In cateva zile dam Premiile Restocracy pentru cele mai bune restaurante bucurestene din 2018, ocazie cu care rememoram intamplarile si momentele mai semnificative din cursul anului, facem niste bilanturi, tragem concluzii etc. Pentru anumite servicii sau particularitati marcante acordam si premii speciale sau mentiuni actorilor respectivi (restaurante sau persoane) in cadrul galei de premiere sau in afara ei.
Anul acesta am decis sa introducem si o categorie de evidentiere aparte, un fel de Zmeura de Aur. Ideea a venit in urma unei intamplari petrecute intr-un restaurant din Bucuresti, care intamplare mie mi s-a parut rupta dintr-un film (sau ceva de genul “vamera ascunsa”), pe de o parte, dar si reprezentativa pentru ceea ce inseamna servicii si relatia cu clientul, in general, intr-un local. Si ca merita sa fie analizata cu o oarecare atentie, desigur!
Am numit-o Faza anului in restaurantele bucurestene. Daca ne da cineva o sugestie pentru o denumire mai buna a acestei categorii, pe care intentionam sa o permanentizam, va fi foarte bine primita, si poate chiar recompensata cu o sticla cu vin bun sau cu o masa la restaurant.
Vom face o rubrica permanenta pe site cu astfel de intamplari din restaurante sau cu alte particularitati trimise de catre cititori, si la sfarsitul anului vom face o selectie cu cele mai neobisnuite/ interesante/ socante/ amuzante etc. dintre ele si le vom supune la vot, pentru a alege Faza anului in restaurantele bucurestene (sau cum se va numi aceasta categorie in pana la urma). Multumim dinainte pentru interes si pentru contributie!
Cel care va trimite „faza” care va castiga titlul de Faza anului in restaurantele bucurestene va primi o recompensa consistenta. Inca nu am stabilit premiile si „regulamentul”, dar voi reveni in curand cu detalii.
Dintre numeroasele intamplari la care am fost martor la mersul meu zilnic prin restaurantele bucurestene, am ales ca faza anului discutia halucinanta cu patronul italian al unei pizzerii de la Piata Romana, pe care am descris-o deja in fisa restaurantului sau Pizza Leggera – o putei gasi in detaliu acolo.
Va multumim din nou daca ne descrieti si ne trimiteti intamplari asemanatoare sau orice altceva care ar putea fi un subiect pentru faza anului si considerati ca ar fi bine sa fie cunoscut de catre cititori si de vizitatorii respectivului local, dar si de catre toti ceilalti, spre amuzament sau serioasa reflectie!
George Butunoiu
Comentarii (3)
Mor de drag că-i mai sperie câte cineva. În acest fel devine destul riscant pentru chelneri și patroni să-și mai elibereze frustrările pe clienți. Salut ideea ta de concurs, pentru că poate mobiliza pe toți cei care nu cred in „Protecția Consumatorului”! In mod cert, titlul nu poate rămâne acesta, fiind mai potrivit pentru o decizie la final de an.
PS. Dacă erai o studentă drăguță nu te alunga nimeni 🙂
Categoria „Resto-cah”
Nu se mai aplica ” Clientul nostru.. Stapanul nostru? „