Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

Apex Alliance Hotel Management îl numește pe Tadas Ėvaltas în func...

... citiți asta! 😊 Și eu și mulții alții ne dăm seama, a...

Nordic accelerează digitalizarea și inovația în Food Service și l...

Sunt nebuni! Vor pierde toți banii! Și nu puțini, ci mulți. Pentru...

Seoul - Pentru cei care vor sa manance si altceva decat carne la resta...

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Afiseaza
comentarii

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amplu și mai ambițios proiect de valorificare a patrimoniului gastronomic material și imaterial românesc – o istorie multimedia și pluridisciplinară a deserturilor din România din cele mai vechi timpuri și până astăzi.

În prezent, pe DulceRomanie.ro sunt publicate peste 50 de articole ample despre istoriile și poveștile dulci din diferite epoci sau despre cofetari ori deserturi celebre și peste 50 de rețete vechi de dulciuri refăcute, modernizate și adaptate pentru zilele noastre.

Proiectul este realizat în colaborare cu doi dintre cei mai buni specialiști în domeniu și beneficiază de ilustrații personalizate și de fotografii de epocă din arhivele marilor muzee.

DulceRomanie.ro este una dintre cele mai mari provocări și cel mai amplu demers de readucere în actualitate a tezaurului gastronomic național, iar eforturile comune ale echipei reunite la inițiativa Dr. Oetker dovedesc că rețele de acum câteva secole nu au doar valoare muzeală ci, modernizate și adaptate, au potențial de branduri culinare regionale și/sau micro-locale.

Pe lângă istoriile unor cofetari sau ale unor deserturi celebre, echipa a descoperit câteva rețete fabuloase, dar uitate sau ignorate: tarta de Botoșani sau pesmeții de Brașov de exemplu. Doar despre cozonaci s-au scris câteva mii de cuvinte și nu a fost epuizat subiectul. Există încă multe alte informații inedite care merită cu prisosință să fie recuperate și promovate, iar DulceRomanie.ro este un proiect care încă nu și-a dezvăluit toate surprizele.

Odată cu această inițiativă, Dr. Oetker lansează și o campanie promoțională națională, cu marele premiu în valoare de 20.000 euro. Cumpărătorii ingredientelor pentru prăjituri și decorațiuni cu etichetă promoțională ce trimit codul unic prin sms la nr. 1816 sau îl înscriu pe site-ul DulceRomanie.ro au șansa să câștige marele premiu sau unul dintre premiile lunare ori săptămânale, prin tragere la sorți.

Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană, iar în România activează încă din anul 1998. Astăzi, Dr. Oetker România ocupă, cu cele peste 250 produse, poziţia de lider de piaţă pe categoriile sale: ingrediente pentru prăjituri, deserturi pudră, conservanți pentru legume și fructe, pizza & snack-uri congelate. Dr. Oetker vine în sprijinul consumatorilor, oferindu-le soluții la îndemână pentru cele mai delicioase și rapide deserturi de casă precum și produse gata preparate ce aduc deliciul oricărui moment. (Comunicat de presa – aprilie 2022)

Data actualizarii: 13/04/2022

  • Paraschiv Sandita :

    Îs cele mai bune produse de la Dr.Oetker

  • Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close