Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Afiseaza

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) – cifră de afaceri cu 22% mai mare decât anul precedent

  • Bistromar la Timona raportează o cifră de afaceri de circa 100 milioane lei în 2021, cu 22% mai mult decât în anul precedent;
  • Compania se așteaptă să finalizeze acest an cu o cifră de afaceri de 110 milioane lei;
  • Pe lângă o creștere de 10% a cifrei de afaceri, Bistromar la Timona estimează o creștere de 10% și în cazul numărului de angajați, de la 97 la 107, până la finalul anului 2022.

Bistromar la Timona, grupul care deține Alfredo Seafood, divizia de distribuție și procesare a peștelui și fructelor de mare, a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei. Aceasta depășeste cu 22% valoarea de 82 milioane lei, atinsă în 2020.

„Funcționăm în parametri financiari estimați la începutul anului. Am avut o creștere bună față de 2020 și ne dorim să păstrăm și anul acesta același trend. Am devenit parteneri cu câțiva retaileri online care au o evoluție bună. Canalul online este un domeniu care a explodat în pandemie, iar o parte dintre clienți a rămas în acest mod de a face cumpărături. Un alt domeniu în care am crescut în perioada pandemiei a fost HoReCa”, spune Mihai Cristian Dărmănescu, Director General Bistromar la Timona.

Cele mai recente investiții ale grupului au fost în divizia logistică și tehnologizare. De curând, grupul a achiziționat un nou utilaj, ceea ce a dus la lansarea unei noi game de produse ambalate în termofomare.

În ce privește zona de logistică, 2021 a fost anul în care compania a încheiat o tranzacție cu un jucător important din piață care a crescut numărul de clienți recurenți pe lună pentru Frigonet Logistics la 100. Cu un depozit central de circa 1500 paleți în zona de sud a capitalei și depozite de tip hub în Cluj, Bacău și Constanța, Frigonet poate atinge 3000 de puncte de livrare pe săptămână. Zilnic, mașinile frigorifice transportă 20 de tone de pește și 15 tone de alte produse.

În viitorul apropiat, principalele două preocupări ale Bistromar la Timona sunt creșterea canalului online și dezvoltarea exportului. Acestora li se adaugă și creșterea numărului de angajați cu 10% până la finalul acestui an. (Comunicat de presa – aprilie 2022)

Despre Bistromar la Timona

Bistromar la Timona este o companie deținută de către familia Dărmănescu. Grupul are două divizii – Alfredo Seafood, divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare, și BistroMar, restaurant – pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floreasca, din București.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013. Succesul Alfredo Seafood se datorează experienţei şi relaţiilor internaţionale cu marii producători de peşte din lume, a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate şi de înaltă productivitate din fabrica situată în Bucureşti și a unui sistem logistic de transport optimizat. Alfredo Seafood distribuie pește și fructe de mare în HoReCa, Traditional Market, Ika și online.

BistroMar este un restaurant pe bază de specialități din pește și fructe de mare, deschis la începutul anului 2018. Acesta funcționează într-un concept integrat, fiind și primul magazin fanion de desfacere a produselor marca Alfredo Seafood. Mai multe detalii despre concept, meniu și oferte speciale, pot fi găsite accesând www.bistromar.ro sau www.facebook.com/bistromar.ro/.

Frigonet s-a lansat în 2020 sub grupul Bistromar la Timona, iar din 2022 este o companie de sine stătătoare, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate, asigurând transportul pe rute interne și depozitare în hub-urile din București, Cluj-Napoca, Bacău și Constanța. 

Data actualizarii: 07/04/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close