Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Cereal Crunch deschide prima franciză a grupului la Craiova, pe 7 aug...

Premieră europeană: Mastercard și BRD - Groupe Société Générale...

Jidvei, cel mai mare producător de vinuri din România, anunță lan...

VacaMuuu are o noua abordare pe segmentul Mic Dejun prin care mizeaza ...

Beautyfood – restaurant cu vechime din centrul capitalei, preluat re...

Pe langa gama variata de vinuri cu care producatorul moldovean Apriori...

Economica. net informeaza ca Nicolai Tand ia in calcul vanzarea restau...

Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și ...

Ana Consulea, cofetar și fondatoare a brandului Zexe Braserie, a lans...

Chef Joseph Hadad, artist-creator al unui univers culinar inconfundabi...

Sâmbătă, 1 august (13.00-19.00) Maximum de distanțare, minimum ...

Într-o lume în care pare că nimic nu mai merge, Kané - New Romani...

Face Kusin face parte dintr-un complex extins dedicat evenimentelor, c...

Grupul Magic by Hop Garden a deschis Hop Garden Parc Sambata, 3 iul...

Am facut un tur prin Parcul Herastrau ca sa vad daca sunt restaurante ...

Horeca Insight, organizator de evenimente având un istoric relevant d...

Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone, iar în urmă...

Peste 70 de spectacole si zeci de artisti la show-urile de stand-up co...

Iata lista restaurantelor deschise dupa pandemie si a celor inca inchi...

O sinteza utila pentru cei care se gandes...

Crama Villa Vinèa a câștigat 5 Medalii de Aur și 2 de Argint la IW...

Restaurante si cafenele deschise si restaurante inca inchise in prima ...

Campania #nudoarluni continuă să facă ecouri la un an de când a de...

The Table Menu Pandemia de coronavirus a obligat mulți patroni sa...

Începând din această săptămână, preparatele din meniul Hard Roc...

Pata Negra au mers si mai departe cu serviciile de home delivery, si i...

Epoque Hotel Relais & Châteaux anunta un nou concept gastronomic ...

Un nou magazin Carrefour Express este de astazi deschis bucurestenilor...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

Vom deschide gradina Athanor în Gurbănești la 1 iunie și, până a...

O firma specializata in sisteme de impachetare, de transport si de pas...

Ne străduim să ne adaptăm acestei perioade și dorim să te anunț...

Urgia s-a abătut asupra noastră neîndurător și nu a iertat pe nim...

Restaurantul Red Angus Steakhouse, situat în Centrul Vechi al Capital...

Astazi ne-a sosit un mail oficial din partea celor de la Uber Eats, ca...

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de s...

Unde sunt petrecerile de altădată? Una poate fi sâmbătă, fix la t...

Locanta Jariștea livrează meniuri gustoase pentru acasă! Sub dev...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Compania Metaminds și restaurantul KAIAMO vin în sprijinul instituț...

“Împreună, împotriva COVID-19”: Red Angus Steakhouse livrează ...

Lanțul de cafenele 5 to go se redeschide pe 5 mai și face cinste cu ...

Restaurantul Poesia mentine aceleasi retete si produse de cea mai buna...

Asociația pentru Promovarea Vinului Românesc solicită măsuri de ur...

Meniu de Paște de la White Horse Dragii nostri, Sarbatorile Sfint...

Continuăm să-ți pregătim în siguranță preparatele preferate de ...

Oferta E3 by Entourage si B4 Market pentru masa de Paște si delivery:...

Am ales sa nu inchidem! Sa ramanem langa masinile de gatit si sa facem...

Cei de la Belli Siciliani ne-au trimis mesjaul de mai jos pe adresa re...

Blid începe livrările și anunță că Vasile Nicolae este noul chef...

Afiseaza

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din domeniul HoReCa, au fost nevoite să își sisteze sau să își restrângă activitatea, brandul românesc de cafea 5 to go a folosit acest timp pentru a planifica noi campanii, dar și pentru a semna francize și amenaja noi cafenele. Începând cu 15 martie, 9 francize noi au fost semnate, pentru locații ce se vor alătura grupului 5 to go în București, Cluj și Călărași. Activitatea 5 to go nu se oprește aici. În plină stare de urgență, fondatorii grupului, alături de echipa centrală, au continuat amenajările de noi locații, dintre care 10 au fost finalizate și sunt gata pentru a fi deschise, și au listat unele dintre produsele 5 to go pe platforma celui mai mare retailer online local.

„Cu toate că trecem printr-o situație dificilă la nivel internațional, noi, grupul 5 to go, am încercat în această perioadă să ne continuăm activitatea, în limita permisă de legislație și de regulile de siguranță, să rămânem optimiști, dar și conectați cu comunitatea 5 to go, atât francizați cât și consumatori și prieteni ai mărcii. Vrem să revenim cu forțe proaspete după această criză și să optimizăm activitatea pentru a reuși să ne îndeplinim targetul pentru anul în curs. Astfel, din 15 martie și până la ora actuală am reușit să semnăm 9 francize, dintre care 4 sub conceptul de Pro Unit, am finalizat 10 amenajări de noi locații și mai avem alte 15 în curs, am închiriat 3 spații și am relocat altele 3 din nereguli legate de chirie. În plus, am decis că e momentul să continuăm dezvoltarea business-ului 5 to go și către alte direcții. Astfel, am listat două dintre produsele noastre, siropul pentru acasă și cănile din porțelan, pe platforma celui mai mare retailer online local. Încercăm să ne menținem creativitatea la cote înalte, productivitatea și eficiența de asemenea, așa că lucrăm și la alte produse pentru acasă și sperăm ca din iunie, cafeaua 5 to go să se poată regăsi și în magazine”,  a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Conceptul de Pro Unit este un serviciu complementar pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent. Programul a venit ca urmare a solicitărilor constante, cu precădere din partea francizaților grupului. Aceștia au putut adăuga acest serviciu unei afaceri deja existente a lor, putând astfel să-și bucure clienții cu produsele 5 to go. În acest moment, există 15 Pro Units deschise la nivel național și alte 5 în curs de amenajare.

Grupul 5 to go numără în prezent 153 de locații deschise în București și în întreaga țară, cu alte 25 pregătite spre a fi funcționale după 15 mai. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015 și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 23/04/2020