Ord. dupa

Marti, 19 iunie 2018, de la ora 19.30 a avut loc la VINO "Dinner with...

Localul Bistro Ateneu anunță Voiaj în Delta Dunării - o cină-even...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

10 MEDALII PENTRU VINURILE PURCARI: „BEST OF SHOW” ȘI „BEST PRO...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Situat în centrul Bucureştiului, în zona istorică dintre Parcul Ca...

2 comentarii

Situat in Strada Barbu Vacarescu, nr. 164A in incinta hotelelui Caro, ...

Vineri, 1 noiembrie 2018, Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu (...

14th Lane, restaurant gigant cu autoservire in RegieRestaurantul 1...

1 comentarii

18 Lounge are chiar tot ce ii trebuie, mai putin mancare buna...Cr...

5 comentarii

Clopotul de sticla si vulcanasii cam pe dinafara, in context...18 ...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Îmi aduc aminte de primul pește cu adevărat bun pe care l-am mânca...

Multe bucatarii nationale au cele doua ramuri bine delimitate: o bucat...

1 comentarii

Pentru noul an am conceput o agenda complexă de cursuri și mastercla...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Efectul Herastrau: "orice ai pune in farfurie, tot se vor gasi bucures...

5 Elemente este un restaurant chinezesc cu delivery, situat pe str. Em...

Ce să nu conțină pachețelul de mâncare al școlaruluiAșadar,...

Cand vine vorba de carnea de vita japoneza premium, cele mai multe cun...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 To Go de pe Caderea Bastiliei e foarte mica, la fel ca aproapte toat...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

O cafenea mica, are doar scaune de bar in interior. Cel din poza, din ...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

Au un cafegiu cam artagos si necioplit...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

5 to go deschide o nouă locație, pentru prima dată în parteneriat ...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea!...

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul p...

5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

Toate bune la 5ENSI, mai putin inghesuiala5ENSI e unul dintre cele...

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea even...

Pentru ca in ultimii ani produsele organice (bio) au devenit din ce in...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Cine sunt o parte dintre chefii care transforma mancar...

Afiseaza
comentarii

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie Walker, care se alătură mișcării internaționale „The Walkers”

Johnnie Walker, marca de Scotch Whisky nr. 1 la nivel mondial, anunță colaborarea cu Milla Jovovich, o femeie progresistă, care se alătură mișcării “The Walkers” inițiate anul acesta de brand.

Milla Jovovich este al doilea star care se alătură campaniei internaționale intitulate “The Walkers”, după ce recent Johnnie Walker a încheiat un parteneriat cu actorul câștigător de Oscar Adrien Brody.

Videoclipul regizat de Paul W.S. Anderson prezintă un nou capitol al campaniei “The Walkers” și îmbină caracterul dinamic și vibrant al Millei Jovovich cu energia elegantă și exclusivă a mărcii. Johnnie Walker Black label este simbolul ei de-a lungul întregii experiențe, atât din punct de vedere filozofic, cât și vizual. Experiența cinematografică stilizată inspirată de povestea personală a Millei este o călătorie dinamică, în continuă evoluție, surprinsă într-o singură mișcare perfectă a camerei.

Povestea clipului este inspirată de tenacitatea și forța oamenilor din Europa de Est, care nu au nimic de demonstrat, dar care au determinarea de a continua să meargă mai departe, în ciuda obstacolelor istorice. Solidari cu alte activări și experiențe locale, Milla și Johnnie Walker își propun să inspire oamenii să meargă mai departe, să socializeze cu încredere și să emane pozitivitate, curaj și entuziasm.

Clipul campaniei poate fi vizionat aici: https://www.youtube.com/watch?v=PqSnyLutlMI

„Asistăm la o transformare globală fără precedent”, spune Milla Jovovich. „În vremurile în care trăim, atitudinea pozitivă, reziliența și curajul de a continua călătoria sunt esențiale. Și eu întâmpin provocări, dar la fel ca Johnnie, prefer să merg mai departe. Îmi dau seama că, atunci când merg mai departe, ceilalți “walkers” mi se alătură, iar împreună suntem mai puternici”.

