Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Grupul Magic by Hop Garden a deschis Hop Garden Parc Sambata, 3 iul...

Am facut un tur prin Parcul Herastrau ca sa vad daca sunt restaurante ...

Horeca Insight, organizator de evenimente având un istoric relevant d...

Piața de pește de acvacultură a atins 60.000 de tone, iar în urmă...

Peste 70 de spectacole si zeci de artisti la show-urile de stand-up co...

Iata lista restaurantelor deschise dupa pandemie si a celor inca inchi...

O sinteza utila pentru cei care se gandes...

Crama Villa Vinèa a câștigat 5 Medalii de Aur și 2 de Argint la IW...

Restaurante si cafenele deschise si restaurante inca inchise in prima ...

Campania #nudoarluni continuă să facă ecouri la un an de când a de...

The Table Menu Pandemia de coronavirus a obligat mulți patroni sa...

Începând din această săptămână, preparatele din meniul Hard Roc...

Pata Negra au mers si mai departe cu serviciile de home delivery, si i...

Epoque Hotel Relais & Châteaux anunta un nou concept gastronomic ...

Un nou magazin Carrefour Express este de astazi deschis bucurestenilor...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

Vom deschide gradina Athanor în Gurbănești la 1 iunie și, până a...

O firma specializata in sisteme de impachetare, de transport si de pas...

Ne străduim să ne adaptăm acestei perioade și dorim să te anunț...

Urgia s-a abătut asupra noastră neîndurător și nu a iertat pe nim...

Restaurantul Red Angus Steakhouse, situat în Centrul Vechi al Capital...

Astazi ne-a sosit un mail oficial din partea celor de la Uber Eats, ca...

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de s...

Unde sunt petrecerile de altădată? Una poate fi sâmbătă, fix la t...

Locanta Jariștea livrează meniuri gustoase pentru acasă! Sub dev...

Afiseaza

Lanțul de cafenele 5 to go se redeschide pe 5 mai și face cinste cu cafea până la finalul anului!

Radu Savopol 5 to go5 to go, brandul de cafea 100% românesc, redeschide toate locațiile pe 5 mai, în regim de „to go” și „drive”, pentru ca iubitorii de cafea din București și din țară să se bucure din nou de produsele 5 to go, în cele mai sigure condiții. În plus, brandul vine și cu o surpriză pentru toți consumatorii la redeschidere și face cinste cu cafea până la finalul anului: la achiziționarea oricărei cafele espresso, espresso lung sau americano, clienții vor primi încă una!

Am așteptat mult acest moment și ne bucurăm să anunțăm că redeschidem cafenelele 5 to go într-o zi de 5, cifră de rezonanță pentru noi, și am convingerea că vom reuși să ducem vânzările la 50% din normal, în prima săptămână. Am promis că vom avea pregătit un plan de relansare pentru acest moment și ne ținem de cuvânt. Campania ”More coffee – less bucks” vine să susțină acest demers al nostru, prin care vrem să oferim doza dublă de energie clienților 5 to go pentru a-și relua activitățile și să le mulțumim că au rămas aproape de noi. Îi asigurăm că ne vom desfășura activitatea și de acum încolo în cele mai sigure condiții atât pentru ei, cât și pentru angajații noștri. Păstrăm toate măsurile de prevenție implementate până la momentul închiderii cafenelelor, dar adăugăm și unele noi”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Utilizarea dezinfectantului pentru mâini în toate locațiile 5 to go ori de câte ori e necesar, decizia de a servi produsele exclusiv în pahare „to go”, oferirea capacelor și a paletinelor doar de către barista și încurajarea clienților de a plăti electronic sunt măsurile luate de 5 to go înainte de criză. La acestea se adaugă noi măsuri, atât pentru siguranța clienților, cât și a angajaților.  Reorganizarea spațiului și a timpului petrecut în locații e una dintre ele: pentru locațiile prevăzute cu spații de stat s-a luat decizia de a se renunța la ele iar în funcție de dimensiunea locațiilor, se au în vedere următoarele măsuri cu privire la acces: în spațiile de până în 20 metri pătrați se va intra pe rând, unul câte unul, iar în locațiile de 20-40 metri pătrați, vor avea acces maximum doi clienți, cu distanța de siguranță de 1,5 metri între ei. Și pentru angajați se impun noi măsuri, extra celor de dinainte de închidere –  purtarea obligatorie a măștii de protecție și a mănușilor.

Un alt lucru care mă bucură, pe lângă fidelitatea publicului, este sentimentul de familie și de prietenie care s-a sudat și mai mult între noi, echipa centrală, francizați și angajați, în această perioadă. Deși sunt vremuri dificile, în care puteam pierde angajați, acest lucru nu s-a întâmplat și le mulțumesc că ne-au rămas aproape, că au încredere în noi și în planurile de relansare pregătite. Ca minus, ar fi nevoia de relocare a 3-5 locații, din cauza unor neînțelegeri cu privire la chirii”, a completat Radu Savopol.

Toate locațiile 5 to go vor funcționa la redeschidere după programul normal, 07:00 – 18:00. (Comunicat de presa – aprilie 2020)5 to go

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

5 to go

Data actualizarii: 16/04/2020

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.