Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Tot ce ai vrut să știi despre organizarea evenimentelor... dar nu ai...

Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui ma...

In cei 2.5 ani de activitate, agentia de consultanta HoReCa Next Root ...

Actorul câștigător de Oscar Adrien Brody este noul ambasador Johnni...

NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE...

Recunoaștere internațională pentru cofetăria românească: „C...

Sun Plaza organizează Sun Beer Fest, festival de bere artizanală, î...

Domeniul Aristiței este situat în Valea Călugărească, satul Nicov...

Rețeaua națională La Romana dal 1947 se extinde cu prima gelaterie ...

Bookingham, platformă de rezervări și programări online, se lansea...

Magic by Hop Garden devine Hop Garden Group și estimează afaceri de ...

Cronicari Digitali lansează „Amintiri Gustoase”, proiect gastrono...

Next Root Management Systems devine un one-stop-shop al industriei de ...

Reduce stafful si timpul de asteptare al clientilor (nu mai printa men...

Volumul “Curatorul de zacuscă, texte gastronomice” de Cosmin Drag...

Crama Villa Vinèa a câștigat două medalii de aur și una de ar...

Centrul de Evenimente The President devine The President Club și esti...

La finalul lunii aprilie s-a deschis Cibo e Vino. Inaugurat momentan p...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

AMBRA - Live session Ce-ar fi să petrecem un început de vară...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir pregătește pentru această vară...

De 1 Iunie, Antica Pizza, pizzeria artizanală situată în București...

Locul 12 la nivel european pentru brandul românesc! 5 to go, brand...

În plina criză din industria Horeca, Alexandru Sautner, fondatorul G...

Pe 21 Mai romanii au facut din totdeauna chef mare, cinstind amintirea...

Grupul Magic by Hop Garden a deschis primul restaurant din Bucuresti c...

Villa Vinea a lansat, la sfarsitul lui 2020, Argilla, primul sau vin s...

Domeniile Prince Matei lansează o nouă imagine pentru vinurile sale ...

Jariștea continuă cu patos tradiția gătitului boieresc și-ți tri...

Antica Pizza, pizzeria artizanală cu produse autentice, italiene, se ...

Ce au comandat românii de mâncare în 2020? Peste 4 milioane de cău...

Fika18 - prima croissanterie din România: un concept unic bazat pe sp...

Ciorba de perișoare și ardeii umpluți au fost la mare căutare prin...

La vremuri noi, benchetuială nouă la Jariștea! Noii muzicanți de m...

Reîncepe zaiafetul: Kera Calița anunță mare spectacol la Locanta J...

Prin caracterul său dinamic, industria ospitalității este supusă p...

Carrefour România lansează Act For Good, un program prin care atunci...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

După un an de zile în care au cercetat şi adaptat metode de proc...

Obiceiul cu colinda vi-l împărtășește Kera Calița ot Jariștea c...

Villa Vinèa lansează, în ediție limitată, Argilla 2016, primul vi...

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și D...

În amintirea stelei care a vestit magilor Nașterea Domnului, Kera Ca...

Sambata, pe 12 Decembrie se prăznuiește ocrotitorul cismarilor, Sfâ...

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate ...

Festin popular de 1 Decembrie la locanta Jariștea 2020 pentru doi del...

Pentru pomenirea Sfântului Andrei, deși este Postul Mare al Crăciun...

„Fie să renască numai cel ce har/ Are de-a renaște curățit prin...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Hard Rock Cafe București lansează, în premieră pentru celebrul lan...

Afiseaza

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea evenimentelor de 8 Martie, anul 2020 a venit cu schimbări importante și cu o ofertă mult mai diversificată a petrecerilor ocazionate de Ziua Femeii.

Spre deosebire de anii trecuți, în acest an există oferte pentru toate gusturile și toate buzunarele: cu meniuri sofisticate sau simple, artiști consacrați sau iluștri necunoscuți, muzică live sau DJ, striptease masculin sau artiști de muzică populară, petreceri pentru un public cu vârstă fragedă sau trecut binișor de prima tinerețe, cu prețuri mai mari sau mai mici, meniuri prestabilite sau à la carte, pe scurt, în acest an diversitatea în organizarea evenimentului de 8 Martie a fost ridicată la rang de artă.

