Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Tot ce ai vrut să știi despre organizarea evenimentelor... dar nu ai...

Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui ma...

In cei 2.5 ani de activitate, agentia de consultanta HoReCa Next Root ...

Actorul câștigător de Oscar Adrien Brody este noul ambasador Johnni...

NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE...

Recunoaștere internațională pentru cofetăria românească: „C...

Sun Plaza organizează Sun Beer Fest, festival de bere artizanală, î...

Domeniul Aristiței este situat în Valea Călugărească, satul Nicov...

Rețeaua națională La Romana dal 1947 se extinde cu prima gelaterie ...

Bookingham, platformă de rezervări și programări online, se lansea...

Afiseaza

Magic Ballroom salonCăutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui mai important eveniment din viața fecărui cuplu. Pentru că există o multitudine de saloane pentru toate gusturile și toate buzunarele, îți venim în ajutor cu o prezentare a principalelor aspecte la care să fii atent în alegerea salonului perfect.

  1. Amplasarea

Un salon de nuntă sau un centru de evenimente situat în oraș este mai ușor accesibil cu taxi-ul sau cu mașinile personale decât unul aflat la periferie. Nu în ultimul rând, trebuie luate în considerare costurile de transport ale invitaților și găsirea taxi-urilor după eveniment care ar putea fi mai facilă decât în cazul saloanelor mai greu accesibile.

  1. Capacitatea salonului vizat

Numărul de persoane estimat să intre într-un salon amenajat cu mese rotunde, masă de prezidiu, Foto Corner, scenă și ring de dans trebuie să se potrivească  numărului tău de invitați. Dacă salonul este prea mare comparativ cu numărul de invitați prezenți, va părea gol, iar dacă este prea mic, participanții la eveniment vor sta înghesuiți și nu vor avea loc de dans. Chiar dacă îți place foarte mult o locație și dorești să o închiriezi, verifică mai întâi în ce măsură se potrivește cu numărul tău de invitați. De aceea, solicită restaurantului capacitatea minimă și maximă a salonului dorit, înainte de a-l selecta.

  1. Parcarea restaurantului

În vremurile actuale, când este greu să te deplasezi în orașele aglomerate, existența parcării la restaurant sau în apropierea lui devine un ”must-have”. Fie că este parcare subterană (ceea ce e preferabil) sau supraterană, important este să existe. Pe bună dreptate! Cărui invitat i-ar plăcea oare să caute prin ploaie, viscol sau căldură inăbușitoare un loc de parcare și apoi să meargă pe jos, îmbrăcat elegant, câteva sute de metri până la restaurant?

  1. Reputația locației

Un salon recunoscut pe piață ca serios, cu angajați de calitate și event manager responsabil și orientat către îndeplinirea solicitărilor clienților este recomandabil în detrimentul unuia mai puțin cunoscut sau cu o reputație îndoielnică. Fă-ți timp pentru a citi recenziile despre restaurant și mâncare astfel încât să-ți formezi o idee corectă despre imaginea de pe piață a locației alese, înainte de a semna contractul de închiriere.

  1. Calitatea serviciilor prestate

Modul de amenajare a salonului, mocheta, draperiile, aranjamentele florale și piesele de mobilier, precum și toate micile amănunte ce împodobesc un salon și individualizează un eveniment sunt tot atâtea aspecte de care trebuie să ții cont. La vizita în locație poți cere să vezi mostre de material sau fotografii de la evenimentele anterioare pe care orice organizator de evenimente profesionist ți le va arăta cu plăcere. De asemenea, trebuie să te asiguri că există aer condiționat sau încălzire centrală funcționabile. Nu în ultimul timp, să ai în vedere că un salon care are un portofoliu de evenimente organizate și o echipă deja formată este mai în măsură să ofere servicii profesioniste, decât un salon nou deschis, a cărui echipă este încă în rodaj.

  1. Existența pachetelor all inclusive

Majoritatea saloanelor care se respectă oferă atât pachete all-inclusive (meniu, băutură, aranjamente florale, cutie de bani, lumini ambientale, camera miresei, aranjamente pentru scaune, șervete etc.) cât și servicii individuale. Preferabil este să selectezi pachetele all-inclusive pentru a scăpa de orice grijă la restaurant. În plus, este posibil să obții foarte multe gratuități oferite de restaurant, în funcție de pachetul de servicii achiziționat.

  1. Prețul și degustarea meniului

Raportul calitate-preț poate fi un important criteriu de departajare în selectarea celui mai potrivit salon. Nu uita să verifici exact ce include prețul primit și, mai ales, solicită o degustare prealabilă a meniului. În acest fel vei putea face modificări ale meniului înainte de a fi prea târziu.

  1. Terase și spații verzi pentru fumători

În prezent, când fumatul este interzis în spațiile interioare, existența unei terase sau a unui spațiu verde ce poate fi amenajat pentru fumători este un punct în plus al oricărei locații. De asemenea, situarea restaurantului într-o zonă verde (parc, pădure) poate fi un avantaj pentru fotografiile de nuntă, iar terasa poate fi un plus în organizarea unor mici momente înaintea evenimentului principal (cununie, botez, tradiții de nuntă etc.).

Material redactat în cadrul programului educațional cu tema ”Nunta… pas cu pas”, inițiat și derulat de Hop Garden Group.

Proiectul este sprijinit de 12 parteneri media: ACCMediaChannel, București Life, Bucureștii Vechi și noi, Clarissa, DacicCool, Fashion8, Iqool, PRwave, Restaurante-Bucuresti.ro, Restocracy, StyleAndTheCity.ro, RevelionInBucuresti.

Despre Hop Garden Group

Hop Garden Group este un complex de agrement specializat în organizarea evenimentelor private și corporate, pentru adulți și copii, redeschis în octombrie 2019 și condus de Daniela Dalia Seghedi, Director Executiv al grupului. Cu o suprafață totală de aproximativ 15.000 mp. situată preponderent în Parcul Moghioroș, complexul este impartit în 4 zone diferite, ce pot fi folosite individual, în funcție de evenimentul dorit: petreceri tematice pentru copii sau adulți, evenimente corporate sau private, petreceri la piscina sau în parc, aniversări, baluri sau diferite momente sărbătorite în familie.

Grupul Hop Garden include 3 localuri:

-Magic Ballroom by Hop Garden este spatiul de evenimente private și corporate cu o suprafață de 800 mp., împărțită în două saloane specializate în organizarea de evenimente private și corporate: Salonul Ambiance cu o capacitate de maximum 120 de persoane și Salonul Grand cu o capacitate de până la 270 de persoane.

-Hop Garden Parc este o grădină de vară situată în interiorul parcului Drumul Taberei și ocupă o suprafață de 1000 mp., cu acces din parc și din interiorul strandului. Cu o capacitate totală de până la 500 de locuri la masă, împartite între cele trei niveluri de terasă și restaurant, localul beneficiază de un meniu diversificat, un cuptor din caramidă pentru pizza și grătar în aer liber, fiind potrivit pentru momente de relaxare în natură sau pentru petreceri private în aer liber.

-Hop Garden este o berarie lansată în 2018 și singurul spațiu al grupului situat în Splaiul Unirii, nr. 225. Cu o capacitate de 200 de locuri și o terasa de 400 de locuri, este potrivită atât pentru întâlniri cu prietenii, cât și pentru evenimente private și corporate organizate într-un cadru informal.

Contact Hop Garden Group

Email: pr@magic-park.ro

Telefon: 0770 448 443/ 0748 116 938

www.hopgarden.ro

Magic Ballroom

Data actualizarii: 22/09/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close