Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

Afiseaza

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul centru de shopping și petrecere a timpului liber din sectorul 1 al Capitalei

Sectorul 1 al Bucureștiului va găzdui din 24 martie, în zona de Nord-Vest, un nou centru de relaxare și shopping – Colosseum Mall, conceput pentru a deveni locația perfectă pentru cumpărăturile zilnice, dar și pentru timp petrecut cu prietenii și familia. Golin este partenerul de comunicare al Colosseum Mall și cu această ocazie lansează platforma integrată de comunicare – „Mall Together Now!”. Aceasta vorbește despre facilitățile noului hub de fashion și entertainment, destinate să crească calitatea vieții bucureștenilor.

Colosseum Mall este unic prin comunitățile pe care le adună în jurul său – este un spațiu construit pentru oameni. Prin urmare, semnătura << Mall Together Now!>> se mulează perfect pe acest sâmbure al brandului, pe care ne bazăm toată campania de comunicare”, a spus Roxana Dibă, Managing Director Golin. „Ne bucurăm tare că suntem parteneri în consolidarea unui brand puternic, solid, cu perspective de dezvoltare accelerată și abia așteptăm lansarea lui oficială.”

Noua identitate de brand propusă de Golin îmbină zona de fashion cu cea de entertainment, într-un univers vizual care duce cu gândul la eleganță și relaxare și invită bucureștenii să descopere o nouă destinație pentru toate categoriile de vârstă.

„Mall Together Now reprezintă o reîntoarcere la bucuria de a petrece timpul cu prietenii și familia. După doi ani de pandemie în care am stat departe de activitățile cu care eram obișnuiți, Colosseum Mall îndeamnă oamenii să prețuiască momentele plăcute petrecute împreună”, a spus Irina Mircioiu, Marketing Manager Colosseum Mall.  

Noul Colosseum Mall aduce zeci de branduri cunoscute la nivel local și internațional, care își vor întâmpina clienții cu cele mai noi concepte de magazine și restaurante. Printre brandurile care vor face parte din noul concept de retail se regăsesc:

  • Sinsay, parte a grupului polonez LPP, care va deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România;
  • Stay Fit cu cel mai mare centru de fitness din rețeaua sa în Colosseum Mall;
  • New Yorker, CCC, Deichmann, Smyk All for Kids, Noriel, Colin’s, 4F, Douglas, Teilor, English Home, Ac&Co, Mumuso, Optiblu, Nala Cosmetics, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Noodle Pack, Mesopotamia, So!Coffee, Vibe Cafe, Uncle John, All For Six, Bunătăți Ardelenești, Restaurant Presto, La Galleria, Inmedio, Xpressions Beauty & Body Care.s.a.

Clienții Colosseum Mall se vor bucura de un food-court deosebit care include și zone de servit masa în aer liber, precum și locuri de joacă pentru copii, cel amenajat în aer liber având accesul gratuit.

Pe parcursul acestui an, în incinta Colosseum Mall se vor deschide și cinematograful Happy Cinema, prevăzut cu 7 săli de proiecție ultra-moderne, o clinică cu servicii medicale, precum și o serie de alte branduri de fashion și accesorii precum House, Cropp, Splend’or, Penti, Cofetăria Kanel ș.a.

Cu ocazia deschiderii noului spațiu comercial, Colosseum Mall lansează un nou website, www.thecolosseum.ro, dezvoltat de agenția Aquavita, care include o nouă funcție de voice search, pentru o navigare mai ușoară. La acest moment, Colosseum Mall este singurul centru comercial din România care oferă clienților săi această funcționalitate pe website-ul propriu. Pe lângă aceasta, utilizatorii pot alege opțiunea dark mode pe website, ce va face navigarea ușoară în momente cu luminozitate scăzută.

Mădălin MIU, Head of Strategy Aquavita Solutions: „Pe măsură ce tehnologia smart home devine mai accesibilă pentru public, conceptul de voice search (căutare prin intermediul unui mesaj vocal) va deveni din ce în ce mai comun. Dezvoltarea funcționalității a pornit de la dorința noastră de a face viața utilizatorilor mai ușoară – acum, cu doar o apăsare de buton și câteva cuvinte rostite, orice utilizator poate găsi informațiile de care are nevoie pe website-ul Colosseum Mall.

Pentru deschiderea noului spațiu comercial, Colosseum Mall își propusese să organizeze activități recreative și inedite pentru toți bucureștenii. În contextul actual, însă, Colosseum Mall a luat decizia de a dona acest buget către Crucea Roșie și inițiativa „Umanitatea nu are granițe”, care sprijină refugiații din Ucraina. Deschiderea Colosseum Mall va rămâne pe 24 martie, însă data nu va fi marcată de niciun eveniment special, ca simbol de solidaritate față de contextul actual. (Comunicat de presa – martie 2022)

Despre Golin România

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (advertising), Initiative (media) și Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic).

Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.

Despre Colosseum Mall

Situat în sectorul 1 al capitalei, în zona de Nord-Vest, pe șoseaua Chitilei nr. 284, Colosseum Mall oferă un concept local unic de retail ce cuprinde magazine cu o mare diversitate de produse si servicii, magazine cu branduri de îmbrăcăminte și accesorii, precum și spații unice de petrecere a timpului liber. Colosseum se bucură de o locație privilegiată, datorită proximității șoselei de centură București și a rutelor zilnice de comunicație dintre București și orașele Ploiești, Târgoviște și Pitești. Accesul dinspre centrul capitalei și dinspre zonele adiacente este asigurat de bulevarde cu multiple benzi de circulație, precum Ion Mihalache, Grivița, Bucureștii Noi și Șoseaua Chitilei. Transportul în comun se realizează prin intermediul stațiilor de metrou Străulești și Laminorului, a liniilor RATB 112, 422, 470, precum și a tramvaiului 45. Printre principalele branduri găzduite de Colosseum Mall se află:  Carrefour, Altex, Jysk, LC Waikiki, Sport Vision, Pepco, Leroy Merlin, Sinsay, New Yorker, Deichmann, CCC, Happy Cinema, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, Nala Cosmetics, English Home, Ac&Co, Colin’s, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, City Flowers, Fun Planet, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Vibe Cafe, Uncle John, So Coffee, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăți Ardelenești, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio, 5asec, Help Net, Nedelya, Orange, IQBox, Arsis Vodafone, Inmedio, Diris Optică Medicală, Pizza Bonita, Xpressions Beauty Salon, Expressions Beauty & Body Care, Esența Plant, Animax, precum și numeroase alte magazine importante de bunuri și servicii.

Data actualizarii: 18/03/2022

  • Marius G :

    Un mare MINUS este ca singura angajata de nationalitate romana de la Vibe cafe este de o nesimtire si impertinenta maxima. Vorbeste urat cu clientii si are o atitudine sfidatoare. Parte pozitiva a locatiei este data de PLUS valoare pentru inghetata, curatenie si angajatii asiatici care sunt exemplari.

    • Ana G :

      Draga dl Marius G nu toată lumea este educata ca tine! Dar ce sa faceți și voi trebuie sa stricați imaginea unei firme! Nu puteai sa te faci altfel cunoscut! Eu cred ca greșești enorm doamnele de acolo sunt foarte simpatice și de treaba! Felicitări fetelor! Cât despre curățenie este datorita fetelor nu asiaticilor! Felicitări ca în tara asta lumea e plina de răutate! Frapeul de acolo este cel mai bun din zona recomand cu încredere!

  • Dă-i un răspuns lui Marius G Anulează răspunsul

    Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close