Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui mai important eveniment din viața fecărui cuplu. Pentru că există o multitudine de saloane pentru toate gusturile și toate buzunarele, îți venim în ajutor cu o prezentare a principalelor aspecte la care să fii atent în alegerea salonului perfect.
- Amplasarea
Un salon de nuntă sau un centru de evenimente situat în oraș este mai ușor accesibil cu taxi-ul sau cu mașinile personale decât unul aflat la periferie. Nu în ultimul rând, trebuie luate în considerare costurile de transport ale invitaților și găsirea taxi-urilor după eveniment care ar putea fi mai facilă decât în cazul saloanelor mai greu accesibile.
- Capacitatea salonului vizat
Numărul de persoane estimat să intre într-un salon amenajat cu mese rotunde, masă de prezidiu, Foto Corner, scenă și ring de dans trebuie să se potrivească numărului tău de invitați. Dacă salonul este prea mare comparativ cu numărul de invitați prezenți, va părea gol, iar dacă este prea mic, participanții la eveniment vor sta înghesuiți și nu vor avea loc de dans. Chiar dacă îți place foarte mult o locație și dorești să o închiriezi, verifică mai întâi în ce măsură se potrivește cu numărul tău de invitați. De aceea, solicită restaurantului capacitatea minimă și maximă a salonului dorit, înainte de a-l selecta.
- Parcarea restaurantului
În vremurile actuale, când este greu să te deplasezi în orașele aglomerate, existența parcării la restaurant sau în apropierea lui devine un ”must-have”. Fie că este parcare subterană (ceea ce e preferabil) sau supraterană, important este să existe. Pe bună dreptate! Cărui invitat i-ar plăcea oare să caute prin ploaie, viscol sau căldură inăbușitoare un loc de parcare și apoi să meargă pe jos, îmbrăcat elegant, câteva sute de metri până la restaurant?
- Reputația locației
Un salon recunoscut pe piață ca serios, cu angajați de calitate și event manager responsabil și orientat către îndeplinirea solicitărilor clienților este recomandabil în detrimentul unuia mai puțin cunoscut sau cu o reputație îndoielnică. Fă-ți timp pentru a citi recenziile despre restaurant și mâncare astfel încât să-ți formezi o idee corectă despre imaginea de pe piață a locației alese, înainte de a semna contractul de închiriere.
- Calitatea serviciilor prestate
Modul de amenajare a salonului, mocheta, draperiile, aranjamentele florale și piesele de mobilier, precum și toate micile amănunte ce împodobesc un salon și individualizează un eveniment sunt tot atâtea aspecte de care trebuie să ții cont. La vizita în locație poți cere să vezi mostre de material sau fotografii de la evenimentele anterioare pe care orice organizator de evenimente profesionist ți le va arăta cu plăcere. De asemenea, trebuie să te asiguri că există aer condiționat sau încălzire centrală funcționabile. Nu în ultimul timp, să ai în vedere că un salon care are un portofoliu de evenimente organizate și o echipă deja formată este mai în măsură să ofere servicii profesioniste, decât un salon nou deschis, a cărui echipă este încă în rodaj.
- Existența pachetelor all inclusive
Majoritatea saloanelor care se respectă oferă atât pachete all-inclusive (meniu, băutură, aranjamente florale, cutie de bani, lumini ambientale, camera miresei, aranjamente pentru scaune, șervete etc.) cât și servicii individuale. Preferabil este să selectezi pachetele all-inclusive pentru a scăpa de orice grijă la restaurant. În plus, este posibil să obții foarte multe gratuități oferite de restaurant, în funcție de pachetul de servicii achiziționat.
- Prețul și degustarea meniului
Raportul calitate-preț poate fi un important criteriu de departajare în selectarea celui mai potrivit salon. Nu uita să verifici exact ce include prețul primit și, mai ales, solicită o degustare prealabilă a meniului. În acest fel vei putea face modificări ale meniului înainte de a fi prea târziu.
- Terase și spații verzi pentru fumători
În prezent, când fumatul este interzis în spațiile interioare, existența unei terase sau a unui spațiu verde ce poate fi amenajat pentru fumători este un punct în plus al oricărei locații. De asemenea, situarea restaurantului într-o zonă verde (parc, pădure) poate fi un avantaj pentru fotografiile de nuntă, iar terasa poate fi un plus în organizarea unor mici momente înaintea evenimentului principal (cununie, botez, tradiții de nuntă etc.).
Material redactat în cadrul programului educațional cu tema ”Nunta… pas cu pas”, inițiat și derulat de Hop Garden Group.
Proiectul este sprijinit de 12 parteneri media: ACCMediaChannel, București Life, Bucureștii Vechi și noi, Clarissa, DacicCool, Fashion8, Iqool, PRwave, Restaurante-Bucuresti.ro, Restocracy, StyleAndTheCity.ro, RevelionInBucuresti.
Despre Hop Garden Group
Hop Garden Group este un complex de agrement specializat în organizarea evenimentelor private și corporate, pentru adulți și copii, redeschis în octombrie 2019 și condus de Daniela Dalia Seghedi, Director Executiv al grupului. Cu o suprafață totală de aproximativ 15.000 mp. situată preponderent în Parcul Moghioroș, complexul este impartit în 4 zone diferite, ce pot fi folosite individual, în funcție de evenimentul dorit: petreceri tematice pentru copii sau adulți, evenimente corporate sau private, petreceri la piscina sau în parc, aniversări, baluri sau diferite momente sărbătorite în familie.
Grupul Hop Garden include 3 localuri:
-Magic Ballroom by Hop Garden este spatiul de evenimente private și corporate cu o suprafață de 800 mp., împărțită în două saloane specializate în organizarea de evenimente private și corporate: Salonul Ambiance cu o capacitate de maximum 120 de persoane și Salonul Grand cu o capacitate de până la 270 de persoane.
-Hop Garden Parc este o grădină de vară situată în interiorul parcului Drumul Taberei și ocupă o suprafață de 1000 mp., cu acces din parc și din interiorul strandului. Cu o capacitate totală de până la 500 de locuri la masă, împartite între cele trei niveluri de terasă și restaurant, localul beneficiază de un meniu diversificat, un cuptor din caramidă pentru pizza și grătar în aer liber, fiind potrivit pentru momente de relaxare în natură sau pentru petreceri private în aer liber.
-Hop Garden este o berarie lansată în 2018 și singurul spațiu al grupului situat în Splaiul Unirii, nr. 225. Cu o capacitate de 200 de locuri și o terasa de 400 de locuri, este potrivită atât pentru întâlniri cu prietenii, cât și pentru evenimente private și corporate organizate într-un cadru informal.
Contact Hop Garden Group
Email: pr@magic-park.ro
Telefon: 0770 448 443/ 0748 116 938