Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

Afiseaza

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie Walker, care se alătură mișcării internaționale „The Walkers”

Johnnie Walker, marca de Scotch Whisky nr. 1 la nivel mondial, anunță colaborarea cu Milla Jovovich, o femeie progresistă, care se alătură mișcării “The Walkers” inițiate anul acesta de brand.

Milla Jovovich este al doilea star care se alătură campaniei internaționale intitulate “The Walkers”, după ce recent Johnnie Walker a încheiat un parteneriat cu actorul câștigător de Oscar Adrien Brody.

Videoclipul regizat de Paul W.S. Anderson prezintă un nou capitol al campaniei “The Walkers” și îmbină caracterul dinamic și vibrant al Millei Jovovich cu energia elegantă și exclusivă a mărcii. Johnnie Walker Black label este simbolul ei de-a lungul întregii experiențe, atât din punct de vedere filozofic, cât și vizual. Experiența cinematografică stilizată inspirată de povestea personală a Millei este o călătorie dinamică, în continuă evoluție, surprinsă într-o singură mișcare perfectă a camerei.

Povestea clipului este inspirată de tenacitatea și forța oamenilor din Europa de Est, care nu au nimic de demonstrat, dar care au determinarea de a continua să meargă mai departe, în ciuda obstacolelor istorice. Solidari cu alte activări și experiențe locale, Milla și Johnnie Walker își propun să inspire oamenii să meargă mai departe, să socializeze cu încredere și să emane pozitivitate, curaj și entuziasm.

Clipul campaniei poate fi vizionat aici: https://www.youtube.com/watch?v=PqSnyLutlMI

„Asistăm la o transformare globală fără precedent”, spune Milla Jovovich. „În vremurile în care trăim, atitudinea pozitivă, reziliența și curajul de a continua călătoria sunt esențiale. Și eu întâmpin provocări, dar la fel ca Johnnie, prefer să merg mai departe. Îmi dau seama că, atunci când merg mai departe, ceilalți “walkers” mi se alătură, iar împreună suntem mai puternici”.

La fel ca povestea brandului Johnnie Walker, povestea Millei nu a fost niciodată despre a alege un drum bătătorit, ci despre a merge mai departe, dincolo de zona de confort, depășindu-și limitele. Milla este o actriță care a făcut carieră la Hollywood, cu rădăcini est-europene, mamă a trei copii, supermodel, designer de modă, cântăreață și persoană publică – ea inspiră Walker-ul din fiecare. Nu renunță niciodată, luptă cu pasiune, promovează o abordare pozitivă prin toate acțiunile sale.

„Johnnie Walker nu a fost niciodată despre a alege drumurile știute. Fondatorul brandului Johnnie Walker nu credea în viața definită de reguli. El știa că lucrurile mărețe nu se petrec în linie dreaptă. Progresul are loc atunci când accesezi căi neașteptate, când ești dispus să ignori limita și să riști totul în timp ce mergi spre propriile tale frontiere îndrăznețe. În clipul dedicat campaniei, cu Milla Jovovich în rol principal, povestea atinge o nouă direcție captivantă și inspirațională: Less Talking, Keep Walking”, declară DoraAnna Fejes, Senior Brand Manager categoria whisky din cadrul companiei Diageo Europa de Est.

Johnnie Walker Johnnie Walker este whisky-ul numărul 1 la nivel mondial în categoria whisky scotch (IWSR 2019) și este prezent în peste 180 de țări din întreaga lume. Povestea brandului a început acum 200 de ani, continuându-și de atunci excelența în arta blending-ului. Gama de whisky-uri elegante, premiate, include în prezent Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label, 18 ani și Blue Label și ajunge la 19 milioane de cutii vândute anual (IWSR 2018), ceea ce face din Johnnie Walker cel mai popular Scotch Whisky din lume.

***

Despre PPD România

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PP Distributors România este lider în distribuția de băuturi alcoolice premium.

Împreună cu DIAGEO, Gruppo Campari, Jose Cuervo, San Pellegrino și alți parteneri, PP Distributors România a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium și super premium. Printre acestea se numără mărci precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Captain Morgan, Sheridans, Jose Cuervo, Campari, Aperol, Acqua Panna, San Pellegrino și propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Băuturile importate și distribuite de PP Distributors România sunt disponibile în toate marile lanțuri de magazine din România și în mii de locații HoReCa din toată țara.

PP Distributors România este parte a Photos Photiades Group, companie fondată în urmă cu peste 75 de ani, cu o experiență extinsă în producția, vânzarea și distribuția unor mărci cunoscute de băuturi alcoolice și non-alcoolice și cu operațiuni în sectorul imobiliar și al asigurărilor.  Cu o cifră de afaceri anuală de 340 de milioane de Euro și peste 1.100 de angajați, Photos Photiades Distributors (PPD) desfășoară activități în România, Croația, Cipru și Slovenia.

Despre Diageo:

Diageo este lider global pe piața băuturilor alcoolice, având un portofoliu remarcabil de brand-uri din categoriile de băuturi spirtoase, bere şi vin – whisky: Johnnie Walker, J&B, Singleton, Cardhu; vodcă: Smirnoff, Cîroc şi Ketel One – dar şi Captain Morgan, Zacapa, Baileys, Don Julio, Gordon’s Tanqueray şi Guinness.

Diageo este o companie globală ale cărei produse se vând în mai bine de 180 de ţări din întreaga lume. Compania este listată atât la Bursa din Londra (DGE), cât şi la Bursa din New York (DEO). Piața Diageo din Europa de Est acoperă activitatea Diageo dedicată berii în toată Europa continentală, precum și companiile de băuturi spirtoase din Rusia, Europa de Est, Asia Centrală, Orientul Mijlociu și Africa de Nord. În total sumarizează 54 de țări. Peste 370 de persoane lucrează pe piața dedicată Europei de Est.

Pentru mai multe informații, vizitați:

Platforma Diageo pentru consum responsabil de alcool: www.DRINKiQ.com.

Despre Milla Jovovich:

MILLA JOVOVICH este actriță, supermodel, cântăreață și persoană publică de origine ucraineană, care a apărut pe coperta a peste 100 de publicații și a jucat în filme precum Al Cincilea Element (The Fifth Element – 1997), Povestea Ioanei D’Arc (The Messenger: The Story of Joan of Arc – 1999), Resident Evil (2002), Ultraviolet (2006), și multe altele. Informații suplimentare găsiți accesând:

Milla Jovovich (@millajovovich) • Instagram photos and videos (6) Milla Jovovich | Facebook

Data actualizarii: 06/12/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close