Chefi cu stele Michelin, evaluatori de restaurante, brand ambassadors, manageri de hoteluri premiați, investitori, proprietari de hoteluri și de restaurante, arhitecți și designeri cu proiecte în industria ospitalității vor participa pe 7 iunie la cea de-a doua ediție FORO – International Forum for Reputation in Hospitality, care va avea loc la Radisson Blu Hotel din București.
Forumul abordează tema reputației în industria ospitalității din multiple perspective, cu exemple de bună practică și povești de succes din România, Franța, Germania, Elveția, Suedia, Marea Britanie, Rusia, Belgia și Turcia.
Tema ediției FORO 2019 este Building Reputation, iar profilul invitaților poate fi vizualizat pe http://foro.com.ro/speakeri-ro/
Structura evenimentului cuprinde sesiuni specializate – „Restaurant Reputation”, „Hotel Reputation”, „Guest Experience Design”, „Digital Hospitality”; – sesiuni de dezbateri; – sesiuni de business networking; – expoziție dedicată produselor, soluțiilor, tehnologiilor și inovațiilor pentru hoteluri și restaurante; “Masterclass” pe tema reputației.
Din program:
Chef Claude-Emmanuel Robin din Franța și Chef Pascal Steffen din Elveția, despre drumul lor către prima stea Michelin – cei doi chefi au primit câte o stea Michelin la începutul acestui an;
Chef Alex Petricean, „Cheful Anului 2018“ – Gault & Millau România, despre noua sa provocare – Restaurantul NOUA din București;
Arlene Stein, Fondator și Director Executiv Terroir Hospitality, Germania, despre diplomația culinară și despre inovațiile gastronomice;
Chef Cezar Munteanu, Chairman al sesiunii „Restaurant Reputation”;
Vadim Mikhalitsyn, General Manager, Savoy Hotel Moscow 5* – Russia’s Leading Boutique Hotel 2018, distincție oferită de World Travel Awards.
Benjamin Calleja, CEO și Fondator Livit Design, Suedia, despre conceptul guest experience design și despre creșterea performanței restaurantelor și hotelurilor;
Richard Andrews, Managing Director, JADE UK, despre Shimao Wonderland Intercontinental din Shanghai, probabil unul dintre cele mai spectaculoase hoteluri din lume, construit pe locul unei foste cariere, cu mai multe camere subacvatice;
George Butunoiu, Fondator Restocracy, România: „Cu greu au descoperit managerii din domeniul restaurantelor și cafenelelor că imaginea și reputația se construiesc și se mențin exact în același fel ca și la celelalte businessuri, fie ele din domeniul serviciilor sau nu. În intervenția mea, mă voi concentra pe zona serviciilor din restaurante, folosindu-mă de dubla mea experiență, de evaluator de restaurante, însă, înainte de toate, de specialist în recrutare și resurse umane.”
Koen Heeren, CEO, Alpha Industries AWT BVBA, Belgia, este unul dintre cei mai importanți trendsetteri din industria wellness, la nivel mondial.
Yakup Dinler, Chairman of the Board, Kayakapi Premium Caves – Cappadocia 5*, Turcia – un Boutique Hotel care face parte din patrimoniul UNESCO și World Heritage Center – locul 1 pe teritoriul Turciei, atât în Top 25 Luxury Hotels, cât și în Top 25 Hotels, ambele topuri aparținând TripAdvisor Travelers’ Choice 2018.
Unul dintre partenerii principali FORO 2019 este Casa Timiș, care s-a alăturat recent evenimentului în calitate de Professional Partner. „Casa Timiş este cu şi despre familie, o consonaţă bine gândită între spiritul şi valorile familiei Timiş şi tradiţiile din trecutul bogat al românilor.” – www.casatimis.ro
Informații despre pachetele de participare și despre înscriere pot fi solicitate la adresa de email foro@borocommunication.ro.
Mai multe despre FORO pe www.foro.com.ro și www.facebook.com/foro.com.ro
FORO este un concept creat de BORO PR & COMMUNICATION, agenție înființată în anul 2015 la Iași, care a realizat până în prezent peste 40 de proiecte de comunicare și evenimente internaționale de mari dimensiuni pentru educație, sănătate, agricultură, ospitalitate și real estate, proiecte care au reunit împreună peste 10000 de profesioniști din 45 de țări. În martie 2018, proiectul School + Hospital a fost selectat de către Administrația Prezidențială în programul oficial “România la Centenar”. Recent agenția a primit Premiul de Excelență al Secțiunii Evenimente în cadrul Galei Romanian PR Award 2018, pentru proiectul Romanian Hand Hygiene Days. Următoarele proiecte din 2019 sunt Building Home – International Good Living Forum (aprilie), Întâlnirea Europeană a Medicilor de Famillie UEMO (mai), FORO – International Forum for Reputation in Hospitality (iunie), ROHO – Romanian Hospital Convention (septembrie), DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori (octombrie), RALF – Romanian Agriculture Leadesrhip Forum (noiembrie) și Romanian Healthcare Awards (decembrie). Mai multe pe www.borocommunication.ro și pe www.facebook.com/borocommunication (Comunicat de presa – Martie 2019)