Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

O cină japoneză la bunii mei prieteni Hiroshi și Mari Ueda......

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Știam de Oxana Crețu, de bucătăria și de restaurantul ei din ...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Când mâncați ...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

1 comentarii

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Puține lucruri sunt mai franțuzești, mai adânc încrustate în spi...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Raionul de Pește Floreasca (fiindcă mai au unul, la Piața Dorobanț...

O cină memorabilă la Gramont, aristocraticul restaurant al Palatului...

2 comentarii

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

 Savart e genul de restaurant în care ajungi până la u...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Afiseaza
comentarii

Radu Savopol - 5 to go

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România vine în sprijinul antreprenorilor români prin susținerea costurilor de franciză. Fie că vorbim despre antreprenorii care sunt deja parte din grup, fie despre cei care își doresc să se alăture, echipa 5 to go a luat decizia de a-i susține prin acoperirea unor costuri cu taxe de franciză și marketing cu impact total de peste

400,000 euro asupra afacerii.

Astfel, începând cu luna august, toți cei care vor decide să se alăture grupului 5 to go și vor semna un contract de franciză până la finalul anului 2021 vor beneficia de un an extra, fără taxă de franciză. În plus, toate contractele existente s-au prelungit cu încă 2 ani, fără costuri pentru antreprenori. Pentru 5 to go însă, decizia vine cu un cost total de aproape 350,000 euro, sumă raportată la 190 de contracte semnate până pe 5 august.

De asemenea, francizații 5 to go au avut 0 costuri pentru taxele de redevență și de marketing pentru lunile martie, aprilie și mai, deși echipa centrală a muncit în toată această perioadă pentru a pregăti planuri și campanii, iar cafenelele au fost deschise o mare parte din aceste luni, 18 de zile în martie, respectiv 25 în luna mai. Aceste taxe reprezintă 5,5% din totalul veniturilor pentru o cafenea, iar costul total suportat de 5 to go în acest caz a depășit suma de 60,000 euro.

Continuăm demersul nostru de a fi alături de comunitatea 5 to go și de antreprenorii români pentru că știm prin ce trec. Suntem alături de ei, în această perioadă dificilă în HoReCa și nu numai. Deciziile luate, deși au un impact major asupra business-ului, dorim să ne ajute să consolidăm relația cu partenerii francizați și să stea la baza dezvoltării lor alături de noi. Știm că este extrem de important să te poți baza pe cineva, să nu fii singur în aceste perioade de instabilitate. Experiența și know-how-ul nostru sunt puse în slujba lor, pentru a construi afaceri durabile, împreună. Consider că 2020 este un an de supraviețuire, dar a cărui contribuție este esențială pentru dezvoltarea pe termen lung”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Brandul românesc de cafea vizează în continuare să deschidă 100 de noi locații în acest an, conform targetului stabilit la finele lui 2019. Măsurile amintite mai sus au fost luate și pentru a menține acest obiectiv de business, dată fiind perioada de instabilitate actuală.

25 de locații noi 5 to go au fost deschise în perioada 5 mai – 1 august și altele 14 sunt în pregătire și urmează să fie deschise până la final de septembrie, în București dar și în alte orașe din țară: Constanța, Cluj-Napoca, Bușteni, Giurgiu, Ploiești, Sfântu Gheorghe. (Comunicat de presă – august 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 170 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

 

Data actualizarii: 11/08/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close