Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Afiseaza

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația e pe lista ingredientelor de zi cu zi

Chocottone Ana PanLa 30 de ani de la lansarea pe piață, business-ul 100% românesc Ana Pan e mai fresh ca oricând! Într-o industrie în care lucrurile sunt atât de imprevizibile, într-un an în care situația pandemică globală a înghețat multe afaceri mai mult sau mai puțin cunoscute, Ana Pan a supraviețuit acestui val al incertitudinii și s-a reinventat continuu pentru publicul său.

Pe lângă binecunoscutele produse care fac deliciul clienților, în ultima jumătate de an, Ana Pan a inovat mai mult ca oricând și a venit cu produse speciale, cu gusturi unice, oferind momente de răsfăț pentru orice moment al zilei. Plăcintele sărate care să amintească de vacanțele în Grecia, tortul Caramel, care să ne îndulcească amintindu-ne de aniversările în formulă extinsă, cu familia și prietenii, Chocottone, cozonacul în care crema de ciocolată efectiv dă pe afară, o bucurie pentru cei mari, dar mai ales pentru cei mici, sau Scorțișorul și Pagaia cu fructe, acea „gustare dulce” care poate face pauza de cafea mai savuroasă, sunt doar câteva dintre produsele cu care Ana Pan scrie cu succes povestea business-ului în acest an.

Gust, calitate și prospețime încă din 1990

Viziunea Ana Pan, din 1990 și până astăzi, este de a pune un zâmbet pe fața fiecărui client care ne trece pragul. Ne răsfățăm clienții la propriu cu produse gustoase, uimitoare prin îmbinarea de gusturi inedite, prin calitatea ingredientelor și mai ales prin primirea caldă oferită de colegii noștri din magazinele Ana Pan și Ana Baking Co. Ana Pan a pornit dintr-o mare pasiune pentru tot ce-i românesc, de aceea am păstrat accentul pe tot ce înseamnă gust bun și oferim de 30 de ani clienților noștri preparate după rețete autentice, pe care le creăm manual în laboratorul propriu”, a declarat Alexandra Copos de Prada, Președinte și membru CA Ana Pan.

Inovația, ingredientul surpriză al business-ului Ana Pan

„Provocarea acestui an a fost cu impact dublu pentru noi – am vrut, în ciuda pandemiei, să ne menținem la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri, dar să le și oferim surprize, pentru că e anul în care, iată, aniversăm 30 de ani. Ne-am folosit de contextul actual, când suntem limitați din a călători, din a ne întâlni ca-n alți ani cu cei dragi, și am recreat aceste povești prin gust, prin produse inedite. Ne dorim să rămânem actuali, ne place să inovăm și cred că e mai important ca oricând să fim aproape de clienții noștri. Sperăm să ne aleagă și de acum înainte și să se bucure de produsele noastre”, a declarat Roccos Cosmatos, CEO Ana Pan.

Toate noutățile pentru momentele zilnice de răsfăț, alături de produsele care au consacrat Ana Pan în cei 30 de ani, de la băscuțe din aluat pufos cu brânză dulce, ștrudele cu mere și scorțișoară, patiserie cu brânzeturi și unt abia scoasă din cuptor, delicioasele prăjituri ale copilăriei sau gama de ecleruri cu unt, torturi apetisante pentru toate serbările mai mari sau mai mici, cozonaci dolofani umpluți cu de toate și până la pâini din făinuri speciale și semințe nutritive, îi așteaptă pe clienți atât în magazinele Ana Pan, cât și în Ana Baking Co sau online, prin comandă pe site-ul anapan.ro.

Pentru a sărbători aniversarea celor 30 de ani de business 100% românesc alături de clienții care au fost aproape în tot acest timp, echipa Ana Pan va oferi ceva bun din partea casei tuturor clienților care cumpără produse din Ana Pan, pe 30 noiembrie! (Comunicat de presa – noiembrie 2020)

Despre Ana Pan

ANA PAN este unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de cofetărie, patiserie și panificație din București. Primul magazin a fost fondat în 1990, din pasiunea pentru produse cu gust și din ingrediente naturale de calitate excepțională. De atunci, în magazinele ANA PAN se găsesc cele mai proaspete delicii zilnice dar și produse pentru ocazii speciale. Specialiștii ANA PAN lucrează zilnic cu pasiune și dedicare pentru a crea opere de arta culinară pe care clienții le pot savura alaturi de cei dragi.

ANA Baking Co. este copilul rebel al ANA PAN. Aduce laolalta o varietate delicioasă de produse – dulciuri cosmopolite, patiserie, fresh food gourmet și pâine artizanală, toate într-o atmosferă confortabilă, relaxată și creativă, inspirată un oraș foarte indragit,  New York.

Pentru mai multe detalii, accesați: www.anapan.ro

Shop Ana Pan

Data actualizarii: 26/11/2020