Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Afiseaza

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea evenimentelor de 8 Martie, anul 2020 a venit cu schimbări importante și cu o ofertă mult mai diversificată a petrecerilor ocazionate de Ziua Femeii.

Spre deosebire de anii trecuți, în acest an există oferte pentru toate gusturile și toate buzunarele: cu meniuri sofisticate sau simple, artiști consacrați sau iluștri necunoscuți, muzică live sau DJ, striptease masculin sau artiști de muzică populară, petreceri pentru un public cu vârstă fragedă sau trecut binișor de prima tinerețe, cu prețuri mai mari sau mai mici, meniuri prestabilite sau à la carte, pe scurt, în acest an diversitatea în organizarea evenimentului de 8 Martie a fost ridicată la rang de artă.

Singurul aspect cvasi uniform sau, mai exact spus, rămas asemenea anilor trecuți, a fost promovarea evenimentului, mulți organizatori anunțând acest eveniment pe ”ultima săptămână de metri”, o perioadă destul de scăzută pentru ca informația să aibă suficient timp să se propage.

Au existat și saloane care și-au anunțat evenimentele ocazionate de Ziua Femeii încă din ianuarie, dar au fost foarte puține comparativ cu numărul celor care le-au anunțat în februarie și martie.

În toată această diversitate de evenimente și concepte, a existat și o regulă nescrisă, care a împărțit tipurile de evenimente în 3 categorii, în funcție de complexitate și gradul de organizare fiind stabilită data/datele evenimentului:

  1. Evenimentele organizate minuțios, cu meniu prestabilit, muzică live sau DJ, artiști sau entertaineri, organizate sâmbătă seara, pe 7 Martie sau pe 8 Martie, începând cu ora 19 sau 20, majoritatea în saloane de evenimente; se adresează preponderent unui public trecut de prima tinerețe dornic să petreacă la masă, într-un cadru bine organizat. Multe dintre aceste evenimente au presupus plata integrală a taxei în avans, iar locurile au fost ocupate în funcție de solicitări. Prețurile ponesc de la 90 lei/ persoană și pot urca în funcție de meniu și artiștii invitați.

Printre localurile care au organizat cu minuțiozitate acest tip de eveniment se numără: The President, Cafeneaua Actorilor Tineretului, Militari Residence Ballroom, Tratoria Vivaldi, Restaurant Papion, Casa Mino, Restaurant Anysan, La Vista Events by Niko Palace, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Restaurant Herăstrău, Restaurant Interbelic, Vibes Caf etc.

  1. Evenimentele cu muzică live sau DJ, organizate în restaurante à la carte, pe 7 sau pe 8 Martie se adresează unui public tânăr care ia decizii pe moment și iese în oraș pentru a petrece timp de calitate în cuplu sau cu prietenii. Cele mai multe dintre evenimentele din acest an, organizate duminică, 8 Martie, au presupus o investiție mai mică din partea localurilor (plata artiștilor și crearea unei atmosfere romantice) iar intrarea este liberă, in majoritatea cazurilor, cu meniu à la carte. Cei ce doresc să iasă în oraș pentru a petrece sâmbătă sau duminică seara pot alege din ofertele următoarelor localuri: Hop Garden, La Cocoșatu, Beraria H, The Old Sibiu etc.
  2. Evenimentele de weekend, organizate în perioada 7-8 martie (uneori chiar începând cu data de 6 martie), au fost create pentru a umple întreg weekendul. Cu investiții minime din partea restaurantelor și a clienților totodată, au pus accentul pe ideea de ieșire în oraș pentru o seară specială, cu muzică live și mâncare bună. Pentru cei care încă nu au decis în ce zi din weekend vor ieși pentru a sărbători Ziua Femeii, ofertele de muzică live ale restaurantelor următoare pot fi un real sprijin: Magic Bistro, Restaurant Dristor, Restaurant Cocoșu Rosu, Bistro Mon Cheri etc. (Articol scris de Larisa Toader, Consultant în comunicarea HORECA & Managing Director Russenart Communications – martie 2020)

Despre Larisa Toader

Larisa ToaderManaging Director Russenart Communications

Project Manager Buticul de PR

Autor cartea „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”

Experienţă profesională

  • 20 ani experienţă în comunicare şi relaţii publice
  • 17 ani experienţă de agenţie
  • 12 ani experienţă managerială în agenţii româneşti şi multinaţionale
  • membru Asociaţia Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP)
  • zeci de clienţi din sectorul HORECA
  • sute de campanii de presă şi evenimente organizate

Despre Russenart Communications

Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008. În cei 12 ani de activitate compania a derulat programe de CSR diferite, dintre care cele mai vizibile sunt Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Descoperă tradiţiile culinare româneşti! și 50 de săptămâni în bucătăriile lumii. Printre serviciile oferite de agenție se numără: comunicarea de business, relații cu presa, activități de social media, crearea și implementare programelor de CSR, web developement si SEO. Din 2010 compania s-a specializat în promovarea din sectorul HORECA, retail și servicii.

8 Martie (foto credit - Realitatea.net)

8 Martie (foto credit – Realitatea.net)

Data actualizarii: 06/03/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close