Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Afiseaza

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul pentru antreprenorii afectați de situația actuală

Radu Savopol 5 to goCu o creștere a cifrei de afaceri de 54% în primul trimestru al acestui an (ianuarie-martie) față de perioada similară a anului trecut, 5 to go continuă planurile de dezvoltare chiar și în această perioadă dificilă pentru segmentul HoReCa. Radu Savopol, co-fondatorul brandului, a decis să-și ofere expertiza profesională și e deschis la discuții one-to-one cu antreprenorii din industria de cafea, care doresc să apeleze la sfaturile lui. În plus, oferă opțiunea de a se alătura grupului 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, beneficiind de avantaje precum accesul direct la furnizori, cu prețuri negociate și foarte bune, training al angajaților și francizaților, consultanță juridică și financiară, sistem fiscal bine pus la punct, branding și design locații, dar și oportunitatea de a funcționa sub umbrela unui brand apreciat, cu campanii de comunicare active și o comunitate puternică.

„Cu toate că situația în România și în întreaga lume e extrem de dificilă în această perioadă de criză, noi ne continuăm activitatea. Avem noi locații în lucru, 20 dintre ele sunt la cheie, așteptăm să treacă criza și să le deschidem, am reușit să și închiriem 2-3 spații și chiar am și semnat câteva francize acum. Noi suntem optimiști că vom trece cu bine peste criza actuală și că vom fi primii din industria de cafea care vor redeschide locațiile atunci când lucrurile revin la normal. Nu vreau să stagnăm, 5 to go e un business făcut și pentru perioadă de criză, așa că noi continuăm să lucrăm atât pe teren, cât și la birou, unde facem planurile de revenire pe piață. Știu prin ce trece industria HoReCa la acest moment, sunt permanent conectat la tot ce se întâmplă și tocmai de aceea vreau să vin în ajutorul antreprenorilor din zona de cafea, să-mi ofer expertiza de aproape 20 de ani în business și să-i ajut să treacă peste această criză. Invitația la discuții e deschisă atât lor, cât și celor care vor să devină francizați ai 5 to go. Ne vedem în online!”, a declarat Radu Savopol.

„Business-ul 5 to go a fost gândit bazându-mă pe toate problemele cu care m-am confruntat ca antreprenor în trecut. Cei care vor să ni se alăture pot să aibă toată încrederea în noi, cu atât mai mult cu cât acum suntem în acest business împreună cu Mozaik Investments care ne ajută prin experiența lor și conferă o stabilitate financiară grupului. Pentru 5 to go avem mai multe abordări pregătite, atât către francizați, cât și către clienți. Sunt încrezător că soluțiile găsite ne vor ajuta să revenim sau poate chiar să creștem traficul locațiilor noastre atunci când le redeschidem și că vom rămâne un nume puternic pe piață”, a completat Radu Savopol.

Toți cei care doresc să ia parte la sesiunile de discuții one-to-one cu Radu Savopol, dar și cei care vor să discute o oportunitate de a se alătura brandului 5 to go, își pot exprima intenția prin e-mail: oana@fivetogo.ro sau prin telefon: + 40 746 215 951. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Coffee Studio 5 to go

Data actualizarii: 09/04/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close