Ord. dupa

Marti, 19 iunie 2018, de la ora 19.30 a avut loc la VINO "Dinner with...

Localul Bistro Ateneu anunță Voiaj în Delta Dunării - o cină-even...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

10 MEDALII PENTRU VINURILE PURCARI: „BEST OF SHOW” ȘI „BEST PRO...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Situat în centrul Bucureştiului, în zona istorică dintre Parcul Ca...

2 comentarii

Situat in Strada Barbu Vacarescu, nr. 164A in incinta hotelelui Caro, ...

Vineri, 1 noiembrie 2018, Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu (...

14th Lane, restaurant gigant cu autoservire in RegieRestaurantul 1...

1 comentarii

18 Lounge are chiar tot ce ii trebuie, mai putin mancare buna...Cr...

5 comentarii

Clopotul de sticla si vulcanasii cam pe dinafara, in context...18 ...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Îmi aduc aminte de primul pește cu adevărat bun pe care l-am mânca...

Multe bucatarii nationale au cele doua ramuri bine delimitate: o bucat...

1 comentarii

Pentru noul an am conceput o agenda complexă de cursuri și mastercla...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Efectul Herastrau: "orice ai pune in farfurie, tot se vor gasi bucures...

5 Elemente este un restaurant chinezesc cu delivery, situat pe str. Em...

Ce să nu conțină pachețelul de mâncare al școlaruluiAșadar,...

Cand vine vorba de carnea de vita japoneza premium, cele mai multe cun...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 To Go de pe Caderea Bastiliei e foarte mica, la fel ca aproapte toat...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

O cafenea mica, are doar scaune de bar in interior. Cel din poza, din ...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

Au un cafegiu cam artagos si necioplit...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

5 to go deschide o nouă locație, pentru prima dată în parteneriat ...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea!...

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul p...

5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

Toate bune la 5ENSI, mai putin inghesuiala5ENSI e unul dintre cele...

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea even...

Pentru ca in ultimii ani produsele organice (bio) au devenit din ce in...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Cine sunt o parte dintre chefii care transforma mancar...

Afiseaza
comentarii

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de susținere a sectorului HoReCa, puternic afectat de criza Covid-19.

Asociația Berarii României inițiază #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, o campanie care își propune să atragă atenția consumatorilor asupra situației economice din sectorul ospitalității, puternic afectat de întreruperea activității pe perioada stării de urgență.

Spre deosebire de alte sectoare, vânzările pierdute de industria ospitalității în această perioadă nu pot fi recuperate în nici un fel, cele mai afectate fiind business-urile mici și de familie, multe dintre ele aflându-se deja la un pas de faliment.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa vine în întâmpinarea micilor și marilor localuri printr-un apel la solidaritate din partea consumatorilor. Aceștia pot contribui la susținerea activității restaurantelor și localurilor preferate pe timp de criză, apelând la serviciile online de livrare la domiciliu sau de tip take away ale locațiilor HoReCa funcționale în acest moment, de altfel singurele activități permise în această perioadă.

Sectorul ospitalității se numără printre cele mai afectate de criza Covid-19. Totuși, unele locații nu și-au întrerupt activitatea, trecând de la servirea fizică la livrarea direct acasă, astfel că oamenii din bucătăriile acestor restaurante continuă să gătească. În aceste momente, localurile au nevoie mai mult ca niciodată ca cei mai fideli clienții ai lor să le fie alături, comandându-și mâncarea preferată acasă.

