Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Cereal Crunch deschide prima franciză a grupului la Craiova, pe 7 aug...

Premieră europeană: Mastercard și BRD - Groupe Société Générale...

Jidvei, cel mai mare producător de vinuri din România, anunță lan...

VacaMuuu are o noua abordare pe segmentul Mic Dejun prin care mizeaza ...

Beautyfood – restaurant cu vechime din centrul capitalei, preluat re...

Pe langa gama variata de vinuri cu care producatorul moldovean Apriori...

Economica. net informeaza ca Nicolai Tand ia in calcul vanzarea restau...

Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și ...

Ana Consulea, cofetar și fondatoare a brandului Zexe Braserie, a lans...

Chef Joseph Hadad, artist-creator al unui univers culinar inconfundabi...

Sâmbătă, 1 august (13.00-19.00) Maximum de distanțare, minimum ...

Într-o lume în care pare că nimic nu mai merge, Kané - New Romani...

Face Kusin face parte dintr-un complex extins dedicat evenimentelor, c...

Grupul Magic by Hop Garden a deschis Hop Garden Parc Sambata, 3 iul...

Am facut un tur prin Parcul Herastrau ca sa vad daca sunt restaurante ...

Horeca Insight, organizator de evenimente având un istoric relevant d...

Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone, iar în urmă...

Peste 70 de spectacole si zeci de artisti la show-urile de stand-up co...

Iata lista restaurantelor deschise dupa pandemie si a celor inca inchi...

O sinteza utila pentru cei care se gandes...

Crama Villa Vinèa a câștigat 5 Medalii de Aur și 2 de Argint la IW...

Restaurante si cafenele deschise si restaurante inca inchise in prima ...

Campania #nudoarluni continuă să facă ecouri la un an de când a de...

The Table Menu Pandemia de coronavirus a obligat mulți patroni sa...

Începând din această săptămână, preparatele din meniul Hard Roc...

Pata Negra au mers si mai departe cu serviciile de home delivery, si i...

Epoque Hotel Relais & Châteaux anunta un nou concept gastronomic ...

Un nou magazin Carrefour Express este de astazi deschis bucurestenilor...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

Vom deschide gradina Athanor în Gurbănești la 1 iunie și, până a...

O firma specializata in sisteme de impachetare, de transport si de pas...

Ne străduim să ne adaptăm acestei perioade și dorim să te anunț...

Urgia s-a abătut asupra noastră neîndurător și nu a iertat pe nim...

Restaurantul Red Angus Steakhouse, situat în Centrul Vechi al Capital...

Astazi ne-a sosit un mail oficial din partea celor de la Uber Eats, ca...

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de s...

Unde sunt petrecerile de altădată? Una poate fi sâmbătă, fix la t...

Locanta Jariștea livrează meniuri gustoase pentru acasă! Sub dev...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Compania Metaminds și restaurantul KAIAMO vin în sprijinul instituț...

“Împreună, împotriva COVID-19”: Red Angus Steakhouse livrează ...

Lanțul de cafenele 5 to go se redeschide pe 5 mai și face cinste cu ...

Restaurantul Poesia mentine aceleasi retete si produse de cea mai buna...

Asociația pentru Promovarea Vinului Românesc solicită măsuri de ur...

Meniu de Paște de la White Horse Dragii nostri, Sarbatorile Sfint...

Continuăm să-ți pregătim în siguranță preparatele preferate de ...

Oferta E3 by Entourage si B4 Market pentru masa de Paște si delivery:...

Am ales sa nu inchidem! Sa ramanem langa masinile de gatit si sa facem...

Cei de la Belli Siciliani ne-au trimis mesjaul de mai jos pe adresa re...

Blid începe livrările și anunță că Vasile Nicolae este noul chef...

Afiseaza

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de susținere a sectorului HoReCa, puternic afectat de criza Covid-19.

Asociația Berarii României inițiază #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, o campanie care își propune să atragă atenția consumatorilor asupra situației economice din sectorul ospitalității, puternic afectat de întreruperea activității pe perioada stării de urgență.

Spre deosebire de alte sectoare, vânzările pierdute de industria ospitalității în această perioadă nu pot fi recuperate în nici un fel, cele mai afectate fiind business-urile mici și de familie, multe dintre ele aflându-se deja la un pas de faliment.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa vine în întâmpinarea micilor și marilor localuri printr-un apel la solidaritate din partea consumatorilor. Aceștia pot contribui la susținerea activității restaurantelor și localurilor preferate pe timp de criză, apelând la serviciile online de livrare la domiciliu sau de tip take away ale locațiilor HoReCa funcționale în acest moment, de altfel singurele activități permise în această perioadă.

