Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

Afiseaza

Campari Red Diaries – Entering Red: Ana de Armas este starul scurtmetrajului regizat de Matteo Garrone

Campari, emblematicul aperitiv italian, anunță pentru 2019 un nou capitol din seria Campari Red Diaries: Entering Red. Învăluit în mister și romantism, scurtmetrajul o are în rolul principal pe celebra actriță Ana de Armas, regia fiind semnată de italianul Matteo Garrone, unul dintre cei mai apreciați regizori contemporani.

„Entering Red” îi va purta pe spectatori într-o călătorie neașteptată și enigmatică în lumea Campari. Dezvoltând viziunea brandului conform căreia „fiecare cocktail spune o poveste”, filmul aduce în prim plan intrigi misterioase și pune în lumina reflectoarelor Negroni, cocktailul semnat de Campari, care în 2019 va sărbători 100 de ani de existență.

Alături de actrița Ana de Armas, starul blockbuster-ului Blade Runner 2049, în film  joacă și actorul italian Lorenzo Richelmy, dar și echipa Campari „Red Hands”, șase dintre cei mai buni barmani din lume, precum și o serie de celebrități din social media, aflate pentru prima dată în fața camerei. Filmul este regizat de italianul Matteo Garrone, cea mai recentă peliculă a sa -„Dogman” – fiind recompensată la Cannes cu două distincții și aleasă să reprezinte Italia la premiile Oscar din 2019.

Scurtmetrajul redă esența Campari, publicul fiind purtat în lumea neașteptată și încântătoare a brandului, exact în locul în care a luat naștere aperitivul roșu. Actrița De Armas descrie perfect evoluția personajului Ana, urmărind cu tenacitate indiciile pe care Milano, acest oraș fermecător, le-a lăsat în urmă pentru a fi descoperite.

În ultimii ani, Campari și-a consolidat asocierea cu lumea filmului prin numeroase colaborări, inclusiv din poziția de sponsor principal al Festivalului Internațional de Film de la Veneția, iar acest nou scurtmetraj își propune să aducă un suflu nou și interesant tradiției Campari de a susține cinematografia, cu accent pe storytelling.

Actrița Ana de Armas spune despre producție: „Este o onoare pentru mine să fac parte din scurtmetrajul Entering Red și, totodată, din campania Campari Red Diaries. Sunt foarte încântată, de asemenea, că am avut ocazia să lucrez cu mult-apreciatul regizor Matteo Garone. Am fost cucerită de ideea de a juca un personaj care arată o asemenea pasiune și curiozitate în călătoria sa de auto-descoperire în fascinantul Milano”.

Referitor la realizarea scurtmetrajului, Matteo Garrone spune: “A fost o onoare și o provocare să fiu regizorul acestei pelicule deosebite într-un an cu o așa mare însemnătate pentru brand. Un Negroni nu există fără Campari și, astfel, pentru a putea spune fascinanta poveste a băuturii dulce-amăruie trebuie să pornim de la esența brandului”. 

Bob Kunze-Concewitz, director executiv al Campari Group: „Cocktailurile noastre sunt mai mult decât o băutură, fiecare spune o poveste, iar anul acesta sărbătorim Negroni. La 100 de ani de existență, Campari Red Diaries va da viață cocktailului și va duce spectatorii într-o călătorie fascinantă”.

Entering Red va avea premiera pe 5 februarie 2019, la Milano, orașul în care s-au filmat scenele și va fi urmată de o lansare digitală simultană la nivel mondial. Filmul va fi disponibil pentru vizionare pe canalul oficial YouTube al Campari.

Teaser-ul scurtmetrajului care cuprinde și cadre surprinse în spatele camerei de filmat poate fi urmărit aici:

Pentru a fi la curent cu noutățile referitoare la Campari Red Diaries, urmăriți pagina de Facebook: https://www.facebook.com/CampariRomania/ (Com

Despre Campari

Campari este un simbol al stilului contemporan și autentic. Rețeta unică și inconfundabilă Campari își are originile în Novara, fiind neschimbată încă din anul 1860. Astăzi, gustul unic Campari dă savoare celor mai cunoscute cocktail-uri din lume, fiind obținut dintr-un amestec complex și subtil de ierburi, plante aromatice și fructe cu alcool și apă, ultimele două fiind singurele ingrediente cunoscute din rețeta sa. Caracterizat de un gust amărui distinct și revigorant și de o culoare roșie vibrantă, Campari intrigă prin natura sa enigmatică și captivantă. Toate aceste caracteristici și calitatea sa superioară l-au făcut cunoscut în întreaga lume drept un simbol al stilului și excelenței italiene.

Despre Gruppo Campari

Gruppo Campari este un jucător important în industria băuturilor la nivel mondial, cu un portofoliu de peste 50 de branduri premium și super-premium, dintre care amintim Aperol, Campari, Cinzano, Wild Turkey, Skyy Vodka.

Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium, având o rețea de distribuție globală, cu vânzări în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și America. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deține 18 fabrici și are propria rețea de distribuție în 20 de țări. Grupul are peste 4.000 de angajați. Acțiunile societății-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), sunt listate la Bursa Italiana de Valori din 2001.

Pentru mai multe informații accesați: www.camparigroup.com

Despre PPD România

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD România este printre cei mai mari distribuitori de  băuturi alcoolice premium și super-premium de pe piața locală şi este partenerul strategic al Gruppo Campari în România.

Din portofoliul PPD Romania fac parte brandurile: Aperol, Campari, Cinzano, Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, şampania Lanson, precum și propriul brand, Tazovsky Vodka.

Photos Photiades Group (PPG), companie internațională fondată în urmă cu peste 70 de ani, are o activitate impresionantă în vânzări, marketing și distribuție de branduri alcoolice și non-alcoolice de renume mondial. PPG este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.ppd.com.ro.

Data actualizarii: 26/11/2018

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close