Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

După un an de zile în care au cercetat şi adaptat metode de proc...

Obiceiul cu colinda vi-l împărtășește Kera Calița ot Jariștea c...

Villa Vinèa lansează, în ediție limitată, Argilla 2016, primul vi...

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și D...

În amintirea stelei care a vestit magilor Nașterea Domnului, Kera Ca...

Sambata, pe 12 Decembrie se prăznuiește ocrotitorul cismarilor, Sfâ...

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate ...

Festin popular de 1 Decembrie la locanta Jariștea 2020 pentru doi del...

Pentru pomenirea Sfântului Andrei, deși este Postul Mare al Crăciun...

„Fie să renască numai cel ce har/ Are de-a renaște curățit prin...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Hard Rock Cafe București lansează, în premieră pentru celebrul lan...

Conceptul Miss Pho este un "slow food viet cuisine" lansat recent ...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea! ...

De’Longhi lansează PrimaDonna Soul, primul espressor din lume care ...

La 10 ani de la inaugurare, Hotel Epoque este liderul segmentului bout...

Fabrica Ospitalității lansează Puiu’ Mamii, restaurantul care î...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

O degustare a meniului lui Bogdan Dumitrascu, noul chef de la Fior di ...

Atmosfera atipica, decoruri pline de flori si verdeata, simplitate si ...

Cunoaște lumea vinurilor și specializează-te cu certificările inte...

Joi, 15 octombrie 2020, restaurantul bucurestean Sardin a lansat noul ...

Am primit pe adresa redactiei o scurta informatie din partea celor de ...

My Name is PHURSANG LAMA and I was born in Nepal with Lama (Buddie...

Red Angus Steakhouse împlinește 10 ani de la deschidere și lanseaz...

Ziua Națională a Gastronomiei și Vinurilor din România, marcată p...

Relais & Chateaux, in parteneriat cu Slow Food International, orga...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Crama transilvăneană Villa Vinèa și Muzeul Național al Țăranulu...

Beraria Hop Garden, parte a grupului Magic by Hop Garden, a incheiat a...

Cu o tradiție de peste 70 de ani în producerea înghețatei artizana...

Cu ocazia "Zilei Gastronomiei Peruviene", Ambasada Peru in Romania a o...

România e calificată pentru prima dată pe tabloul final al  Campio...

Boiler Milk&Coffee: 18 metri patrati pentru cafea, un business des...

Fabrica Ospitalității, compania care deține restaurantul bucurește...

Chef Florin Andrei Vanau si prietenul sau Ciprian Bocioaca, un charism...

THE FOODSERVICE INDUSTRY DISTILLED INTO 561 PAGES Pentru cei care v...

Family Meals - selecția de produse gătite, disponibile în cantităt...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Cereal Crunch deschide prima franciză a grupului la Craiova, pe 7 aug...

Premieră europeană: Mastercard și BRD - Groupe Société Générale...

Jidvei, cel mai mare producător de vinuri din România, anunță lan...

VacaMuuu are o noua abordare pe segmentul Mic Dejun prin care mizeaza ...

Beautyfood – restaurant cu vechime din centrul capitalei, preluat re...

Pe langa gama variata de vinuri cu care producatorul moldovean Apriori...

Economica. net informeaza ca Nicolai Tand ia in calcul vanzarea restau...

Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și ...

Ana Consulea, cofetar și fondatoare a brandului Zexe Braserie, a lans...

Chef Joseph Hadad, artist-creator al unui univers culinar inconfundabi...

Sâmbătă, 1 august (13.00-19.00) Maximum de distanțare, minimum ...

Afiseaza

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de susținere a sectorului HoReCa, puternic afectat de criza Covid-19.

Asociația Berarii României inițiază #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, o campanie care își propune să atragă atenția consumatorilor asupra situației economice din sectorul ospitalității, puternic afectat de întreruperea activității pe perioada stării de urgență.

Spre deosebire de alte sectoare, vânzările pierdute de industria ospitalității în această perioadă nu pot fi recuperate în nici un fel, cele mai afectate fiind business-urile mici și de familie, multe dintre ele aflându-se deja la un pas de faliment.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa vine în întâmpinarea micilor și marilor localuri printr-un apel la solidaritate din partea consumatorilor. Aceștia pot contribui la susținerea activității restaurantelor și localurilor preferate pe timp de criză, apelând la serviciile online de livrare la domiciliu sau de tip take away ale locațiilor HoReCa funcționale în acest moment, de altfel singurele activități permise în această perioadă.

Sectorul ospitalității se numără printre cele mai afectate de criza Covid-19. Totuși, unele locații nu și-au întrerupt activitatea, trecând de la servirea fizică la livrarea direct acasă, astfel că oamenii din bucătăriile acestor restaurante continuă să gătească. În aceste momente, localurile au nevoie mai mult ca niciodată ca cei mai fideli clienții ai lor să le fie alături, comandându-și mâncarea preferată acasă.

