Ord. dupa

Marti, 19 iunie 2018, de la ora 19.30 a avut loc la VINO "Dinner with...

Localul Bistro Ateneu anunță Voiaj în Delta Dunării - o cină-even...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

10 MEDALII PENTRU VINURILE PURCARI: „BEST OF SHOW” ȘI „BEST PRO...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Situat în centrul Bucureştiului, în zona istorică dintre Parcul Ca...

2 comentarii

Situat in Strada Barbu Vacarescu, nr. 164A in incinta hotelelui Caro, ...

Vineri, 1 noiembrie 2018, Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu (...

14th Lane, restaurant gigant cu autoservire in RegieRestaurantul 1...

1 comentarii

18 Lounge are chiar tot ce ii trebuie, mai putin mancare buna...Cr...

5 comentarii

Clopotul de sticla si vulcanasii cam pe dinafara, in context...18 ...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Îmi aduc aminte de primul pește cu adevărat bun pe care l-am mânca...

Multe bucatarii nationale au cele doua ramuri bine delimitate: o bucat...

1 comentarii

Pentru noul an am conceput o agenda complexă de cursuri și mastercla...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Efectul Herastrau: "orice ai pune in farfurie, tot se vor gasi bucures...

5 Elemente este un restaurant chinezesc cu delivery, situat pe str. Em...

Ce să nu conțină pachețelul de mâncare al școlaruluiAșadar,...

Cand vine vorba de carnea de vita japoneza premium, cele mai multe cun...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 To Go de pe Caderea Bastiliei e foarte mica, la fel ca aproapte toat...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

O cafenea mica, are doar scaune de bar in interior. Cel din poza, din ...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

Au un cafegiu cam artagos si necioplit...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

5 to go deschide o nouă locație, pentru prima dată în parteneriat ...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea!...

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul p...

5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

Toate bune la 5ENSI, mai putin inghesuiala5ENSI e unul dintre cele...

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea even...

Pentru ca in ultimii ani produsele organice (bio) au devenit din ce in...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Cine sunt o parte dintre chefii care transforma mancar...

Afiseaza
comentarii

Culmea client service-ului la OKfea, cafenea mica si juice bar in Calea Victoriei

Faza ieri: ma opresc la o cafenea pe Calea Victoriei, Okfea, chiar unde incepe strada Amzei din frumosul bulevard. O cafenea minuscula, fara scaune inauntru, insa cu doua mese mici afara, pe trotuar.

Cer un cappuccino si ma asez la masa, mai eram cu un prieten (noi in poza de jos). Dupa vreo doua minute, iese cafegiul afara, vine la noi la masa si imi spune ca e gata cafeaua. Multumesc, va rog sa mi-o aduceti! Nu, trebuie sa veniti dumneavoastra inauntru sa v-o luati! Si vreti sa spuneti ca ati venit pana afara doar ca sa ma anuntati? Daca tot ati iesit, de ce nu ati adus si cafeaua? Nu se poate, trebuie sa veniti sa v-o luati!

Bine… Si nu m-am dus sa o iau, am devenit foarte curios sa vad ce se intampla mai departe. Dupa vreo cinci minute, iarasi iese cafegiul si vine la noi la masa: Ar fi bine sa veniti sa va luati cafeaua, se raceste! Bine, o sa vin… Nu m-am dus, evident!

Alte cinci minute, iarasi iese cafegiul si vine la noi la masa, a treia oara: Sa stiti ca s-a racit chiar de tot… Bine, nu-i nimic, o beau si rece! Cum doriti… In tot timpul acesta nu a intrat nimeni in cafenea, nici la masa de alaturi nu s-a asezat nimeni. Cafegiul s-a jucat tot timpul pe telefon, il vedeam prin fereastra, ma uitam tot timpul la el, tare curios eram sa vad ce face.

