Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-WineU...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Afiseaza

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kaufland au adus festivalurile pe telefoanele tuturor românilor

Kaufland a devenit cel mai activ brand în digital în timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD și la Neversea, dar și ale celor care au urmărit de la distanță evenimentele și au creat energia de la stand-uri și de la scenele de festival, din spatele ecranelor de smartphone.

Agenția full-service de publicitate v8 a venit cu propunerea de a aduce mai aproape de publicul tânăr evenimentele muzicale ale verii, prin limbajul Social Media: Reel-uri, Story-uri, și live-uri pe YouTube și pe TikTok . Astfel, s-a născut Kaufland Summer TV, postul TV de festival, care a avut o grilă proprie cu formate ca Festival Food Recipes cu Chef Sam, Festival Mocktails cu Gache, Întrebare sau Provocare cu Speak & Ștefania, Festival Dance Moves cu Alina Duma, Backstage Acces cu Codin Maticiuc sau Rate My Outfit cu Cătălin Botezatu. Emisiunile au fost fie live-uri de 20-30 de minute (pe TikTok la Neversea și pe YouTube la UNTOLD), fie pastile de conținut pe canalele Kaufland, iar comunicarea a inclus OOH-uri în puncte importante, spot-uri TV, radio și ad-uri în digital, prin care s-a comunicat lansarea înainte de cele două festivaluri.

Ne-am dorit să ne conectăm cu publicul tânăr cu ocazia festivalurilor muzicale din vara aceasta. Nu e ușor să urci pe main stage-ul vizibilității digitale. Soluția noastră a fost să democratizăm aceste evenimente aducându-le astfel mai aproape de comunitatea noastră, prin ore întregi de live-uri cumulate și o abordare creativă care să stârnească interesul„, a zis  Silviu Buidan, Head of Digital Marketing, Kaufland.

https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7117200339983502598?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

Chiar dacă lumea se schimbă și micile ecrane iau locul ecranelor clasice de TV, tot posturile TV rămân principalii mentori ai românilor când vine vorba de formate preferate. Pornind de la această premisă, am creat prima grilă de programe Kaufland Summer TV, analizând formatele clasice de pe principalele canale TV, pe care ulterior le-am redat jucând după regulile din SoMe. E interesant să pui pe foaie toate formatele clasice de TV și să îți imaginezi cum ar suna ele dacă ar fi să le regândești pentru Gen Z, în special pe vertical„,  a precizat  Adina Stănescu, Creative Director, v8.

https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7118027965794979077?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7118447703499066629?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

 

https://www.tiktok.com/@kauflandromania/video/7118817211116031237?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1&lang=en

Astfel, Kaufland Summer TV s-a transformat în cel mai variat post TV de pe TikTok și de pe YouTube.

Am pornit cu multe semne de întrebare la drum. O să meargă? Nu o să meargă? Mai este loc de o nouă televiziune? (sau Cine își dorește o nouă televiziune?) Dar fanii brandului ne-au liniștit imediat. Inițiativa noastră de a democratiza festivalurile a prins bine, bine și, prin implicarea comunității, am reușit să creștem pagina cu plus 27.837 useri noi. Încă ne mai uităm, din când în când, la engagement-ul si la reach-ul campaniei, în zilele în care avem nevoie de un boost de încredere„, a zis  Alexandra Coancă, Account Manager, v8.

Kaufland Summer TV nu s-a rezumat doar la a democratiza festivalurile în online, ci a și oferit mii de bilete la Neversea și la UNTOLD prin giveaway-uri, concursuri și promoții, precum challenge-ul de pe TikTok „The Neverseen Influencer”, în care cele mai originale sau amuzante TikTok-uri legate de Kaufland au fost premiate cu abonamente duble la Neversea. De asemenea, cel mai original TikToker va fi premiat cu un contract de imagine, pe un an, cu Kaufland.

@kauflandromania

Intră în gașca influencerilor Kaufland! Postează un TikTok în care promovezi brandul într-un mod inedit, postează-l cu #TheNeverseenInfluencer și dă tag @KauflandRomania și poți câștiga unul dintre cele 250 de abonamente duble la Neversea și un contract de imagine plătit pe un an. ✨#Kaufland #neverseeninfluencer

♬ original sound – Kaufland România

Challenge-ul a adunat 31.1 milioane de vizualizări și sute de clipuri de la pretendenți care    s-au filmat fie de acasă, fie din magazinele Kaufland sau direct de pe plaja de la Neversea.

Echipa V8

Adina Stănescu – Creative Director

Andreea Siran – Senior Copywriter

Paul Crăciunescu – Copywriter

Adriana Paulică – Art Director

Rareș Boghiu – Art Director

Alexandra Coancă – Account Manager

Corina Angearu – Client Service Director

Andrei Dragu – Chief Operations Officer

Ionuț Andrei – GM & Strategy Director

 

Echipa Kaufland

Alina‑Roxana Golopența – Marketing Director

Silviu Buidan – Head of Digital Marketing

Maria Ionescu – Senior Marketing Specialist

Valeria Romanciuc – Social Media Marketing Specialist

Iustin-Răzvan Moței – Social & Online Marketing Specialist

Cosmin Ezaru – Creative Marketing Director

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.  Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.

Pentru mai multe detalii: Andreea Retea | +40723619910 | office@v8i.ro (Comunicat de presa – septembrie 2022)

Data actualizarii: 01/09/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close