Asociația Berarii României, prin campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, invită la solidaritate și empatie, reamintindu-ne că mare parte din restaurante au în spatele lor aceiași oameni care continuă să pună suflet în mâncarea pe care o prepară. Mesajul de susținere al sectorului HoReCa de către Berarii României este transpus printr-un video manifesto, ce poate fi urmărit aici.

#mancaredesuflet #SOShoreca

Iubim mâncarea. Lângă o bere bună. Așa că azi comandăm #mancaredesuflet. Cu fiecare comandă online de mâncare, susținem localurile preferate, care acum depind de fiecare dintre noi. #mancaredesuflet #SOShoreca #iubescberea o campanie Berarii României

Publicată de Berarii României pe Joi, 30 aprilie 2020

Acum mai mult ca niciodată, mâncarea are rolul de a alina, bucura, încuraja sau aminti de momentele frumoase, petrecute în locurile preferate, alături de cei dragi. De aceea, ne propunem ca prin #MancareDeSuflet #SOSHoReCa să încurajăm un comportament de susținere față de oamenii care dau viață acestor localuri. Doresc să mulțumesc în numele Asociației tuturor partenerilor din HoReCa, care se alătură eroilor din prima linie, continuând să pună suflet în ceea ce fac zi de zi, chiar și în condiții vitrege.” a declarat Julia Leferman, Director General al Asociaței Berarii României.

Ca parte a efortului de susținere a industriei HoReCa, asociația Berarii României a adresat o scrisoare autorităților prin care solicită să aibă în vedere cu prioritate sectorul ospitalității atunci când analizează soluțiile pentru atenuarea efectelor economice negative asupra companiilor și angajaților acestora.

Implementarea unor măsuri guvernamentale excepționale – care să sprijine toate aceste afaceri să revină pe linia de plutire odată cu relaxarea restricțiilor, acoperind fie și parțial pierderile suferite  – poate contribui la reducerea semnificativă a impactului asupra HoReCa, dar și asupra celorlaltor sectoare direct afectate, printre care și producția de bere.” a continuat Julia Leferman.

„Mâncarea cu gust bun are darul de a aduna oamenii laolaltă. Pentru mine, viața în restaurant înseamnă pasiune, ca pentru mulți colegi de breaslă. Am văzut atâtea povești frumoase derulate în restaurante, încât e greu acum să privesc industria în liniște. Faptul că ne-am putut adapta, fie pentru a susține eroii din linia întâi, fie pentru a fi în continuare aproape de oaspeții noștri, prin programul de livrări, a fost alinare. A fost și perioada în care am simțit, mai mult ca oricând, cât de puternici suntem împreună. În numele Organizației HORA, mulțumim Asociației Berarii României pentru implicare și pentru susținere, prin inițierea campaniei #MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Cu fiecare umăr alăturat parcă e puțin mai ușor.”, spune Daniel Mischie, președinte HORA.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa își propune să contribuie la susținerea localurilor din România într-o perioadă dificilă, dar în care o mâncare bună, preparată cu suflet, încă mai poate aduce zâmbetul, atât pe fața celui care o comandă, cât și pe fața celui care o prepară.

Partenerul Asociației Berarii României în această campanie este HORA, organizația patronală a hotelurilor și restaurantelor din România. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre Asociația Berarii României

De peste 16 ani, Asociația Berarii României reprezintă vocea comună a industriei locale de bere. Obiectivele sale sunt să sprijine dezvoltarea unui sector durabil, să promoveze un mediu competițional transparent, să asigure un tratament egal și corect în fața instituțiilor de reglementare și să educe consumatorii de bere cu privire la beneficiile și consumul responsabil de bere. Începând din 2008, Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, reprezentați prin organizația Berarii Europei, fondată în 1958, la Bruxelles.

Despre HORA

HORA este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalității românești. Obiectivul principal al organizației este redefinirea sectorului pe coordonatele etice, economice și culturale pe care le merită. Vom crea un cadru sănătos pentru ca afacerile noastre să progreseze, ne propunem să contribuim actic la definirea peisajului economic în care ne desfășurăm activitatea și ne implicăm în procesul de reglementare și inovare a industriei noastre de profil. În contextul actual, misiunea noastră rămâne aceeași, de a apăra interesele industriei de ospitalitate și de a fi un sprijin pentru antreprenorii din domeniu, care în această perioadă de confuzie generală, au nevoie de ghidaj și de o comunitate unită.

Berarii Romaniei lanseaza #mancaredesuflet

Data actualizarii: 30/04/2020