Dupa vreun sfert de ceas ne-am ridicat si am plecat. I-am lasat cei 5 lei pe masa (atat e un cappuccino la ei). Insa prietenul meu a intrat in cafenea si si-a luat cafeaua, care-l astepta acolo, rece, indiferenta si rabdatoare… (GB – mai 2018)

PS: prietenul meu, care e mult mai bun la suflet decat mine, s-a dus si a discutat cu cafegiul inainte sa plece. Care cafegiu, foarte mirat de intamplare, i-a explicat ca ei sunt o „coffee 2 go”, deci clientul trebuie sa-si ia singur cafeaua. O superba lectie despre grija cafegiului ca sa nu beau cafeaua rece (a iesit de trei ori ca sa-mi spuna!) si, pe de alta parte, despre respectarea neconditionata a principiilor si a regulilor, deci…

PS2: dar „cursul de client service” nu s-a oprit aici: a intervenit si managerul in peisaj, sau patron, ce o fi el, si s-a apucat sa scrie pe Internet ca am plecat fara sa-i platesc cafeaua…

OKfea, cafenea mica si juice bar in Calea Victoriei din Bucuresti

OKfea (Calea Victoriei)

Culmea client service-ului in HORECAFaza ieri: ma opresc la cafeneaua aceasta pe Calea Victoriei, Okfea, chiar unde incepe strada Amzei din frumosul bulevard. O cafenea minuscula, fara scaune inau...

Data actualizarii: 21/08/2018

  • Florin :

    Am fost la un hotel din Cluj Napoca. Dimineata…bufet suedez. Cu toate astea, patronul hotelului a venit la mine si mi-a spus:”Mai luati o cafea, incercati si briosele, sunt foarte bune!” Suntem diferiti…din fericire! Zambetul si putina amabilitate sunt gratuite.

  • okfea :

    Foarte interesant articolul! Cu câteva mici observatii:
    1) Ati uitat sa achitati cafeaua comandata. Presupun ca stiti ce prevede legea atunci cand faceti o comanda la un bar self-service… Dar nu-i nimic, va iertam, intelegem ca a fost o testare de marketing :). Si ii multumim prietenului pentru atitudinea corecta!
    2) Apar niste conversatii in povestire care nu au avut loc… Practic ma refer, ca teoretic probabil le-ati gandit. Nu intram acum in polemica a ceea ce inseamna „coffee to go” si ce inseamna un pret de 5 lei. Presupunem ca sunteti informat si aveti cunostinte in domeniu, caci altfel… nu s-ar mai povesti, nu?
    3) Suntem mandrii de angajatul nostru, care este in stare sa gandeasca singur si sa ia decizii, sa respecte clientii care stiu sa se poarte si sa vorbeasca frumos.
    Pacat totusi ca n-ati gustat cafeaua, va mai asteptam cu alta ocazie sa ne imprietenim de data aceasta! Bineinteles, daca vreti okfea la pachet! 🙂

    • George Butunoiu :

      Am platit cafeaua, am lasat banii, cine a sustinut ca nu am platit-o? GB

      • okfea :

        In afara „cafegiului”, si camerele video… Dar sa nu insistam asupra acestui aspect, nu este cel mai important.

        • George Butunoiu :

          Nu am mai intrat in cafenea la plecare, am lasat banii afara. Probabil ca nu aveti camere de luat vederi si acolo. GB

    • Alex :

      *mândri…Și sunteți degeaba.

    • Dani :

      Consumata nu a fost, platita a fost (cafeaua).

  • liviu :

    Corecta abordarea, EL e Barista nu un amarat de ospatar !
    Si in horeca sunt clase sociale vrem nu vrem trebuie sa acceptam:)))

    • valentin :

      „Un amărât de ospătar” spuse domnul LIVIU……felicitări pentru exprimare.
      Domnul Liviu este un adevărat exemplu al clasei cele mai înalte din societatea în care AMĂRÂTUL DE OSPĂTAR nu reprezintă (conform gândirii lui Liviu) mai mult de un servitor umil pentru cei ca Dl. Liviu…..
      O zi bună domniile voastre!!!!

      • okfea :

        Din pacate asa s-a ajuns in ziua de azi, mai ales in alimentatie publica, toti suntem niste sclavi si probabil ca este prea mare efortul sa ni se vorbeasca frumos si sa ni se aprecieze calitatile specifice postului. Ma gandisem chiar sa fac un sondaj printre clienti, sa ii intreb care este motivul pentru care isi varsa nervii pe cei care vor doar sa ii serveasca cat mai profesionist…

      • UnClient :

        Unii nu ‘prinde’ ironia … Liviu tocmai persifla atitudinea ‘baristului’

  • Rossler :

    Probabil că are un șef rigid, care este centrat pe reguli ; nu este centrat pe client.
    Angajatii respectă regulile si atât; nu fac ceva in plus pentru client.

  • Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close