Sectorul ospitalității se numără printre cele mai afectate de criza Covid-19. Totuși, unele locații nu și-au întrerupt activitatea, trecând de la servirea fizică la livrarea direct acasă, astfel că oamenii din bucătăriile acestor restaurante continuă să gătească. În aceste momente, localurile au nevoie mai mult ca niciodată ca cei mai fideli clienții ai lor să le fie alături, comandându-și mâncarea preferată acasă.

Asociația Berarii României, prin campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, invită la solidaritate și empatie, reamintindu-ne că mare parte din restaurante au în spatele lor aceiași oameni care continuă să pună suflet în mâncarea pe care o prepară. Mesajul de susținere al sectorului HoReCa de către Berarii României este transpus printr-un video manifesto, ce poate fi urmărit aici.

#mancaredesuflet #SOShoreca

Iubim mâncarea. Lângă o bere bună. Așa că azi comandăm #mancaredesuflet. Cu fiecare comandă online de mâncare, susținem localurile preferate, care acum depind de fiecare dintre noi. #mancaredesuflet #SOShoreca #iubescberea o campanie Berarii României

Publicată de Berarii României pe Joi, 30 aprilie 2020

Acum mai mult ca niciodată, mâncarea are rolul de a alina, bucura, încuraja sau aminti de momentele frumoase, petrecute în locurile preferate, alături de cei dragi. De aceea, ne propunem ca prin #MancareDeSuflet #SOSHoReCa să încurajăm un comportament de susținere față de oamenii care dau viață acestor localuri. Doresc să mulțumesc în numele Asociației tuturor partenerilor din HoReCa, care se alătură eroilor din prima linie, continuând să pună suflet în ceea ce fac zi de zi, chiar și în condiții vitrege.” a declarat Julia Leferman, Director General al Asociaței Berarii României.

Ca parte a efortului de susținere a industriei HoReCa, asociația Berarii României a adresat o scrisoare autorităților prin care solicită să aibă în vedere cu prioritate sectorul ospitalității atunci când analizează soluțiile pentru atenuarea efectelor economice negative asupra companiilor și angajaților acestora.

Implementarea unor măsuri guvernamentale excepționale – care să sprijine toate aceste afaceri să revină pe linia de plutire odată cu relaxarea restricțiilor, acoperind fie și parțial pierderile suferite  – poate contribui la reducerea semnificativă a impactului asupra HoReCa, dar și asupra celorlaltor sectoare direct afectate, printre care și producția de bere.” a continuat Julia Leferman.

„Mâncarea cu gust bun are darul de a aduna oamenii laolaltă. Pentru mine, viața în restaurant înseamnă pasiune, ca pentru mulți colegi de breaslă. Am văzut atâtea povești frumoase derulate în restaurante, încât e greu acum să privesc industria în liniște. Faptul că ne-am putut adapta, fie pentru a susține eroii din linia întâi, fie pentru a fi în continuare aproape de oaspeții noștri, prin programul de livrări, a fost alinare. A fost și perioada în care am simțit, mai mult ca oricând, cât de puternici suntem împreună. În numele Organizației HORA, mulțumim Asociației Berarii României pentru implicare și pentru susținere, prin inițierea campaniei #MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Cu fiecare umăr alăturat parcă e puțin mai ușor.”, spune Daniel Mischie, președinte HORA.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa își propune să contribuie la susținerea localurilor din România într-o perioadă dificilă, dar în care o mâncare bună, preparată cu suflet, încă mai poate aduce zâmbetul, atât pe fața celui care o comandă, cât și pe fața celui care o prepară.

Partenerul Asociației Berarii României în această campanie este HORA, organizația patronală a hotelurilor și restaurantelor din România. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre Asociația Berarii României

De peste 16 ani, Asociația Berarii României reprezintă vocea comună a industriei locale de bere. Obiectivele sale sunt să sprijine dezvoltarea unui sector durabil, să promoveze un mediu competițional transparent, să asigure un tratament egal și corect în fața instituțiilor de reglementare și să educe consumatorii de bere cu privire la beneficiile și consumul responsabil de bere. Începând din 2008, Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, reprezentați prin organizația Berarii Europei, fondată în 1958, la Bruxelles.

Despre HORA

HORA este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalității românești. Obiectivul principal al organizației este redefinirea sectorului pe coordonatele etice, economice și culturale pe care le merită. Vom crea un cadru sănătos pentru ca afacerile noastre să progreseze, ne propunem să contribuim actic la definirea peisajului economic în care ne desfășurăm activitatea și ne implicăm în procesul de reglementare și inovare a industriei noastre de profil. În contextul actual, misiunea noastră rămâne aceeași, de a apăra interesele industriei de ospitalitate și de a fi un sprijin pentru antreprenorii din domeniu, care în această perioadă de confuzie generală, au nevoie de ghidaj și de o comunitate unită.

Berarii Romaniei lanseaza #mancaredesuflet

Data actualizarii: 30/04/2020