Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

O cină japoneză la bunii mei prieteni Hiroshi și Mari Ueda......

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Știam de Oxana Crețu, de bucătăria și de restaurantul ei din ...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Când mâncați ...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

1 comentarii

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Puține lucruri sunt mai franțuzești, mai adânc încrustate în spi...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Raionul de Pește Floreasca (fiindcă mai au unul, la Piața Dorobanț...

O cină memorabilă la Gramont, aristocraticul restaurant al Palatului...

2 comentarii

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

 Savart e genul de restaurant în care ajungi până la u...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Afiseaza
comentarii

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul pentru antreprenorii afectați de situația actuală

Radu Savopol 5 to goCu o creștere a cifrei de afaceri de 54% în primul trimestru al acestui an (ianuarie-martie) față de perioada similară a anului trecut, 5 to go continuă planurile de dezvoltare chiar și în această perioadă dificilă pentru segmentul HoReCa. Radu Savopol, co-fondatorul brandului, a decis să-și ofere expertiza profesională și e deschis la discuții one-to-one cu antreprenorii din industria de cafea, care doresc să apeleze la sfaturile lui. În plus, oferă opțiunea de a se alătura grupului 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, beneficiind de avantaje precum accesul direct la furnizori, cu prețuri negociate și foarte bune, training al angajaților și francizaților, consultanță juridică și financiară, sistem fiscal bine pus la punct, branding și design locații, dar și oportunitatea de a funcționa sub umbrela unui brand apreciat, cu campanii de comunicare active și o comunitate puternică.

„Cu toate că situația în România și în întreaga lume e extrem de dificilă în această perioadă de criză, noi ne continuăm activitatea. Avem noi locații în lucru, 20 dintre ele sunt la cheie, așteptăm să treacă criza și să le deschidem, am reușit să și închiriem 2-3 spații și chiar am și semnat câteva francize acum. Noi suntem optimiști că vom trece cu bine peste criza actuală și că vom fi primii din industria de cafea care vor redeschide locațiile atunci când lucrurile revin la normal. Nu vreau să stagnăm, 5 to go e un business făcut și pentru perioadă de criză, așa că noi continuăm să lucrăm atât pe teren, cât și la birou, unde facem planurile de revenire pe piață. Știu prin ce trece industria HoReCa la acest moment, sunt permanent conectat la tot ce se întâmplă și tocmai de aceea vreau să vin în ajutorul antreprenorilor din zona de cafea, să-mi ofer expertiza de aproape 20 de ani în business și să-i ajut să treacă peste această criză. Invitația la discuții e deschisă atât lor, cât și celor care vor să devină francizați ai 5 to go. Ne vedem în online!”, a declarat Radu Savopol.

„Business-ul 5 to go a fost gândit bazându-mă pe toate problemele cu care m-am confruntat ca antreprenor în trecut. Cei care vor să ni se alăture pot să aibă toată încrederea în noi, cu atât mai mult cu cât acum suntem în acest business împreună cu Mozaik Investments care ne ajută prin experiența lor și conferă o stabilitate financiară grupului. Pentru 5 to go avem mai multe abordări pregătite, atât către francizați, cât și către clienți. Sunt încrezător că soluțiile găsite ne vor ajuta să revenim sau poate chiar să creștem traficul locațiilor noastre atunci când le redeschidem și că vom rămâne un nume puternic pe piață”, a completat Radu Savopol.

Toți cei care doresc să ia parte la sesiunile de discuții one-to-one cu Radu Savopol, dar și cei care vor să discute o oportunitate de a se alătura brandului 5 to go, își pot exprima intenția prin e-mail: oana@fivetogo.ro sau prin telefon: + 40 746 215 951. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Coffee Studio 5 to go

Data actualizarii: 09/04/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close