Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

După un an de zile în care au cercetat şi adaptat metode de proc...

Obiceiul cu colinda vi-l împărtășește Kera Calița ot Jariștea c...

Villa Vinèa lansează, în ediție limitată, Argilla 2016, primul vi...

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și D...

În amintirea stelei care a vestit magilor Nașterea Domnului, Kera Ca...

Sambata, pe 12 Decembrie se prăznuiește ocrotitorul cismarilor, Sfâ...

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate ...

Festin popular de 1 Decembrie la locanta Jariștea 2020 pentru doi del...

Pentru pomenirea Sfântului Andrei, deși este Postul Mare al Crăciun...

„Fie să renască numai cel ce har/ Are de-a renaște curățit prin...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Hard Rock Cafe București lansează, în premieră pentru celebrul lan...

Conceptul Miss Pho este un "slow food viet cuisine" lansat recent ...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea! ...

De’Longhi lansează PrimaDonna Soul, primul espressor din lume care ...

La 10 ani de la inaugurare, Hotel Epoque este liderul segmentului bout...

Fabrica Ospitalității lansează Puiu’ Mamii, restaurantul care î...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

O degustare a meniului lui Bogdan Dumitrascu, noul chef de la Fior di ...

Atmosfera atipica, decoruri pline de flori si verdeata, simplitate si ...

Cunoaște lumea vinurilor și specializează-te cu certificările inte...

Joi, 15 octombrie 2020, restaurantul bucurestean Sardin a lansat noul ...

Am primit pe adresa redactiei o scurta informatie din partea celor de ...

My Name is PHURSANG LAMA and I was born in Nepal with Lama (Buddie...

Red Angus Steakhouse împlinește 10 ani de la deschidere și lanseaz...

Ziua Națională a Gastronomiei și Vinurilor din România, marcată p...

Relais & Chateaux, in parteneriat cu Slow Food International, orga...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Crama transilvăneană Villa Vinèa și Muzeul Național al Țăranulu...

Beraria Hop Garden, parte a grupului Magic by Hop Garden, a incheiat a...

Cu o tradiție de peste 70 de ani în producerea înghețatei artizana...

Cu ocazia "Zilei Gastronomiei Peruviene", Ambasada Peru in Romania a o...

România e calificată pentru prima dată pe tabloul final al  Campio...

Boiler Milk&Coffee: 18 metri patrati pentru cafea, un business des...

Fabrica Ospitalității, compania care deține restaurantul bucurește...

Chef Florin Andrei Vanau si prietenul sau Ciprian Bocioaca, un charism...

THE FOODSERVICE INDUSTRY DISTILLED INTO 561 PAGES Pentru cei care v...

Family Meals - selecția de produse gătite, disponibile în cantităt...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Cereal Crunch deschide prima franciză a grupului la Craiova, pe 7 aug...

Premieră europeană: Mastercard și BRD - Groupe Société Générale...

Jidvei, cel mai mare producător de vinuri din România, anunță lan...

VacaMuuu are o noua abordare pe segmentul Mic Dejun prin care mizeaza ...

Beautyfood – restaurant cu vechime din centrul capitalei, preluat re...

Pe langa gama variata de vinuri cu care producatorul moldovean Apriori...

Economica. net informeaza ca Nicolai Tand ia in calcul vanzarea restau...

Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și ...

Ana Consulea, cofetar și fondatoare a brandului Zexe Braserie, a lans...

Chef Joseph Hadad, artist-creator al unui univers culinar inconfundabi...

Sâmbătă, 1 august (13.00-19.00) Maximum de distanțare, minimum ...

Afiseaza

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din domeniul HoReCa, au fost nevoite să își sisteze sau să își restrângă activitatea, brandul românesc de cafea 5 to go a folosit acest timp pentru a planifica noi campanii, dar și pentru a semna francize și amenaja noi cafenele. Începând cu 15 martie, 9 francize noi au fost semnate, pentru locații ce se vor alătura grupului 5 to go în București, Cluj și Călărași. Activitatea 5 to go nu se oprește aici. În plină stare de urgență, fondatorii grupului, alături de echipa centrală, au continuat amenajările de noi locații, dintre care 10 au fost finalizate și sunt gata pentru a fi deschise, și au listat unele dintre produsele 5 to go pe platforma celui mai mare retailer online local.

„Cu toate că trecem printr-o situație dificilă la nivel internațional, noi, grupul 5 to go, am încercat în această perioadă să ne continuăm activitatea, în limita permisă de legislație și de regulile de siguranță, să rămânem optimiști, dar și conectați cu comunitatea 5 to go, atât francizați cât și consumatori și prieteni ai mărcii. Vrem să revenim cu forțe proaspete după această criză și să optimizăm activitatea pentru a reuși să ne îndeplinim targetul pentru anul în curs. Astfel, din 15 martie și până la ora actuală am reușit să semnăm 9 francize, dintre care 4 sub conceptul de Pro Unit, am finalizat 10 amenajări de noi locații și mai avem alte 15 în curs, am închiriat 3 spații și am relocat altele 3 din nereguli legate de chirie. În plus, am decis că e momentul să continuăm dezvoltarea business-ului 5 to go și către alte direcții. Astfel, am listat două dintre produsele noastre, siropul pentru acasă și cănile din porțelan, pe platforma celui mai mare retailer online local. Încercăm să ne menținem creativitatea la cote înalte, productivitatea și eficiența de asemenea, așa că lucrăm și la alte produse pentru acasă și sperăm ca din iunie, cafeaua 5 to go să se poată regăsi și în magazine”,  a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Conceptul de Pro Unit este un serviciu complementar pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent. Programul a venit ca urmare a solicitărilor constante, cu precădere din partea francizaților grupului. Aceștia au putut adăuga acest serviciu unei afaceri deja existente a lor, putând astfel să-și bucure clienții cu produsele 5 to go. În acest moment, există 15 Pro Units deschise la nivel național și alte 5 în curs de amenajare.

Grupul 5 to go numără în prezent 153 de locații deschise în București și în întreaga țară, cu alte 25 pregătite spre a fi funcționale după 15 mai. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015 și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 23/04/2020