Asociația Berarii României, prin campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, invită la solidaritate și empatie, reamintindu-ne că mare parte din restaurante au în spatele lor aceiași oameni care continuă să pună suflet în mâncarea pe care o prepară. Mesajul de susținere al sectorului HoReCa de către Berarii României este transpus printr-un video manifesto, ce poate fi urmărit aici.

https://www.facebook.com/berariiromaniei/videos/541847776490207/

Acum mai mult ca niciodată, mâncarea are rolul de a alina, bucura, încuraja sau aminti de momentele frumoase, petrecute în locurile preferate, alături de cei dragi. De aceea, ne propunem ca prin #MancareDeSuflet #SOSHoReCa să încurajăm un comportament de susținere față de oamenii care dau viață acestor localuri. Doresc să mulțumesc în numele Asociației tuturor partenerilor din HoReCa, care se alătură eroilor din prima linie, continuând să pună suflet în ceea ce fac zi de zi, chiar și în condiții vitrege.” a declarat Julia Leferman, Director General al Asociaței Berarii României.

Ca parte a efortului de susținere a industriei HoReCa, asociația Berarii României a adresat o scrisoare autorităților prin care solicită să aibă în vedere cu prioritate sectorul ospitalității atunci când analizează soluțiile pentru atenuarea efectelor economice negative asupra companiilor și angajaților acestora.

Implementarea unor măsuri guvernamentale excepționale – care să sprijine toate aceste afaceri să revină pe linia de plutire odată cu relaxarea restricțiilor, acoperind fie și parțial pierderile suferite  – poate contribui la reducerea semnificativă a impactului asupra HoReCa, dar și asupra celorlaltor sectoare direct afectate, printre care și producția de bere.” a continuat Julia Leferman.

„Mâncarea cu gust bun are darul de a aduna oamenii laolaltă. Pentru mine, viața în restaurant înseamnă pasiune, ca pentru mulți colegi de breaslă. Am văzut atâtea povești frumoase derulate în restaurante, încât e greu acum să privesc industria în liniște. Faptul că ne-am putut adapta, fie pentru a susține eroii din linia întâi, fie pentru a fi în continuare aproape de oaspeții noștri, prin programul de livrări, a fost alinare. A fost și perioada în care am simțit, mai mult ca oricând, cât de puternici suntem împreună. În numele Organizației HORA, mulțumim Asociației Berarii României pentru implicare și pentru susținere, prin inițierea campaniei #MancareDeSuflet #SOSHoReCa. Cu fiecare umăr alăturat parcă e puțin mai ușor.”, spune Daniel Mischie, președinte HORA.

Campania #MancareDeSuflet #SOSHoReCa își propune să contribuie la susținerea localurilor din România într-o perioadă dificilă, dar în care o mâncare bună, preparată cu suflet, încă mai poate aduce zâmbetul, atât pe fața celui care o comandă, cât și pe fața celui care o prepară.

Partenerul Asociației Berarii României în această campanie este HORA, organizația patronală a hotelurilor și restaurantelor din România. (Comunicat de presa – aprilie 2020)

Despre Asociația Berarii României

De peste 16 ani, Asociația Berarii României reprezintă vocea comună a industriei locale de bere. Obiectivele sale sunt să sprijine dezvoltarea unui sector durabil, să promoveze un mediu competițional transparent, să asigure un tratament egal și corect în fața instituțiilor de reglementare și să educe consumatorii de bere cu privire la beneficiile și consumul responsabil de bere. Începând din 2008, Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, reprezentați prin organizația Berarii Europei, fondată în 1958, la Bruxelles.

Despre HORA

HORA este autoritatea reprezentativă a industriei ospitalității românești. Obiectivul principal al organizației este redefinirea sectorului pe coordonatele etice, economice și culturale pe care le merită. Vom crea un cadru sănătos pentru ca afacerile noastre să progreseze, ne propunem să contribuim actic la definirea peisajului economic în care ne desfășurăm activitatea și ne implicăm în procesul de reglementare și inovare a industriei noastre de profil. În contextul actual, misiunea noastră rămâne aceeași, de a apăra interesele industriei de ospitalitate și de a fi un sprijin pentru antreprenorii din domeniu, care în această perioadă de confuzie generală, au nevoie de ghidaj și de o comunitate unită.

Berarii Romaniei lanseaza #mancaredesuflet

Data actualizarii: 30/04/2020

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close