia dumneavoastra? Va ganditi si la alte elemente de diferentiere pe care doriti sa le implementati in viitor? Ne puteti dezvalui unul dintre ele?

Daniel Mischie: Cel mai important element diferentiator este echipa si, din echipa manageriala, cel mai nou membru este Directorul de HR, care a venit anul acesta in cadrul companiei noastre, in timp ce penultimul membru a venit in urma cu cinci ani.

Asadar, stabilitatea echipei si dezvoltarea echipei sunt elementele diferentiatoare. Din punct de vedere al business-ului, atunci este vorba si despre planul de afaceri, dupa care lucram, care s-a dovedit de succes. Poate ca el nu se potriveste cu toata lumea, insa pentru noi, pana acum, s-a dovedit a fi de succes.

Diferentierea pe care ne dorim s-o implementam consta in procesul de digitalizare a infrastructurii din restaurant. Vom usura foarte mult operatiunile si vom usura foarte mult si actiunea clientului in restaurant.

De asemenea, programul de fidelizare OUT4FOOD, cu tot ceea ce include el, este vazut ca un agregator, unde se reunesc foarte multe lucruri. Vorbim de 19 restaurante, de mai multe tipuri de bucatarii, de zone diferite din Bucuresti. Asadar, el bifeaza multe nevoie pe care le are clientul de restaurante si este si unul dintre avantajele noastre fata de concurenta.

Restocracy: Care sunt masurile pe care le intreprindeti pentru a atrage si retine oameni competenti in cadrul companiei pe care o conduceti? Cat la suta din cifra de afaceri investiti in dezvoltarea oamenilor pe care-i conduceti?

Daniel Mischie: Cred ca cel mai important lucru este independenta fiecaruia dintre manageri si acest lucru ne caracterizeaza in cadrul companiei, faptul ca ei functioneaza dupa cum le dicteaza propria constiinta, respectand sistemul de valori al companiei.

Pe de alta parte, cea mai mare parte dintre manageri functioneaza in sistemul de intraprenoriat. Daca mergem si mai jos, astazi, principala noastra resursa pentru a intari echipa sunt programele de educatie, ceea ce noi facem pentru ca ei sa devina din ce in ce mai buni, iar noi alocam sume importante intre 0,5 si 1 % din cifra de afaceri, pentru aceste programe educationale.

Astazi avem in desfasurare programe educationale pentru: manageri, bucatari, ospatari, iar programele sunt specializate atat pe linia pe care ei functioneaza, dar si in zona de management general.

Data actualizarii: 21/11/2017

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.