Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

O cină japoneză la bunii mei prieteni Hiroshi și Mari Ueda......

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Știam de Oxana Crețu, de bucătăria și de restaurantul ei din ...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Când mâncați ...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

1 comentarii

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Puține lucruri sunt mai franțuzești, mai adânc încrustate în spi...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Raionul de Pește Floreasca (fiindcă mai au unul, la Piața Dorobanț...

O cină memorabilă la Gramont, aristocraticul restaurant al Palatului...

2 comentarii

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

 Savart e genul de restaurant în care ajungi până la u...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Afiseaza
comentarii

5 to go, primul brand 100% românesc premiat la nivel internațional! 
Argint pentru lanțul de cafenele în cadrul European Coffee Awards!

Premieră în industria cafelei din România! 5 to go este primul brand de cafea 100% românesc câștigător al unui premiu internațional! Aseară, în cadrul galei The European Coffee Awards organizată în Dubai, lanțul de cafenele 5 to go a câștigat argintul la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție, Starbucks Coffee Company și Costa Coffee.

„Nu am cuvinte să exprim bucuria din acest moment! Suntem copleșiți de acest premiu și onorați că am primit votul de încredere a peste 1,700 de experți și oameni din industrie. Această recunoaștere e o mare satisfacție pentru 5 to go, dar și o imensă provocare, care vine la pachet cu promisiunea de a menține standardele, de a rămâne activi și de a inova în permanență. Le mulțumim tuturor celor care ne-au votat, comunității 5 to go, francizaților, partenerilor și clienților deopotrivă, și un mare mulțumesc întregii echipe 5 to go, pentru că împreună am reușit astăzi să câștigăm acest premiu onorant!”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

În august 2019, 5 to go a primit cu bucurie vestea nominalizării, pentru prima oară, la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, împreună cu alte 18 lanțuri de cafenele. Rămași în top 3 la această categorie, Radu Savopol și Lucian Bădilă, co-fondatorii 5 to go, s-au aflat zilele acestea în Dubai, la The European Coffee Symposium, iar în cadrul galei de aseară, 12 noiembrie, au reprezentat cu mândrie România și au primit argintul, marcând astfel o premieră pentru industria cafelei din România.

Evenimentul, de mare rezonanță în industria cafelei, se află la cea de-a 12-a ediție și s-a desfășurat anul acesta în Dubai. Puterea mărcii, performanța de business, inovația, calitatea produselor și serviciilor, designul și atmosfera sau dedicarea în dezvoltarea industriei au fost unele dintre criteriile luate în calcul la jurizare. Organizator este Allegra Insights, una dintre cele mai mari agenții de cercetare din UK.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent este aproape de pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, 5 to go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. (Comunicat de presa – noiembrie 2019)

Gala The European Coffee Awards - Radu Savopol si Lucian Badila - co-fondatori 5 to go

Gala The European Coffee Awards – Radu Savopol si Lucian Badila – co-fondatori 5 to go

Data actualizarii: 13/11/2019

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close