Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

Afiseaza

5 to go, primul brand 100% românesc premiat la nivel internațional! 
Argint pentru lanțul de cafenele în cadrul European Coffee Awards!

Premieră în industria cafelei din România! 5 to go este primul brand de cafea 100% românesc câștigător al unui premiu internațional! Aseară, în cadrul galei The European Coffee Awards organizată în Dubai, lanțul de cafenele 5 to go a câștigat argintul la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție, Starbucks Coffee Company și Costa Coffee.

„Nu am cuvinte să exprim bucuria din acest moment! Suntem copleșiți de acest premiu și onorați că am primit votul de încredere a peste 1,700 de experți și oameni din industrie. Această recunoaștere e o mare satisfacție pentru 5 to go, dar și o imensă provocare, care vine la pachet cu promisiunea de a menține standardele, de a rămâne activi și de a inova în permanență. Le mulțumim tuturor celor care ne-au votat, comunității 5 to go, francizaților, partenerilor și clienților deopotrivă, și un mare mulțumesc întregii echipe 5 to go, pentru că împreună am reușit astăzi să câștigăm acest premiu onorant!”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

În august 2019, 5 to go a primit cu bucurie vestea nominalizării, pentru prima oară, la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, împreună cu alte 18 lanțuri de cafenele. Rămași în top 3 la această categorie, Radu Savopol și Lucian Bădilă, co-fondatorii 5 to go, s-au aflat zilele acestea în Dubai, la The European Coffee Symposium, iar în cadrul galei de aseară, 12 noiembrie, au reprezentat cu mândrie România și au primit argintul, marcând astfel o premieră pentru industria cafelei din România.

Evenimentul, de mare rezonanță în industria cafelei, se află la cea de-a 12-a ediție și s-a desfășurat anul acesta în Dubai. Puterea mărcii, performanța de business, inovația, calitatea produselor și serviciilor, designul și atmosfera sau dedicarea în dezvoltarea industriei au fost unele dintre criteriile luate în calcul la jurizare. Organizator este Allegra Insights, una dintre cele mai mari agenții de cercetare din UK.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent este aproape de pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, 5 to go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. (Comunicat de presa – noiembrie 2019)

Gala The European Coffee Awards - Radu Savopol si Lucian Badila - co-fondatori 5 to go

Gala The European Coffee Awards – Radu Savopol si Lucian Badila – co-fondatori 5 to go

Data actualizarii: 13/11/2019

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close