Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

O cină japoneză la bunii mei prieteni Hiroshi și Mari Ueda......

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR�...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Știam de Oxana Crețu, de bucătăria și de restaurantul ei din ...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat�...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Când mâncați ...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

1 comentarii

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Puține lucruri sunt mai franțuzești, mai adânc încrustate în spi...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Raionul de Pește Floreasca (fiindcă mai au unul, la Piața Dorobanț...

O cină memorabilă la Gramont, aristocraticul restaurant al Palatului...

2 comentarii

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

 Savart e genul de restaurant în care ajungi până la u...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Afiseaza
comentarii

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată segmentului retail. Disponibile pentru început în 3 sortimente compatibile Nespresso – Colombia L’esperienza, Urban Crema și Esclusivo capsulele din această gamă au fost dezvoltate ca răspuns la nevoile pieței și adaptate cerințelor consumatorilor, fiind menite să aducă la un alt nivel experiența cafelei băute acasă.

Dezvoltarea permanentă a gamei de produse și extinderea operațiunilor în retail sunt obiective importante pentru 5 to go și parte din strategia de dezvoltare a companiei, care se concentrează pe trei direcții strategice – notorietate, inovație și calitate. Capsulele compatibile Nespresso beneficiază nu numai de o tehnologie avansată care înmagazinează aroma intensă a cafelei pentru a oferi consumatorilor o experiență inegalabilă a gustului, ci și de un preț competitiv.

„Consumatorii noștri ne povestesc de fiecare dată cât de mult apreciază experiența senzorială 5 to go. Astfel, am lucrat timp de aproape un an la acest nou produs, capsulele 5 to go, pentru a ne asigura că redă gustul autentic caracteristic 5 to go, astfel încât consumatorii noștri să se bucure de cea mai intensă aromă chiar și atunci când nu pot ajunge în cafeneaua preferată. Capsulele sunt soluția ideală pentru consumatorii activi, care au nevoie de branduri și gusturi pe care să se poată baza, indiferent că e 5 dimineața sau sunt zile în care cafenelele sunt închise. Vestea bună este că pregătim două noi arome pentru capsulele compatibile Nespresso și suntem în proces de dezvoltare a capsulelor compatibile Dolce Gusto, tocmai pentru a facilita accesul unui număr cât mai mare de consumatori la experiența intensă 5 to go, indiferent că aleg să vină în cafenelele noastre sau să savureze o cafea bună în intimitatea propriei locuințe. Obiectivul este de a obține acoperire numerică în retailul modern, cu un target de prezență de 30% în primul an de la lansare”, a declarat Radu Savopol, cofondator
5 to go.

Trei arome care inspiră

Cele 3 arome au caracteristici distincte și le oferă iubitorilor de cafea toate motivele să se bucure de diminețile care încep acasă. Colombia L’esperienza are o textură cremoasă, notele fine de citrice și caramel ale cafelei Colombia Single Origin aflându-se în topul celor mai apreciate sortimente. Urban Crema este un mix între notele fine, dulci și cremoase ale cafelei Arabica și gustul puternic și amărui, cu un touch de ciocolată, al cafelei Robusta, rezultatul fiind o explozie de arome memorabile. Esclusivo 100% Arabica te inspiră cu notele fine de ciocolată și aroma romantică, ideală pentru ritualul de dimineață.

La selecția celei mai potrivite și savuroase cafele pentru gama de capsule 5 to go a contribuit Vlad Ștefănescu, cel care se ocupă de pregătirea la cele mai înalte standarde a fiecărui barista din echipă. Barista multiplu premiat la nivel național, obținând locul 1 la categoria „Cel mai bun Barista“ în anul 2021 și 2019, respectiv locul 2 în anul 2018, și locul 1 a categoria „Cel mai bun Bartender“ în 2018 și 2019, în cadrul Horeca Awards, Vlad face parte din echipa 5 to go de 5 ani, iar experiența și profesionalismul său se reflectă în rezultatele obținute de-a lungul carierei.

„Pentru fiecare dintre noi, gustul cafelei are asocieri diverse. Experiența cafelei este una personală, iar atunci când găsim o aromă care ne place, ne dorim să simțim constant acest gust care ne face plăcere. Gustul 5 to go are la bază un blend unic, special creat pentru a defini experiența pe care acest brand o oferă – intensitate, profunzime, aromă, note speciale. Mă bucur să fiu ambasadorul acestei nou produs și le urez bun venit în familia 5 to go celor pentru care noile capsule lansate sunt alegerea ideală. Pentru un barista este importantă calitatea constantă și savoarea pe care o poate aduce într-o cafea, iar faptul că acestea pot fi obținute ușor și de consumatori acasă mă bucură. Consider că accesul la cafea de calitate, acasă sau în cafenele, va crește apetitul consumatorului român pentru produse premium cu gust și va contribui la dezvoltarea culturii cafelei în țara noastră”, a declarat Vlad Ștefănescu, barista și ambasador al gamei de capsule 5 to go.

Gama de capsule 5 to go este poziționată premium și se adresează consumatorilor tineri, persoane active social, cu un stil de viață echilibrat, care apreciază brandurile românești și caută cele mai bune produse, la un preț accesibil. (Comunicat de presa – septembrie 2022)

###

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a ajuns la peste 350 de cafenele și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Capsule 5 to go

Data actualizarii: 01/09/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close