Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Afiseaza

ZelatoAna Consulea, cofetar și fondatoare a brandului Zexe Braserie, a lansat, săptămâna trecută, gelateria Zelato în Parcul Regele Mihai I (fost Herăstr

au), din București. Noul brand are în centru înghețata artizanală și un concept unic care a presupus adaptarea tehnicilor de gelaterie franceze și italiene pentru a crea o înghețată potrivită gustului românesc.

„Zelato s-a născut din dorința de a merge mai departe cu partea de gelaterie pe care o dezvoltam de ceva timp la Zexe Braserie. Înghețata este un produs pe care îl îndrăgesc încă de la începutul carierei și care mă inspiră enorm. Am considerat că este momentul să dăm înghețatei noastre un spațiu dedicat, un nume, o față care să corespundă 100% cu viziunea mea asupra acestui produs.  Păstrăm calitatea cu care ne-am obișnuit oaspeții și ducem înghețata exact acolo unde ne bucură cel mai mult – în parc, în aer liber, în mijlocul naturii și mai aproape de cei mai dragi clienți – copiii.

Întotdeauna mi s-a părut că brandurilor românești de înghețată le lipsește o parte foarte importantă – ludicul. Tocmai de aceea am ales și o imagine jucăușă, o voce zglobie și plină de zvâc care să ne reprezinte – Păsăroiul, expertul nostru în lucruri bune. Zelato răspunde perfect nevoii de produse sănătoase într-o zonă suprasaturată de băuturi carbogazoase, chipsuri și acadele. Pe lângă înghețata artizanală, la Zelato, părinții și copiii găsesc fresh-uri din fructe stoarse pe loc, limonadă, milkshake-uri din înghețată la alegere și alte deserturi create cu grijă față de sănătate, perfecte pentru oamenii activi și copii.

Construit într-un timp record (doar 6 săptămâni!), Zelato este un business care răspunde provocărilor pe care le traversează industria din care facem parte: produsele se consumă  în regim to-go, pot fi livrate ușor, nu depindem de închiderea/deschiderea spațiilor de servire, iar consumatorul este încurajat să petreacă timp în aer liber”, a declarat Ana Consulea, cofetar și fondator Zelato.

Panet, un desert unic pe piață, pe bază de înghețată

Panet by Zelato

Pe lângă înghețată artizanală, Ana Consulea propune un produs unic pe piața din România – Panet, un desert cald la exterior și rece la interior, tot cu înghețată. În dicționarul urban, „Panet” înseamnă „absurd” în engleză, dar și „pâinică” în catalană. Se poate prepara cu orice sortiment de înghețată Zelato și este potrivit oricărui anotimp, nu doar vara.

Meniul Zelato este completat de alte deserturi ușor de transportat și de consumat în parc, printre care: brownie cu cafea, brownie cu arahide, prăjituri cu fructe – acestea din urmă se pot combina cu înghețata. Pe meniul de băuturi se regăsesc fresh-uri, limonadă, sucuri naturale, milkshake, cafea și frappe.

Un chioșc parizian în Herăstrău

Zelato

Durata construcției a fost de 6 săptămâni și a presupus reamenajarea și recondiționarea chioșcului de 4 metri pătrați deja existent la intrarea în parc (Piața Charles de Gaulle), astfel încât să devină un reper în spațiul urban și un loc de întâlnire. Designul Zelato a fost realizat de Laura Paraschiv, arhitect și designer de interior la CIRCA 1703 – 3071.

Știam de ceva timp că înghețata creata de Ana Consulea este divină și că așteptările sunt foarte mari pentru această primă prezență publică a brandului. Mi-a plăcut foate mult provocarea de a produce o transformare majoră a chioșcului oarecum ostenit de vreme și  minuscul, cu un minim de gesturi de design, mijloace și timp.

Obiectul de mobilier urban – un fel de producție româneasca care citează în diverse culori și materiale detalii de la mai multe tipuri de chioșcuri pariziene – deja existent la intrarea în parc – a fost acoperit într-o singura culoare delicioasă și a devenit un unit compact ce stârnește curiozitate și simpatie aproape instantaneu. Elementele contructive nou adăugate au fost gândite astfel încâ

să completeze discret structura existentă, respectiv obloanele și copertina metalice, precum și vitrina de servire. Cu o personalitate bine conturată și cu ajutorul branding-ului memorabil, pentru mine a fost important ca acest chioșc să recapete și sensul lui de reper în spațiul public urban, de punct de întâlnire”, a adăugat Laura Paraschiv, arhitectul și designerul din spatele Zelato.

Brandingul Zelato a fost realizat de ilustratoarea Ioana Pârvan. (Comunicat de presa – iulie 2020)

Despre Ana Consulea

Ana Consulea a studiat cofetăria în Franța, la Școala de Cofetari din Montbeliard, unde a avut șansa să învețe de la nume mari din cofetăria artizanală: Eric Vergne, Pierre Herme și Miackel Azouz. După un an de cursuri intense, în 2012, Ana s-a întors în România, hotărâtă să schimbe gusturi și mentalități și să arate publicului din România că avem o cofetărie robustă și plină de personalitate.

Cofetarul a atras atenția pasionaților de dulciuri de calitate, prin linia de deserturi servită în restaurantele familiei, Zexe. Inițiativa de a-și deschide o braserie proprie, în care toate prăjiturile să stea sub același acoperiș, a venit în 2016, la patru ani de la finalizarea studiilor, o perioadă ce a presupus mult efort și cercetare la nivelul istoriei cofetăriei românești.

Astfel, Ana Consulea a reușit astfel să reviziteze, într-un mod original și contemporan, rețete istorice de prăjituri românești – Tache Ionescu, Carmen Sylva, Joffre și Regina Maria. Pe lângă linia de deserturi istorice, Ana Consulea a revizitat în manieră originală o serie de deserturi franțuzești (Le Petit-Antoine, Foret-Noire, Jardin d`Eden, Trois Chocolats, Medovik etc.), dar a creat și o gamă de prăjituri nostalgice (pandișpan cu vișine, chec marmorat – „de mamaie”) și înghețată artizanală cu arome unice pe piață (colivă, mure, cătină, pufarine, must, pâine prăjită și gem).

În 2017, 2018 și 2019, a primit titlul consecutiv de „Cel mai bun Chef Cofetar din România”, la Gala Horeca Awards, iar în 2019, a primit titlul „Pastry Chef of the Year”, din partea ghidului galben Gault&Millau.

 

 

Data actualizarii: 17/07/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close