Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Cronicari Digitali lansează „Amintiri Gustoase”, proiect gastrono...

Next Root Management Systems devine un one-stop-shop al industriei de ...

Reduce stafful si timpul de asteptare al clientilor (nu mai printa men...

Volumul “Curatorul de zacuscă, texte gastronomice” de Cosmin Drag...

Crama Villa Vinèa a câștigat două medalii de aur și una de ar...

Centrul de Evenimente The President devine The President Club și esti...

La finalul lunii aprilie s-a deschis Cibo e Vino. Inaugurat momentan p...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

AMBRA - Live session Ce-ar fi să petrecem un început de vară...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir pregătește pentru această vară...

De 1 Iunie, Antica Pizza, pizzeria artizanală situată în București...

Locul 12 la nivel european pentru brandul românesc! 5 to go, brand...

În plina criză din industria Horeca, Alexandru Sautner, fondatorul G...

Pe 21 Mai romanii au facut din totdeauna chef mare, cinstind amintirea...

Grupul Magic by Hop Garden a deschis primul restaurant din Bucuresti c...

Villa Vinea a lansat, la sfarsitul lui 2020, Argilla, primul sau vin s...

Domeniile Prince Matei lansează o nouă imagine pentru vinurile sale ...

Jariștea continuă cu patos tradiția gătitului boieresc și-ți tri...

Antica Pizza, pizzeria artizanală cu produse autentice, italiene, se ...

Ce au comandat românii de mâncare în 2020? Peste 4 milioane de cău...

Fika18 - prima croissanterie din România: un concept unic bazat pe sp...

Ciorba de perișoare și ardeii umpluți au fost la mare căutare prin...

La vremuri noi, benchetuială nouă la Jariștea! Noii muzicanți de m...

Reîncepe zaiafetul: Kera Calița anunță mare spectacol la Locanta J...

Prin caracterul său dinamic, industria ospitalității este supusă p...

Carrefour România lansează Act For Good, un program prin care atunci...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

După un an de zile în care au cercetat şi adaptat metode de proc...

Obiceiul cu colinda vi-l împărtășește Kera Calița ot Jariștea c...

Villa Vinèa lansează, în ediție limitată, Argilla 2016, primul vi...

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și D...

În amintirea stelei care a vestit magilor Nașterea Domnului, Kera Ca...

Sambata, pe 12 Decembrie se prăznuiește ocrotitorul cismarilor, Sfâ...

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate ...

Festin popular de 1 Decembrie la locanta Jariștea 2020 pentru doi del...

Pentru pomenirea Sfântului Andrei, deși este Postul Mare al Crăciun...

„Fie să renască numai cel ce har/ Are de-a renaște curățit prin...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Hard Rock Cafe București lansează, în premieră pentru celebrul lan...

Conceptul Miss Pho este un "slow food viet cuisine" lansat recent ...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea! ...

De’Longhi lansează PrimaDonna Soul, primul espressor din lume care ...

La 10 ani de la inaugurare, Hotel Epoque este liderul segmentului bout...

Fabrica Ospitalității lansează Puiu’ Mamii, restaurantul care î...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

O degustare a meniului lui Bogdan Dumitrascu, noul chef de la Fior di ...

Atmosfera atipica, decoruri pline de flori si verdeata, simplitate si ...

Cunoaște lumea vinurilor și specializează-te cu certificările inte...

Joi, 15 octombrie 2020, restaurantul bucurestean Sardin a lansat noul ...

Am primit pe adresa redactiei o scurta informatie din partea celor de ...

Afiseaza

Kofi Ti5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină producătorii locali! Campania „Fabricat în România”, inițiată de 5 to go în urmă cu o săptămână, a strâns, până la momentul actual, peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele. Procesul de selecție e în derulare. Un prim produs a fost deja selectat și a devenit parte din meniul 5 to go – Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, băutură artizanală fără conservați și fără arome adăugate, marca Kofi Ti, primul atelier de cold brew din România.

„A venit un val uriaș de cereri în ultimele zile și ne bucurăm foarte mult că brandurile românești vor să se asocieze cu noi, că au încredere în puterea comunității 5 to go. Campania a venit din dorința de a contribui la susținerea antreprenorilor români, pentru a oferi celor care trec pragul cafenelelor noastre o gamă variată de produse românești premium, de cea mai bună calitate. Credem în puterea de a da re-start industriei, împreună. Vom continua procesul de selecție, vor urma și alte produse „fabricate în România” pe care le veți regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locații, le vom include ulterior într-o broșură ce va fi distribuită gratuit în rețeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.

Ca urmare a deciziei grupului de a redeschide mare parte dintre locații pe data de 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, grupul 5 to go a ajuns la o medie de 10,000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.

„Ne-am dorit să reintrăm cât de repede pe piață, în condiții de siguranță, datorită feedback-ului primit de la clienții 5 to go în mod constant, în toată această perioadă. Am construit o comunitate puternică, cu clienți loiali și prieteni ai mărcii, iar dovadă stau rezultatele înregistrate în cele două   săptămâni de la deschidere: am atins pragul de 10,000 de clienți pe zi și ne apropiem de un procent de 50% din normal, cu o creștere a mediei de bon. Sunt vești care nu pot decât să ne bucure și să ne aducă din ce în ce mai aproape de realitatea pe care ne-o dorim cu toții. De pe 5 mai încoace am și deschis 7 noi locații dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei, așa că avem toate premisele să continuăm să ne dezvoltăm și să fim optimiști”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

În acest moment, 140 de locații 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160. Restul urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități. (Comunicat de presa – mai 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 160 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Radu Savopol & Lucian Badila

Data actualizarii: 21/05/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close