Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Afiseaza

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în România

Prin demararea unui parteneriat cu Frank Buna, 5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory, aducând în România cea mai modernă tehnologie de obținere a cremei de lapte și oferind antreprenorilor o soluție inovatoare pentru eficientizarea afacerilor lor HoReCa. Cu ajutorul unei tehnologii patentate, aparatul Latte Art Factory transformă în artă prepararea cremei de lapte cu textură și aromă perfecte, lucru care se traduce nu doar printr-o experiență a gustului îmbunătățită pentru clienți, ci și printr-o creștere a productivității în cafenele cu 30%.

În acest moment, aparatul se află deja în 15 locații 5 to go din țară, a fost implementat și în rețeaua Chocolat și este accesibil, prin intermediul 5 to go, pentru întreaga industrie HoReCa din România, restaurante, baruri sau cafenele.

Cu Latte Art Factory, aceeași echipă dintr-o locație HoReCa poate să vândă cu 30% mai multe produse pe bază de lapte în același interval de timp. Aparatul prepară atât lapte cald, cât și rece, este potrivit pentru orice tip de lapte, inclusiv vegetal și dispune de un display intuitiv pentru alegerea băuturilor preparate. Totodată, produsul este unul sustenabil – pierderea de lapte se reduce cu până la 20% – și permite respectarea standardelor HACCP, prin igienizarea zilnică rapidă. Un avantaj semnificativ pentru 5 to go este scurtarea termenului de training al angajaților  de la 7 la 2 zile, cât și fidelizarea clienților, datorită îmbunătățirii constante a calității produselor.

„5 to go se bucură de o prezență puternică în România și ne propunem dublarea afacerii în următorii ani, astfel încât să ajungem la 1.000 de cafenele până în 2027 și să ne extindem în 8 noi piețe europene. Această expansiune rapidă ne face dornici să descoperim soluții noi pentru a asigura o calitate înaltă produselor noastre pe bază de cafea, dar și pentru a ajuta orice antreprenor care deține o locație HoReCa să-și eficientizeze afacerea și să economisească timp, aspect extrem de important în contextul actual al pieței muncii, mai ales atunci când este vorba de echipe mici și de standarde înalte în privința gustului și calității produselor. Cu ajutorul Latte Art Factory le putem oferi pe amândouă, astfel că suntem dornici să introducem această inovație în cafenelele noastre și nu numai, să punem această soluție automată la lucru și să încântăm consumatorii cu servicii mai rapide, gust deosebit și rețete speciale de cafea cu lapte”, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Evoluția spectaculoasă 5 to go în România și în Europa se traduce prin 400 de magazine deschise în țară,  o cotă de piață de 49% și prezența internațională sporită, cu operațiuni în Franța, Belgia, Marea Britanie și Ungaria și vizarea de noi piețe importante.

Această expansiune rapidă se reflectă în mod firesc și prin așteptări mai mari ale consumatorilor în ceea ce privește calitatea produselor și serviciilor, iar când vine vorba de volume mari, Latte Art Factory oferă soluția perfectă, permițând prepararea de băuturi mai eficient și semnificativ mai rapid, fără a compromite calitatea, textura sau aroma.

Datorită automatizării complete, chiar și personalul de nivel începător poate prepara toate tipurile de băuturi de cafea fără cusur, ca un profesionist.

Parteneriatul 5 to go cu Frank Buna este unul promițător în primul rând datorită valorilor comune împărtășite cele două companii: 5 to go înseamnă gust, profesionalism, rapiditate, diversitate și ambiția de a fi cei mai buni, iar Frank Buna s-a impus ca lider al industriei, continuând să revoluționeze sectorul în continuă schimbare al cafelei cu aparatele sale inovatoare.

Latte art factory este, astfel, un nou element care contribuie la îndeplinirea promisiunii 5 to go de a livra fiecărui client cafeaua perfectă, servicii rapide și produse variate, dar și de a oferi antreprenorilor soluții inovatoare pentru eficientizarea afacerilor lor. (Comunicat de presa – noiembrie 2022)

###

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 400 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

 

Data actualizarii: 29/11/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close