Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

Afiseaza

Anul acesta, Jidvei a sărbătorit 20 de ani de la privatizarea companiei. Pe parcursul întregului an, prin acțiuni și demersuri de amploare, echipa Jidvei a celebrat  acești 20 de ani în care evoluția și dezvoltarea companiei au fost posibile datorită curajului de a face lucrurile altfel, de a completa tradiția cu beneficiile tehnicii moderne și, nu în ultimul rând, de a privi mereu spre viitor. Două decenii marcate printr-o amplă campanie de comunicare care a început în primăvara acestui an sub sloganul „Primul loc e doar primul pas”.

„20 de ani de pasiune, efort și muncă susținută, dublate de o viziune de business, îndrăznesc să spun, curajoasă, în centrul căreia s-au aflat și se vor afla mereu respectul pentru arta vinului și pentru pământul din care vița-de-vie își trage seva, respectul pentru oameni și pentru comunitate. Jidvei este astăzi nu doar cel mai mare producător român de vinuri, dar mai ales o mare familie care reunește o echipă stabilă de profesioniști dedicați, parteneri și colaboratori de tradiție și, desigur, pe toți cei care iubesc vinurile noastre. De altfel, Jidvei este o afacere de familie în cel mai pur sens al cuvântului. Astăzi, trei generații ale familiei mele sunt implicate în conducerea companiei”, a spus Claudiu Necșulescu, președintele Grupului Jidvei.

Recolta acestui an a fost generoasă atât din punctul de vedere al calității strugurilor, cât și în ceea ce privește cantitatea acestora. În campania de recoltare din toamnă care s-a desfășurat între 9 septembrie și 17 octombrie 2019, au fost recoltate peste 30 milioane de kilograme de struguri din care Jidvei estimează obținerea a peste 20 milioane de litri de vin. Strugurii de pe suprafața cultivată care se întinde pe 2.500 de hectare au fost recoltați manual cu ajutorul unei forțe de muncă impresionante, peste 800 de oameni, dar și mecanizat cu 13 combine, Grupul Jidvei deținând unul dintre cele mai mari și moderne parcuri de mașini, cu un grad de mecanizare de aproximativ 90%.

Ultimul cules al anului a avut loc la începutul lunii decembrie, fiind recoltate 10 hectare de Traminer roz, special păstrate pentru producerea vinului de gheață, pentru care au fost mobilizați 420 de oameni. Activitatea acestora a început la primele ore ale dimineții, la temperaturi situate sub -8 grade Celsius și s-a încheiat în mai puțin de patru ore.

Grație investițiilor constante și a preocupării permanente pentru îmbunătățirea proceselor și tehnicilor de vinificare, calitatea vinurilor noastre a crescut an de an, iar în 2019, Jidvei a obținut 105 medalii în cadrul unora dintre cele mai prestigioase competiții de profil din lume: 43 de medalii de aur, 36 de medalii de argint și 26 de medalii de bronz și mențiuni.

Totodată, 2019 a adus o încununare a eforturilor ultimilor ani prin vinurile Owner’s Choice Ana Sauvignon Blanc 2018 și Jidvei Fetească Regală 2009, singurele vinuri din țara noastră distinse cu Marea Medalie de Aur la Concours Mondial de Bruxelles. Cu aceste distincții extrem de importante, Jidvei a devenit primul producător român de vinuri care obține această performanță deosebită în cadrul unuia dintre cele mai prestigioase și riguroase concursuri internaționale.

Jidvei mizează pe inovație și investiții în tehnologii moderne, iar în 2019 acestea au continuat cu modernizarea laboratorului de analize și control. Pornind de la conceptul sustenabilității și de la principiile ergonomice, laboratorul a fost dotat cu echipamente care permit condiții controlate de mediu, instrumente analitice care furnizează rezultate rapide pentru toate etapele procesului de producție și echipamente pentru evaluarea stabilității fizice și microbiologice a vinurilor.

