Cunoscut pentru stilul sau non-conformist de promovare, lantul Burger King a lansat o noua campanie publicitara cu un mare impact vizual, pentru burgerul sau Whopper, in care se foloseste de imaginea unui burger vechi de 28 de zile lasat sa mucegaiasca. Scopul campaniei este sa convinga clientii asupra faptului ca Burger King a renuntat la conservantii din acest tip de burger.
Lantul de restaurante cu sediul in Miami spune ca a eliminat conservantii artificiali din acest burger din mai multe tari din Europa (Franta, Suedia, Spania) si din aproximativ 400 din cele peste 7.300 de restaurante din SUA, insa planul este ca pana la finalul acestui an sa fie eliminati conservantii din toate restaurantele Burger King din SUA si o parte semnificativa din Europa.
O miscare asemanantoare a facut-o si lantul McDonald’s, care in 2018 a eliminate culorile, aromele si conservantii artificiali din 7 dintre burgerii aflati in oferta sa. (Daniel Catoi – februarie 2020)
Sursele: Herald-Whig & CNN Business
Photo credit: Burger King via CNN Business

Photo credit: Burger King via CNN Business