Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

Afiseaza

Timp de o săptămână, consumatorii pot susține proiecte artistice, culturale și sociale din țară și din străinătate servind un cocktail Negroni în oricare dintre locațiile partenere

București, 4 iunie 2018Campari, brandul-chintesență al spiritului milanez, demarează pentru prima dată în România programul Negroni Week, un proiect global caritabil care aduce barmanii și consumatorii împreună în numele unei cauze locale și globale. Timp de o săptămână, în perioada 4 – 10 iunie, fiecare Negroni savurat în locațiile partenere contribuie la donația care va susține proiectele din România și din străinătate.

Inspirat de ceea ce a fost numit „cocktailul perfect” al Italiei, proiectul Negroni Week a fost lansat în 2013, oferind susținere în rezolvarea unora dintre cele mai stringente probleme ale societății. Anual, programul a câștigat implicarea tot mai multor locații și comunități de barmani din toată lumea, ajungând de la 120 de locații participante la 7.700 de înscrieri în 2017, în peste 60 de țări din întreaga lume.

În România, proiectul se află la prima ediție, susținut de 24 de baruri, puburi și restaurante din București, Constanța, Brașov, Iași, Focșani, Galați, Brăila, Bârlad, Satu Mare și Alba Iulia.

În săptămâna dedicată proiectului, 4 – 10 iunie, locațiile partenere vor servi cocktailul clasic Negroni și rețetele alternative Western Negroni și Sbagliato Negroni. Fiecare băutură savurată va deveni nu doar o experiență a gustului, desăvârșit de ingredientele de cea mai înaltă calitate și de măiestria barmanilor, ci și o formă de susținere a unor proiecte locale și globale.

„Negroni Week a crescut exponențial în acești șase ani de la lansare. Suntem mândri că unul dintre cocktailurile emblematice nu doar pentru portofoliul nostru, ci și pentru valorile care definesc brandul Campari reușește să aducă împreună comunitățile în numele unui proiect caritabil. Ne bucurăm cu atât mai mult cu cât cauzele care le mobilizează nu sunt doar din comunitățile apropiate, ci oameni din toate colțurile lumii susțin rezolvarea unor probleme globale într-unul dintre cele mai simple moduri – savurând un Negroni. Avem convingerea că acest proiect își va găsi și aici susținerea și vom reuși să îl creștem cu fiecare ediție”, a declarat Andreea Neagu – Brand Manager Regional Gruppo Campari.

Pe plan local, donația va merge către Cazul 101, un proiect care vine în întâmpinarea artiștilor emergenți din mai multe arii, punând la dispoziție un spațiu de expunere care poate fi transformat și reinterpretat pentru a susține orice galerie. La nivel global, fondurile strânse vor fi redirecționate către asociații care încurajează tinerii artiști, dar și către fundații culturale care deschid biblioteci în zonele în care copiii au acces limitat la cărți și manuale, respectiv asociații care se ocupă cu eliberarea animalelor sălbatice înapoi în habitatul natural.

Lista completă a locațiilor înscrise în proiect este accesibilă pe facebook.com/CampariRomania.


Despre Campari

Campari este un simbol al stilului contemporan și autentic. Rețeta unică și inconfundabilă Campari își are originile în Novara, fiind neschimbată încă din anul 1860. Astăzi, gustul unic Campari dă savoare celor mai cunoscute cocktail-uri din lume, fiind obținut dintr-un amestec complex și subtil de ierburi, plante aromatice și fructe cu alcool și apă, ultimele două fiind singurele ingrediente cunoscute din rețeta sa. Caracterizat de un gust amărui distinct și revigorant și de o culoare roșie vibrantă, Campari intrigă prin natura sa enigmatică și captivantă. Toate aceste caracteristici, calitatea sa superioară, l-au făcut cunoscut în întreaga lume drept un simbol al stilului și excelenței italiene.


Despre Gruppo Campari

Davide Campari-Milano SpA, împreună cu filialele sale („Gruppo Campari”) este un jucător important în sectorul băuturilor la nivel mondial, cu vânzări în peste 190 de țări din întreaga lume, ocupând poziții de lider în Europa și America. Grupul a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător la nivel mondial în industria de băuturi spirtoase premium. Portofoliul grupului, cuprinde peste 50 de branduri de băuturi alcoolice, activitatea de bază, vinuri și băuturi răcoritoare, branduri de renume internațional precum: Aperol, Appleton, Campari, Cinzano, Skyy Vodka și Wild Turkey. Cu sediul în Sesto San Giovanni, Italia, Campari deține 15 fabrici și 4 crame de vin în întreaga lume și are propria rețea de distribuție în 16 țări. Grupul are peste 4.000 de angajați. Acțiunile societății-mamă, Davide Campari-Milano SpA (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM), sunt listate la bursa de valori italiană din 2001.

Pentru mai multe informații accesați: www.camparigroup.com


Despre PPD România

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PPD România este printre cei mai mari distribuitori de produse de alcool premium si super-premium de pe piaţa locală şi partener al renumitului producător de băuturi spirtoase, Diageo, lider mondial pe segmentul de băuturi premium.

Alături de Diageo, Grupul Campari şi de alţi parteneri strategici la nivel local, compania deţine cel mai mare portofoliu de branduri premium și super-premium, renumite în întreaga lume, precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Baileys, şampania Lanson, Campari, Aperol, Wild Turkey, Cinzano, SKYY Vodka, precum și propriul brand de vodkă, Tazovsky Vodka.

Photos Photiades Group (PPG), companie internațională fondată în urmă cu peste 70 de ani, are o activitate impresionantă în vânzări, marketing și distribuție de branduri alcoolice și non-alcoolice de renume mondial. PPG este prezentă în România, Grecia, Cipru, Croația și Slovenia.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.ppd.com.ro.

 

Campari

Data actualizarii: 24/07/2019

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close