Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Sarbatoarea Gustului isi atinge obiectivul acestui eveniment prin ogra...

Peste 1.000 de români cu sânge de rocker au descărcat aplicația Do...

Owner’s Choice Ana Sauvignon Blanc 2018 și Jidvei Fetească Regală...

Gastrodiplomația și Inovațiile Culinare este una din sesiunile prin...

KAIAMO, restaurant-concept inspirat de folclorul si traditiile romanes...

Jidvei celebrează 20 de ani de pasiune și respect pentru arta vinulu...

O noua cladire de birouri in centrul Bucurestiului Business Center ...

Caii de la Letea editie limitata – Aligote a devenit campion mondial...

Bucharest Degustation Tour, prima editie (2019): George Butunoiu...

Adevarul.ro informeaza ca Andrei Tranga, proprietarul celui mai ma...

Purcari Wineries Plc (“Grupul”), una din cramele de frunte din Eur...

Purcari Wineries Plc (“Purcari”, “Grupul”), una din cramel...

Ceva ce nu am mai vazut pana acum: doua restaurante mari din Parcul He...

Anunt de recrutare: Cautam un personal chef pentru ambasadorul unei ta...

Alex Petricean, cel mai bun chef al anului 2018, anunță deschiderea ...

Pe 18 aprilie, la Chișinău, a avut loc ,,Vernisajul Vinului”, even...

Antreprenorii si mediul de afaceri sarbatoresc “1 Mai Antreprenoresc...

 Raionul Floreasca, prima piață alimentară gourmet din România, s...

Hotel Snagov Club premiat international pentru cea mai buna locatie de...

Luni, 22 aprilie 2019, a avut loc editia a XXX-a a Chefs Round Table R...

De 1 Mai, Grupul City Grill redeschide Becker Brau, operat de Hanu’ ...

Tendintele anului 2019: Culori pastelate folosite in decorarea saloane...

Caffe Festival Ibis – EUROPAfest Concerte de jazz after-hours, 10...

Editura GastroArt anunță apariția unei traduceri eveniment, o carte...

Inițiatori Ziua Nationala a Gastronomiei și Vinului: "Un prilej pent...

Afiseaza

Scaunul de neatins de la Pizza Leggera

Scaunul de neatins

In cateva zile dam Premiile Restocracy pentru cele mai bune restaurante bucurestene din 2018, ocazie cu care rememoram intamplarile si momentele mai semnificative din cursul anului, facem niste bilanturi, tragem concluzii etc. Pentru anumite servicii sau particularitati marcante acordam si premii speciale sau mentiuni actorilor respectivi (restaurante sau persoane) in cadrul galei de premiere sau in afara ei.

Anul acesta am decis sa introducem si o categorie de evidentiere aparte, un fel de Zmeura de Aur. Ideea a venit in urma unei intamplari petrecute intr-un restaurant din Bucuresti, care intamplare mie mi s-a parut rupta dintr-un film (sau ceva de genul “vamera ascunsa”), pe de o parte, dar si reprezentativa pentru ceea ce inseamna servicii si relatia cu clientul, in general, intr-un local. Si ca merita sa fie analizata cu o oarecare atentie, desigur!

Am numit-o Faza anului in restaurantele bucurestene. Daca ne da cineva o sugestie pentru o denumire mai buna a acestei categorii, pe care intentionam sa o permanentizam, va fi foarte bine primita, si poate chiar recompensata cu o sticla cu vin bun sau cu o masa la restaurant.

Vom face o rubrica permanenta pe site cu astfel de intamplari din restaurante sau cu alte particularitati trimise de catre cititori, si la sfarsitul anului vom face o selectie cu cele mai neobisnuite/ interesante/ socante/ amuzante etc. dintre ele si le vom supune la vot, pentru a alege Faza anului in restaurantele bucurestene (sau cum se va numi aceasta categorie in pana la urma). Multumim dinainte pentru interes si pentru contributie!

Cel care va trimite „faza” care va castiga titlul de Faza anului in restaurantele bucurestene va primi o recompensa consistenta. Inca nu am stabilit premiile si „regulamentul”, dar voi reveni in curand cu detalii.

Dintre numeroasele intamplari la care am fost martor la mersul meu zilnic prin restaurantele bucurestene, am ales ca faza anului discutia halucinanta cu patronul italian al unei pizzerii de la Piata Romana, pe care am descris-o deja in fisa restaurantului sau Pizza Leggera – o putei gasi in detaliu acolo.

Va multumim din nou daca ne descrieti si ne trimiteti intamplari asemanatoare sau orice altceva care ar putea fi un subiect pentru faza anului si considerati ca ar fi bine sa fie cunoscut de catre cititori si de vizitatorii respectivului local, dar si de catre toti ceilalti, spre amuzament sau serioasa reflectie!

George Butunoiu

Data actualizarii: 25/01/2019

  • ID :

    Mor de drag că-i mai sperie câte cineva. În acest fel devine destul riscant pentru chelneri și patroni să-și mai elibereze frustrările pe clienți. Salut ideea ta de concurs, pentru că poate mobiliza pe toți cei care nu cred in „Protecția Consumatorului”! In mod cert, titlul nu poate rămâne acesta, fiind mai potrivit pentru o decizie la final de an.
    PS. Dacă erai o studentă drăguță nu te alunga nimeni 🙂

  • Oigbo :

    Categoria „Resto-cah”

  • Ami B. :

    Nu se mai aplica ” Clientul nostru.. Stapanul nostru? „