Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Tot ce ai vrut să știi despre organizarea evenimentelor... dar nu ai...

Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui ma...

In cei 2.5 ani de activitate, agentia de consultanta HoReCa Next Root ...

Actorul câștigător de Oscar Adrien Brody este noul ambasador Johnni...

NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE...

Recunoaștere internațională pentru cofetăria românească: „C...

Sun Plaza organizează Sun Beer Fest, festival de bere artizanală, î...

Domeniul Aristiței este situat în Valea Călugărească, satul Nicov...

Rețeaua națională La Romana dal 1947 se extinde cu prima gelaterie ...

Bookingham, platformă de rezervări și programări online, se lansea...

Afiseaza

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extindere internațională și primul 5 to go Green

Produse 5 to goLanțul de cafenele 5 to go încheie 2020 cu un bilanț optimist și cu planuri mari de dezvoltare pentru următorii ani.  Cu aproape 100 de locații noi deschise anul acesta, extinderea grupului prin parteneri noi de franciză, consolidări de parteneriate și dezvoltarea de noi business-uri, 5 to go a devenit o companie mult mai bine consolidată și structurată și e pregătită să intre-n 2021 cu planuri și cu obiective mărețe.

S-a încheiat un an plin de neprevăzut, dar în care am reușit să bifăm o parte dintre obiectivele stabilite, am depășit 220 de locații per total, la nivel național, deși am închis 10, și chiar dacă cifra de afaceri a fost sub ce am preconizat, am compensat pe alte direcții și am construit o bază mai solidă pe care simt că vom putea acoperi în 2021 minusurile din anul anterior. Există un potențial enorm de dezvoltare care poate fi exploatat, așa că și obiectivele pe care eu și echipa ni le setăm sunt ambițioase pe plan mediu și lung. Cred că putem depăși 300 de locații în 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, și prin parteneriate cu diverse business-uri, și cred că vom putea ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Ne vom concentra și pe dezvoltarea diviziei de retail și îmi doresc să reușim extinderea în plan internațional a business-ului. Am și-o certitudine, aceea că îmi doresc să ‘alerg’ pe acest drum împreună cu echipa deja formată, cu partenerii actuali, și vreau ca pe parcurs să ni se alăture oameni profesioniști, pasionați, care pot ține pasul cu noi și care să aibă aceeași viziune, disciplină și empatie”, a subliniat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Gama de produse 5 to go a fost unul dintre principalii vectori în 2020 prin care grupul a menținut la foc continuu ideea de noutate, oferind astfel publicului diversitate în gust, la aceeași calitate cunoscută și apreciată. Produsele vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți. Ținând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020 am lansat paharul Retro, de 650 ml, cu triplu shot de cafea, o ediție specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu. Acest produs a contribuit la susținerea vânzărilor în ultimele 2 luni ale anului, cu peste 20,000 de pahare Retro vândute.

Și în 2021, inovația va fi în prim plan la 5 to go, în materie de produse, concepte și campanii. Anul viitor se va lansa cafeaua la filtru, un produs clasic care în alte țări e în topul preferințelor de multă vreme și care din acest an va ocupa un loc onorant și-n cafenelele brandului 100% românesc, susținut printr-o campanie cool: ”Filter coffee, not people”. Printre noutățile în lucru se numără și lansarea conceptului 5 to go Green, cu locații unde se vor găsi doar produse bio, vegane și raw vegane, ce va fi lansat în prima jumătate a anului cu un prim magazin dintr-o serie de 5 preconizate a fi deschise în următorii 3 ani.

Ca și până acum, planurile lanțului de cafenele 5 to go sunt de a oferi nu doar un produs, un concept sau un parteneriat, ci o întreagă experiență atât pentru echipă, francizați și colaboratori, cât și pentru iubitorii de cafea. Renumele brandului 100% românesc, inovația și creativitatea din spate au stat mărturie și în 2020 prin numeroasele premii obținute, multe venite pe final de an: un premiu internațional – Premiul Special al Juriului IREF – ”European Concept Award” și premii naționale – 4 la număr în cadrul Horeca Awards 2020 (Locul 1 ”Cafeneaua / ceainăria anului”, Locul 1 – ”Omul anului 2020 în HoReCa” – Radu Savopol, Premiul publicului ”Cafeneaua anului” și Locul 2 pentru ”Campania de responsabilitate socială” – paie comestibile) și 3 la Romanian Hospitality Awards –Locul 3 pentru ”Crisis Management”, ”Cea mai bună cafenea” și ”Antreprenorul Anului”- Radu Savopol. (Comunicat de presa – ianuarie 2021

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 220 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 11/01/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close