Tot anul acesta, Jidvei a demarat modernizarea Cramei Bălcaciu, un proiect extrem de important care a presupus achiziția unei coloane de distilare a vinului cu o capacitate de 40.000 l/24H, precum și automatizarea liniei de îmbuteliere de 3.000 sticle/oră, extinderea capacității de stocare și de învechire a distilatelor – peste 2.000.000 l. O componentă majoră a proiectului o reprezintă valorificarea reziduurilor obținute în urma presării strugurilor (biomasa) prin centrala de gazeificare – coloana de distilare folosește aburul produs din peleții de corzi, asigurând întregul consum de energie termică și electrică pentru această cramă.

Întrucât Grupul Jidvei s-a angajat să îmbunătățească continuu procesele de producție, să reducă emisiile de carbon și să păstreze resursele naturale, principalele obiective ale leadership-ului constau în strategii prietenoase cu natura: responsabilizarea socială cu privire la importanța agriculturii durabile; restabilirea echilibrului natural prin sprijinirea diversității și limitarea intervenției chimice, gestionarea produselor secundare din viticultură (70% din materialul lemnos este tocat  și utilizat ca îngrășământ natural și sursă de humus, iar 30% ca sursă de energie), gestionarea durabilă a apei (reducerea cantității de apă utilizată la tratamentele fitosanitare), adaptarea sectorului viticol la schimbările climatice (înființarea de plantații cu soiuri rezistente la stres climatic).

Una dintre cele mai importante etape ale procesului de reîmprospătare a identității vizuale care a avut loc anul acesta și care a coincis cu prima etapă a campaniei „Primul loc e doar primul pas” a fost integrarea noii arhitecturi a etichetelor de produs, care a presupus îmbunătățirea și alinierea tuturor etichetelor gamelor existente. Au fost modificate conform noii grafici de arhitectură de etichetă și introduse în piață gamele Tradițional, Grigorescu, Clasic, Vinars VSOP și Vinars VS, Nec Plus Ultra, Tezaur și Mărgăritar.

O schimbare majoră în privința designului etichetei, dar și a modului de închidere a sticlei – prin introducerea dopurilor cu filet – a avut loc pentru gama Nec Plus Ultra. Această schimbare a venit ca o consecință firească a deciziei top managementului de a continua să introducă elemente de inovație în produsele sale, concomitent cu alinierea la tendințele globale ale pieței, răspunzând totodată așteptărilor și cerințelor unui public tânăr, dinamic și extrem de activ.

În ceea ce privește implicarea socială și sprijinirea unor domenii precum educația, cultura și sportul, din noiembrie 2019, Grupul Jidvei prin Asociația Jidvei – Viitor prin Educație este partener oficial al Comitetului Olimpic și Sportiv Român, urmând ca, în perioada următoare, Asociația să susțină activitatea C.O.S.R. în vederea pregătirii echipei României – Team Romania – pentru participarea la Jocurile Olimpice de la Tokyo 2020.

Acesta este contextul în care Grupul Jidvei se apropie de finalul acestui an, pregătindu-se să întâmpine 2020 cu multă încredere și optimism, dar mai ales cu obiective noi și ambițioase. (Comunicat de presa – decembrie 2019)

Despre Jidvei

Grupul Jidvei (www.jidvei.ro), cel mai mare producător de vin din România, deține cea mai mare plantație viticolă din țară și din Europa cu proprietar unic, având 2.500 de hectare de viță-de-vie și crame dotate cu cele mai performante echipamente, situate la Jidvei, Tăuni, Blaj și Bălcaciu, a căror capacitate de stocare impresionantă depășește 35 de milioane de litri.

În zona DOC „TÂRNAVE” – sub denumirea JIDVEI, se produc unele dintre cele mai apreciate vinuri și spumante românești, calitatea acestora fiind confirmată an de an de medaliile obținute la competiții internaționale. Vinurile de Jidvei au fost distinse în ultimii 10 ani cu peste 500 de medalii în cadrul celor mai prestigioase concursuri de profil din lume.

Data actualizarii: 15/12/2019

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close