Serviciile in restaurante, cafenele si alte localuri – articole Restocracy

Ord. dupa

Mananc zilnic de 40 de ani in restaurante, pentru ca asa a fost viata ...

Unul dintre lucrurile pe care oamenii le detesta cel mai mult la n...

4 comentarii

In restaurantele din Bucuresti, aproape fara exceptie, chelnerii au ob...

8 comentarii

Politică și Delicatețuri e un nou restaurant al lui Mircea Dinescu,...

13 comentarii

Toate bune la Aria TNB, dar dati-l afara pe cel care face trainingul c...

1 comentarii

Redeschiderea restaurantului KANE a fost unul dintre evenimentele cele...

10 comentarii

Restaurant nou, nu auzisem de el. Am trecut pe Armeneasca si l-am ...

1 comentarii

Au deschis un restaurant in padurea Baneasa, chiar vizavi de intra...

1 comentarii

  Am citit de atatea ori Caldura Mare a lui Caragiale, fil...

4 comentarii

In tarile occidentale mari se folosesc in mod curent “domnule”...

Mi-a scris cineva ca a gasit unele dintre cele mai bune mancaruri ital...

4 comentarii

... nu le dati toate procedurile in scris chiar in prima zi de la ...

1 comentarii

Asadar, ce-i nemultumeste pe clienti in restaurante? Eu am spus...

2 comentarii

In cat timp se formeaza un chelner bun? In vreo 8 ore. Cam atat...

2 comentarii

Restocracy, Expressoft si George Butunoiu au lansat un proiect de ...

Atelierul de Tarte e un bistrou pe aglomeratul si ciopartitul bulevard...

7 comentarii

Am revenit a nu stiu cata oara in casa aceea din Ion Neculce, si de fi...

6 comentarii

Faza ieri: ma opresc la o cafenea pe Calea Victoriei, Okfea, chiar...

13 comentarii

Am ajuns inapoi la Aubergine dupa aproape un an de la ultima vizita, i...

Petite, minusculul bistrou care s-a deschis in noiembrie 2017 in Piata...

De ce in cele mai multe restaurante nu sunt respectate reguli elementa...

3 comentarii

Scena in restaurant: barbat intre doua varste, pe la 40+, nu parea nic...

Nu ma duc la restaurant fara sa fac o rezervare, drumurile in Bucurest...

2 comentarii

La Placinte de la Piata Romana, cel de pe Dacia (fiindca mai e un La P...

Torna Fratre e un restaurant romanesc ce isi propune sa recupereze tot...

Nor Sky Casual Restaurant a fost descoperirea placuta a sezonului ...

1 comentarii

E3 by Entourage e unul dintre restaurantele mari ale Pietei Floreasca,...

5 comentarii

Prima mea amintire cu restaurante e veche de aproape o jumatate de sec...

O tehnica simpla de dozaj hormonal Se intampla sa scriu acum despre...

Le Consul, restaurantul frantuzesc din Aleea Alexandru 7, pare sa se f...

4 comentarii
Afiseaza
comentarii

In restaurantele din Bucuresti, aproape fara exceptie, chelnerii au obiceiul sa dea comanda la bucatarie pentru al doilea fel abia cand vad ei ca ai terminat antreul din farfurie. Asa au fost invatati. Daca ii intrebi de ce fac asta, iti spun ca sa nu-ti dea impresia ca te grabesc, sa-ti tihneasca antreul, ca sa fie siguri ca urmatorul fel nu se raceste daca ajunge prea devreme, si altele asemenea. Asta face ca o masa de pranz sa depaseasca, adesea, o ora. Si daca pui la socoteala si drumul pana la restaurant si inapoi, rar scapi mai devreme de o ora si jumatate pentru masa de pranz. Or, cati isi permit asa ceva, in mijlocul zilei, cand esti in plin program de lucru? Dar chelnerilor nu le pasa, ei “asa au fost invatati”…

O intrebare scurta pentru clientii restaurantelor:

Considerati ca acest obicei este...

View Results

Loading ... Loading ...
Data actualizarii: 30/12/2019

  • Andrea :

    In „sistemul” City Grill (toate restaurantele disponibile in aplicatia Out for Food) in momentul in care dai comanda, chelnerul te anunta in cat iti este servita mancarea (ex. bautura 3 minute, fel 1 – 7 minute, etc) – cred ca este o varianta absolut benefica, dar asta inseamna o comunicare excelenta intre bucatarie si ospatar. Mi se pare ca articolul/sondajul este putin generalist. Sunt de acord ca ar fi minunat sa anunte tipul de asteptare, dar cred ca si clientul poate intreba daca este contra cronometru.

    • George Butunoiu :

      Sant cateva intrebari pe care chelnerul este obligat sa le puna, si asta spre binele lor, pentru a evita tensiuni inutile si care pot fi evitate fara nicio cheltuiala in plus. GB

  • Raluu :

    Teoretic când alegi meniul zilei se cam presupune că te grăbești și de asemenea, ei au deja mâncarea pregătita. Totuși, mi s-a întâmplat să aștept enorm. Au fost însă și cazuri fericite cu servire eficienta.

  • Alex :

    Problema nu e cum dau ei comanda. Problema e ca nimeni nu întreabă clientul cât de grăbit este. Având în vedere ca e o masa de prânz, teoretic e un pic pe fuga dar și clientul poate menționa asta ospatarului. Deci undeva, culpa comuna.

  • Florin :

    La restaurant nu ar trebui sa te grăbești, la restaurant nu se mănâncă pe fuga!

    • George Butunoiu :

      Da, intr-adevar! Nu ar trebui sa te grabesti niciodata in viata, sa faci lucrurile in tihna si sa te bucuri de fiecare clipa… GB

  • Anonim :

    Un chelner trebuie să te întrebe încă de la preluarea comenzii când dorești să-ți aducă felul doi…

    • George Butunoiu :

      Da, exact! O intrebare simpla, si in felul acesta arata ca vrea sa-ti faca un serviciu, cu atat mai mult cu cat pe el nu-l costa absolut nimic. Ba, dimpotriva, pentru unele restaurante o rotatie mai rapida ar fi chiar benefica… GB