Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Afiseaza

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea!

Prima colecție care aduce în prim-plan cele 12 zodii, cu Neti Sandu imaginea campaniei

Campanie RETROGRAND 5 to goBrandul 100% românesc de cafea 5 to go intră pe piață de astăzi, 16 noiembrie, cu un nou pahar, de 650 ml, cel mai mare pahar din portofoliu. Campania de lansare poartă denumirea RETROGRAND, pentru a sublinia caracteristicile importante ale acestei colecții: stilul retro, regăsit în detaliile grafice, asocierea cu horoscopul, fiecare zodie fiind reprezentată pe pahare prin design și mesaje personalizate, precum și sublinierea faptului că este paharul cu cel mai mare gramaj din portofoliu.

Astfel, noul pahar poate fi regăsit în meniu sub denumirea Retro și ia forma unei colecții speciale de 12 pahare, reprezentând cele 12 semne zodiacale. Fiind o ediție concept dedicată zodiilor, Neti Sandu este imaginea acestei campanii. Grafica este realizată de o tânără artistă, Ana Mălăianu. Ea a transpus viziunea și conceptul într-un design cool, fresh și colorat, rezultatul fiind o colecție de pahare în spiritul reprezentativ 5 to go, vibrant și surprinzător.

„Am așteptat mult să lansăm acest pahar, în alte condiții am fi făcut lansarea la început de an. Însă, am avut mai mult timp să lucrăm și eu consider că rezultatul este unul spectaculos. Zodiile și cafeaua au multe în comun, așa că le-am adus alături în noua noastră colecție. Îi așteptăm pe toți prietenii 5 to go să vină la un triplu shot de cafea, să o savureze citind mesajele simpatice legate de zodii de pe pahare și să ne spună părerea lor despre această colecție. Ne bucură colaborarea cu Neti Sandu, suntem încântați să prezentăm împreună cele 12 zodii. Am pregătit mai multe surprize în perioada următoare și sper că vom continua să ne surprindem comunitatea cu noutăți și inovații”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Cafea cu triplu shot de espresso, ciocolată caldă și chai latte:  acestea sunt variantele de băuturi care vor putea fi servite în paharul Retro, la un preț de 15 lei. Tot în acest pahar, fondatorii 5 to go au în plan să lanseze pentru prima oară în rețea și cafeaua la filtru, din ce în ce mai iubită de public, la un preț ceva mai mic, de 10 lei, decizie luată și în urma preferinței în creștere pentru acest tip de cafea din ultima perioadă, când oamenii au petrecut mai mult timp în case. Până la finalul acestui an, se preconizează că această variantă va fi disponibilă în locațiile 5 to go din întreaga țară. (Comunicat de presa – noiembrie 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 200 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Neti Sandu RETROGRAND 5 to go

Data actualizarii: 16/11/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close