Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

Afiseaza

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în România

Prin demararea unui parteneriat cu Frank Buna, 5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory, aducând în România cea mai modernă tehnologie de obținere a cremei de lapte și oferind antreprenorilor o soluție inovatoare pentru eficientizarea afacerilor lor HoReCa. Cu ajutorul unei tehnologii patentate, aparatul Latte Art Factory transformă în artă prepararea cremei de lapte cu textură și aromă perfecte, lucru care se traduce nu doar printr-o experiență a gustului îmbunătățită pentru clienți, ci și printr-o creștere a productivității în cafenele cu 30%.

În acest moment, aparatul se află deja în 15 locații 5 to go din țară, a fost implementat și în rețeaua Chocolat și este accesibil, prin intermediul 5 to go, pentru întreaga industrie HoReCa din România, restaurante, baruri sau cafenele.

Cu Latte Art Factory, aceeași echipă dintr-o locație HoReCa poate să vândă cu 30% mai multe produse pe bază de lapte în același interval de timp. Aparatul prepară atât lapte cald, cât și rece, este potrivit pentru orice tip de lapte, inclusiv vegetal și dispune de un display intuitiv pentru alegerea băuturilor preparate. Totodată, produsul este unul sustenabil – pierderea de lapte se reduce cu până la 20% – și permite respectarea standardelor HACCP, prin igienizarea zilnică rapidă. Un avantaj semnificativ pentru 5 to go este scurtarea termenului de training al angajaților  de la 7 la 2 zile, cât și fidelizarea clienților, datorită îmbunătățirii constante a calității produselor.

„5 to go se bucură de o prezență puternică în România și ne propunem dublarea afacerii în următorii ani, astfel încât să ajungem la 1.000 de cafenele până în 2027 și să ne extindem în 8 noi piețe europene. Această expansiune rapidă ne face dornici să descoperim soluții noi pentru a asigura o calitate înaltă produselor noastre pe bază de cafea, dar și pentru a ajuta orice antreprenor care deține o locație HoReCa să-și eficientizeze afacerea și să economisească timp, aspect extrem de important în contextul actual al pieței muncii, mai ales atunci când este vorba de echipe mici și de standarde înalte în privința gustului și calității produselor. Cu ajutorul Latte Art Factory le putem oferi pe amândouă, astfel că suntem dornici să introducem această inovație în cafenelele noastre și nu numai, să punem această soluție automată la lucru și să încântăm consumatorii cu servicii mai rapide, gust deosebit și rețete speciale de cafea cu lapte”, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Evoluția spectaculoasă 5 to go în România și în Europa se traduce prin 400 de magazine deschise în țară,  o cotă de piață de 49% și prezența internațională sporită, cu operațiuni în Franța, Belgia, Marea Britanie și Ungaria și vizarea de noi piețe importante.

Această expansiune rapidă se reflectă în mod firesc și prin așteptări mai mari ale consumatorilor în ceea ce privește calitatea produselor și serviciilor, iar când vine vorba de volume mari, Latte Art Factory oferă soluția perfectă, permițând prepararea de băuturi mai eficient și semnificativ mai rapid, fără a compromite calitatea, textura sau aroma.

Datorită automatizării complete, chiar și personalul de nivel începător poate prepara toate tipurile de băuturi de cafea fără cusur, ca un profesionist.

Parteneriatul 5 to go cu Frank Buna este unul promițător în primul rând datorită valorilor comune împărtășite cele două companii: 5 to go înseamnă gust, profesionalism, rapiditate, diversitate și ambiția de a fi cei mai buni, iar Frank Buna s-a impus ca lider al industriei, continuând să revoluționeze sectorul în continuă schimbare al cafelei cu aparatele sale inovatoare.

Latte art factory este, astfel, un nou element care contribuie la îndeplinirea promisiunii 5 to go de a livra fiecărui client cafeaua perfectă, servicii rapide și produse variate, dar și de a oferi antreprenorilor soluții inovatoare pentru eficientizarea afacerilor lor. (Comunicat de presa – noiembrie 2022)

###

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 400 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

 

Data actualizarii: 29/11/2022