Singurul aspect cvasi uniform sau, mai exact spus, rămas asemenea anilor trecuți, a fost promovarea evenimentului, mulți organizatori anunțând acest eveniment pe ”ultima săptămână de metri”, o perioadă destul de scăzută pentru ca informația să aibă suficient timp să se propage.

Au existat și saloane care și-au anunțat evenimentele ocazionate de Ziua Femeii încă din ianuarie, dar au fost foarte puține comparativ cu numărul celor care le-au anunțat în februarie și martie.

În toată această diversitate de evenimente și concepte, a existat și o regulă nescrisă, care a împărțit tipurile de evenimente în 3 categorii, în funcție de complexitate și gradul de organizare fiind stabilită data/datele evenimentului:

  1. Evenimentele organizate minuțios, cu meniu prestabilit, muzică live sau DJ, artiști sau entertaineri, organizate sâmbătă seara, pe 7 Martie sau pe 8 Martie, începând cu ora 19 sau 20, majoritatea în saloane de evenimente; se adresează preponderent unui public trecut de prima tinerețe dornic să petreacă la masă, într-un cadru bine organizat. Multe dintre aceste evenimente au presupus plata integrală a taxei în avans, iar locurile au fost ocupate în funcție de solicitări. Prețurile ponesc de la 90 lei/ persoană și pot urca în funcție de meniu și artiștii invitați.

Printre localurile care au organizat cu minuțiozitate acest tip de eveniment se numără: The President, Cafeneaua Actorilor Tineretului, Militari Residence Ballroom, Tratoria Vivaldi, Restaurant Papion, Casa Mino, Restaurant Anysan, La Vista Events by Niko Palace, Restaurant Hanu’ lui Manuc, Restaurant Herăstrău, Restaurant Interbelic, Vibes Caf etc.

  1. Evenimentele cu muzică live sau DJ, organizate în restaurante à la carte, pe 7 sau pe 8 Martie se adresează unui public tânăr care ia decizii pe moment și iese în oraș pentru a petrece timp de calitate în cuplu sau cu prietenii. Cele mai multe dintre evenimentele din acest an, organizate duminică, 8 Martie, au presupus o investiție mai mică din partea localurilor (plata artiștilor și crearea unei atmosfere romantice) iar intrarea este liberă, in majoritatea cazurilor, cu meniu à la carte. Cei ce doresc să iasă în oraș pentru a petrece sâmbătă sau duminică seara pot alege din ofertele următoarelor localuri: Hop Garden, La Cocoșatu, Beraria H, The Old Sibiu etc.
  2. Evenimentele de weekend, organizate în perioada 7-8 martie (uneori chiar începând cu data de 6 martie), au fost create pentru a umple întreg weekendul. Cu investiții minime din partea restaurantelor și a clienților totodată, au pus accentul pe ideea de ieșire în oraș pentru o seară specială, cu muzică live și mâncare bună. Pentru cei care încă nu au decis în ce zi din weekend vor ieși pentru a sărbători Ziua Femeii, ofertele de muzică live ale restaurantelor următoare pot fi un real sprijin: Magic Bistro, Restaurant Dristor, Restaurant Cocoșu Rosu, Bistro Mon Cheri etc. (Articol scris de Larisa Toader, Consultant în comunicarea HORECA & Managing Director Russenart Communications – martie 2020)

Despre Larisa Toader

Larisa ToaderManaging Director Russenart Communications

Project Manager Buticul de PR

Autor cartea „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”

Experienţă profesională

  • 20 ani experienţă în comunicare şi relaţii publice
  • 17 ani experienţă de agenţie
  • 12 ani experienţă managerială în agenţii româneşti şi multinaţionale
  • membru Asociaţia Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP)
  • zeci de clienţi din sectorul HORECA
  • sute de campanii de presă şi evenimente organizate

Despre Russenart Communications

Russenart Communications este o agenţie de comunicare înfiinţată în 2008. În cei 12 ani de activitate compania a derulat programe de CSR diferite, dintre care cele mai vizibile sunt Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Descoperă tradiţiile culinare româneşti! și 50 de săptămâni în bucătăriile lumii. Printre serviciile oferite de agenție se numără: comunicarea de business, relații cu presa, activități de social media, crearea și implementare programelor de CSR, web developement si SEO. Din 2010 compania s-a specializat în promovarea din sectorul HORECA, retail și servicii.

8 Martie (foto credit - Realitatea.net)

8 Martie (foto credit – Realitatea.net)

Data actualizarii: 06/03/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close