Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

Afiseaza

Lanțul de cafenele 5 to go se redeschide pe 5 mai și face cinste cu cafea până la finalul anului!

Radu Savopol 5 to go5 to go, brandul de cafea 100% românesc, redeschide toate locațiile pe 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, pentru ca iubitorii de cafea din București și din țară să se bucure din nou de produsele 5 to go, în cele mai sigure condiții. În plus, brandul vine și cu o surpriză pentru toți consumatorii la redeschidere și face cinste cu cafea până la finalul anului: la achiziționarea oricărei cafele espresso, espresso lung sau americano, clienții vor primi încă una!

Am așteptat mult acest moment și ne bucurăm să anunțăm că redeschidem cafenelele 5 to go într-o zi de 5, cifră de rezonanță pentru noi, și am convingerea că vom reuși să ducem vânzările la 50% din normal, în prima săptămână. Am promis că vom avea pregătit un plan de relansare pentru acest moment și ne ținem de cuvânt. Campania ”More coffee – less bucks” vine să susțină acest demers al nostru, prin care vrem să oferim doza dublă de energie clienților 5 to go pentru a-și relua activitățile și să le mulțumim că au rămas aproape de noi. Îi asigurăm că ne vom desfășura activitatea și de acum încolo în cele mai sigure condiții atât pentru ei, cât și pentru angajații noștri. Păstrăm toate măsurile de prevenție implementate până la momentul închiderii cafenelelor, dar adăugăm și unele noi”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Utilizarea dezinfectantului pentru mâini în toate locațiile 5 to go ori de câte ori e necesar, decizia de a servi produsele exclusiv în pahare „to go”, oferirea capacelor și a paletinelor doar de către barista și încurajarea clienților de a plăti electronic sunt măsurile luate de 5 to go înainte de criză. La acestea se adaugă noi măsuri, atât pentru siguranța clienților, cât și a angajaților.  Reorganizarea spațiului și a timpului petrecut în locații e una dintre ele: pentru locațiile prevăzute cu spații de stat s-a luat decizia de a se renunța la ele iar în funcție de dimensiunea locațiilor, se au în vedere următoarele măsuri cu privire la acces: în spațiile de până în 20 metri pătrați se va intra pe rând, unul câte unul, iar în locațiile de 20-40 metri pătrați, vor avea acces maximum doi clienți, cu distanța de siguranță de 1,5 metri între ei. Și pentru angajați se impun noi măsuri, extra celor de dinainte de închidere –  purtarea obligatorie a măștii de protecție și a mănușilor.

Un alt lucru care mă bucură, pe lângă fidelitatea publicului, este sentimentul de familie și de prietenie care s-a sudat și mai mult între noi, echipa centrală, francizați și angajați, în această perioadă. Deși sunt vremuri dificile, în care puteam pierde angajați, acest lucru nu s-a întâmplat și le mulțumesc că ne-au rămas aproape, că au încredere în noi și în planurile de relansare pregătite. Ca minus, ar fi nevoia de relocare a 3-5 locații, din cauza unor neînțelegeri cu privire la chirii”, a completat Radu Savopol.

Toate locațiile 5 to go vor funcționa la redeschidere după programul normal, 07:00 – 18:00. (Comunicat de presa – aprilie 2020)5 to go

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

5 to go

Data actualizarii: 16/04/2020