Serviciile in restaurante, cafenele si alte localuri – articole Restocracy

Ord. dupa

Politică și Delicatețuri e un nou restaurant al lui Mircea Dinescu,...

5 comentarii

Redeschiderea restaurantului KANE a fost unul dintre evenimentele cele...

9 comentarii

Restaurant nou, nu auzisem de el. Am trecut pe Armeneasca si l-am ...

1 comentarii

Au deschis un restaurant in padurea Baneasa, chiar vizavi de intra...

1 comentarii

Am citit de atatea ori Caldura Mare a lui Caragiale, filmul cu Rad...

4 comentarii

In tarile occidentale mari se folosesc in mod curent “domnule”...

Mi-a scris cineva ca a gasit unele dintre cele mai bune mancaruri ital...

4 comentarii

... nu le dati toate procedurile in scris chiar in prima zi de la ...

1 comentarii

Asadar, ce-i nemultumeste pe clienti in restaurante? Eu am spus...

2 comentarii

In cat timp se formeaza un chelner bun? In vreo 8 ore. Cam atat...

2 comentarii

Restocracy, Expressoft si George Butunoiu au lansat un proiect de ...

Atelierul de Tarte e un bistrou pe aglomeratul si ciopartitul bulevard...

7 comentarii

Am revenit a nu stiu cata oara in casa aceea din Ion Neculce, si de fi...

6 comentarii

Faza ieri: ma opresc la o cafenea pe Calea Victoriei, Okfea, chiar...

13 comentarii

Am ajuns inapoi la Aubergine dupa aproape un an de la ultima vizita, i...

Petite, minusculul bistrou care s-a deschis in noiembrie 2017 in Piata...

De ce in cele mai multe restaurante nu sunt respectate reguli elementa...

3 comentarii

Scena in restaurant: barbat intre doua varste, pe la 40+, nu parea nic...

Nu ma duc la restaurant fara sa fac o rezervare, drumurile in Bucurest...

2 comentarii

La Placinte de la Piata Romana, cel de pe Dacia (fiindca mai e un La P...

Torna Fratre e un restaurant romanesc ce isi propune sa recupereze tot...

Nor Sky Casual Restaurant a fost descoperirea placuta a sezonului ...

1 comentarii

E3 by Entourage e unul dintre restaurantele mari ale Pietei Floreasca,...

5 comentarii

Prima mea amintire cu restaurante e veche de aproape o jumatate de sec...

O tehnica simpla de dozaj hormonal Se intampla sa scriu acum despre...

Afiseaza
comentarii

Restocracy, Expressoft si George Butunoiu au lansat un proiect de cercetare a relatiilor sociale din industria ospitalitatii (HORECA, in particular) in care vor fi studiate perceptiile, interactiunile si asteptarile mutuale dintre principalii actori implicati: clientii, angajatii si angajatorii.

Prezenta invitatie se adreseaza personalului de sala din restaurante si cafenele, de la picoli la sefi de sala: cei care doresc sunt invitati la un mic-dejun de lucru oferit de catre organizatorii studiului, la care acestia ne vor spune, intr-un cadru cu totul informal, care sunt asteptarile si nemultumirile lor fata de clienti si fata de angajatori, vor face sugestii etc.

Va fi o intalnire exploratorie pentru Restocracy, probabil dintr-o serie de cateva, ideile si sugestiile vehiculate acolo urmand a fi punctul de plecare pentru studii si sondaje ulterioare, structurate si formalizate.

Discutiile vor fi in intregime confidentiale, nu vor fi facute publice sau comunicate altora numele sau provenienta profesionala ale participantilor. Sugestiile si comentariile ar putea sa fie facute publice, insa nu va exista vreo asociere de orice fel intre ideile vehiculate si cei care le-au emis.

Cei care doresc sa participe la acest mic dejun de lucru sunt rugati sa ne scrie la adresa gb@restocracy.ro. Va fi intre 9 si 10:30h la o data (apropiata – saptamana viitoare) si intr-un loc ce vor fi comunicate individual celor care ne scriu, in limita a 10 participanti, cate 5 pentru barbati si femei.

Cei care nu pot sau nu doresc sa participe la aceasta intalnire directa sunt rugati sa ne trimita opiniile si pozitia lor pe aceeasi adresa de e-mail – pentru care le multumim si ii reasiguram de confidentialitatea demersului lor.

Rezultatele finale ale cercetarilor vor fi comunicate prin toate canalele media disponibile si vor fi prezentate la conferintele cu tematica de profil.

ExpressoftVa multumim pentru interes si incredere!

GB

 

Data actualizarii: 21/08/2018

perceptiile-chelnerilor-despre-clienti-si-angajatori-restocracy