Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

Marti, 19 iunie 2018, de la ora 19.30 a avut loc la VINO "Dinner with...

Localul Bistro Ateneu anunță Voiaj în Delta Dunării - o cină-even...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

10 MEDALII PENTRU VINURILE PURCARI: „BEST OF SHOW” ȘI „BEST PRO...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Vineri, 1 noiembrie 2018, Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu (...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Îmi aduc aminte de primul pește cu adevărat bun pe care l-am mânca...

Multe bucatarii nationale au cele doua ramuri bine delimitate: o bucat...

1 comentarii

Pentru noul an am conceput o agenda complexă de cursuri și mastercla...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Ce să nu conțină pachețelul de mâncare al școlarului Așadar,...

Cand vine vorba de carnea de vita japoneza premium, cele mai multe cun...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

5 to go deschide o nouă locație, pentru prima dată în parteneriat ...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea! ...

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul p...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea even...

Pentru ca in ultimii ani produsele organice (bio) au devenit din ce in...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Cine sunt o parte dintre chefii care transforma mancar...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

A doua degustare de vin și cultură din cadrul proiectului Vinum &...

Inițiatori Ziua Nationala a Gastronomiei și Vinului: "Un prilej pent...

Jidvei, cel mai mare producător de vinuri din România, anunță lan...

Experiențe memorabile, sustenabilitate și autenticitate – tendinț...

ΚΛΙΛΜO̲. Experimental dining. A symbol of change. A concept of c...

Adevarata slow food, adevaratul slow cooking, cu produse adevarate, di...

Acest articol ne spune povestea lui Oobah Butler (foto dreapta), u...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Antreprenorul Florin Balu, cunoscut pentru ca a fondat lantul de resta...

Se numeste Agustina Fitri si este una dintre cele doua Lady Chefs ale ...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Cei de la Belli Siciliani ne-au trimis mesjaul de mai jos pe adresa re...

Bulevardul Dacia, strazile Icoanei si Alecu Russo, cu restaurantul lib...

Cartierul Dorobantilor, intre Piata Dorobantilor si Statuia Aviatorilo...

Aleea si curtea cafenelei boeme Lente din Strada Arcului

Alex Petricean este Head Chef-ul restaurantului Maize, deschis anul ac...

Alexandru Consulea, fondatorul brandului Zexe, a lansat un nou concept...

Alexandru Dan, vicepresedintele Asociatiei Somelierilor din Romania, s...

Chef Alexandru Iacob s-a nascut la Iasi si este bine-cunoscut publicul...

Afiseaza
comentarii

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea evenimentelor de 8 Martie, anul 2020 a venit cu schimbări importante și cu o ofertă mult mai diversificată a petrecerilor ocazionate de Ziua Femeii.

Spre deosebire de anii trecuți, în acest an există oferte pentru toate gusturile și toate buzunarele: cu meniuri sofisticate sau simple, artiști consacrați sau iluștri necunoscuți, muzică live sau DJ, striptease masculin sau artiști de muzică populară, petreceri pentru un public cu vârstă fragedă sau trecut binișor de prima tinerețe, cu prețuri mai mari sau mai mici, meniuri prestabilite sau à la carte, pe scurt, în acest an diversitatea în organizarea evenimentului de 8 Martie a fost ridicată la rang de artă.

Singurul aspect cvasi uniform sau, mai exact spus, rămas asemenea anilor trecuți, a fost promovarea evenimentului, mulți organizatori anunțând acest eveniment pe ”ultima săptămână de metri”, o perioadă destul de scăzută pentru ca informația să aibă suficient timp să se propage.

Au existat și saloane care și-au anunțat evenimentele ocazionate de Ziua Femeii încă din ianuarie, dar au fost foarte puține comparativ cu numărul celor care le-au anunțat în februarie și martie.

În toată această diversitate de evenimente și concepte, a existat și o regulă nescrisă, care a împărțit tipurile de evenimente în 3 categorii, în funcție de complexitate și gradul de organizare fiind stabilită data/datele evenimentului:

  1. Evenimentele organizate minuțios, cu meniu prestabilit, muzică live sau DJ, artiști sau entertaineri, organizate sâmbătă seara, pe 7 Martie sau pe 8 Martie, începând cu ora 19 sau 20, majoritatea în saloane de evenimente; se adresează preponderent unui public trecut de prima tinerețe dornic să petreacă la masă, într-un cadru bine organizat. Multe dintre aceste evenimente au presupus plata integrală a taxei în avans, iar locurile au fost ocupate în funcție de solicitări. Prețurile ponesc de la 90 lei/ persoană și pot urca în funcție de meniu și artiștii invitați.

Printre localurile care au organizat cu minuțiozitate acest tip de eveniment se numără: The President, Cafeneaua Actorilor Tineretului, Militari Residence Ballroom, Tratoria Vivaldi, Restaurant Papion, Casa Mino, Restaurant Anysan, La Vista Events by Niko Palace, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Restaurant Herăstrău, Restaurant Interbelic, Vibes Caf etc.

  1. Evenimentele cu muzică live sau DJ, organizate în restaurante à la carte, pe 7 sau pe 8 Martie se adresează unui public tânăr care ia decizii pe moment și iese în oraș pentru a petrece timp de calitate în cuplu sau cu prietenii. Cele mai multe dintre evenimentele din acest an, organizate duminică, 8 Martie, au presupus o investiție mai mică din partea localurilor (plata artiștilor și crearea unei atmosfere romantice) iar intrarea este liberă, in majoritatea cazurilor, cu meniu à la carte. Cei ce doresc să iasă în oraș pentru a petrece sâmbătă sau duminică seara pot alege din ofertele următoarelor localuri: Hop Garden, La Cocoșatu, Beraria H, The Old Sibiu etc.
  2. Evenimentele de weekend, organizate în perioada 7-8 martie (uneori chiar începând cu data de 6 martie), au fost create pentru a umple întreg weekendul. Cu investiții minime din partea restaurantelor și a clienților totodată, au pus accentul pe ideea de ieșire în oraș pentru o seară specială, cu muzică live și mâncare bună. Pentru cei care încă nu au decis în ce zi din weekend vor ieși pentru a sărbători Ziua Femeii, ofertele de muzică live ale restaurantelor următoare pot fi un real sprijin: Magic Bistro, Restaurant Dristor, Restaurant Cocoșu Rosu, Bistro Mon Cheri etc. (Articol scris de Larisa Toader, Consultant în comunicarea HORECA & Managing Director Russenart Communications – martie 2020)

Despre Larisa Toader

Larisa ToaderManaging Director Russenart Communications

Project Manager Buticul de PR

Autor cartea „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”

Experienţă profesională

  • 20 ani experienţă în comunicare şi relaţii publice
  • 17 ani experienţă de agenţie
  • 12 ani experienţă managerială în agenţii româneşti şi multinaţionale
  • membru Asociaţia Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP)
  • zeci de clienţi din sectorul HORECA
  • sute de campanii de presă şi evenimente organizate

Despre Russenart Communications

Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008. În cei 12 ani de activitate compania a derulat programe de CSR diferite, dintre care cele mai vizibile sunt Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Descoperă tradiţiile culinare româneşti! și 50 de săptămâni în bucătăriile lumii. Printre serviciile oferite de agenție se numără: comunicarea de business, relații cu presa, activități de social media, crearea și implementare programelor de CSR, web developement si SEO. Din 2010 compania s-a specializat în promovarea din sectorul HORECA, retail și servicii.

8 Martie (foto credit - Realitatea.net)

8 Martie (foto credit – Realitatea.net)

Data actualizarii: 06/03/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close