La fel ca povestea brandului Johnnie Walker, povestea Millei nu a fost niciodată despre a alege un drum bătătorit, ci despre a merge mai departe, dincolo de zona de confort, depășindu-și limitele. Milla este o actriță care a făcut carieră la Hollywood, cu rădăcini est-europene, mamă a trei copii, supermodel, designer de modă, cântăreață și persoană publică – ea inspiră Walker-ul din fiecare. Nu renunță niciodată, luptă cu pasiune, promovează o abordare pozitivă prin toate acțiunile sale.

„Johnnie Walker nu a fost niciodată despre a alege drumurile știute. Fondatorul brandului Johnnie Walker nu credea în viața definită de reguli. El știa că lucrurile mărețe nu se petrec în linie dreaptă. Progresul are loc atunci când accesezi căi neașteptate, când ești dispus să ignori limita și să riști totul în timp ce mergi spre propriile tale frontiere îndrăznețe. În clipul dedicat campaniei, cu Milla Jovovich în rol principal, povestea atinge o nouă direcție captivantă și inspirațională: Less Talking, Keep Walking”, declară DoraAnna Fejes, Senior Brand Manager categoria whisky din cadrul companiei Diageo Europa de Est.

Johnnie Walker Johnnie Walker este whisky-ul numărul 1 la nivel mondial în categoria whisky scotch (IWSR 2019) și este prezent în peste 180 de țări din întreaga lume. Povestea brandului a început acum 200 de ani, continuându-și de atunci excelența în arta blending-ului. Gama de whisky-uri elegante, premiate, include în prezent Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label, 18 ani și Blue Label și ajunge la 19 milioane de cutii vândute anual (IWSR 2018), ceea ce face din Johnnie Walker cel mai popular Scotch Whisky din lume.

***

Despre PPD România

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a companiei Photos Photiades Distributors, PP Distributors România este lider în distribuția de băuturi alcoolice premium.

Împreună cu DIAGEO, Gruppo Campari, Jose Cuervo, San Pellegrino și alți parteneri, PP Distributors România a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium și super premium. Printre acestea se numără mărci precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Captain Morgan, Sheridans, Jose Cuervo, Campari, Aperol, Acqua Panna, San Pellegrino și propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Băuturile importate și distribuite de PP Distributors România sunt disponibile în toate marile lanțuri de magazine din România și în mii de locații HoReCa din toată țara.

PP Distributors România este parte a Photos Photiades Group, companie fondată în urmă cu peste 75 de ani, cu o experiență extinsă în producția, vânzarea și distribuția unor mărci cunoscute de băuturi alcoolice și non-alcoolice și cu operațiuni în sectorul imobiliar și al asigurărilor.  Cu o cifră de afaceri anuală de 340 de milioane de Euro și peste 1.100 de angajați, Photos Photiades Distributors (PPD) desfășoară activități în România, Croația, Cipru și Slovenia.

Despre Diageo:

Diageo este lider global pe piața băuturilor alcoolice, având un portofoliu remarcabil de brand-uri din categoriile de băuturi spirtoase, bere şi vin – whisky: Johnnie Walker, J&B, Singleton, Cardhu; vodcă: Smirnoff, Cîroc şi Ketel One – dar şi Captain Morgan, Zacapa, Baileys, Don Julio, Gordon’s Tanqueray şi Guinness.

Diageo este o companie globală ale cărei produse se vând în mai bine de 180 de ţări din întreaga lume. Compania este listată atât la Bursa din Londra (DGE), cât şi la Bursa din New York (DEO). Piața Diageo din Europa de Est acoperă activitatea Diageo dedicată berii în toată Europa continentală, precum și companiile de băuturi spirtoase din Rusia, Europa de Est, Asia Centrală, Orientul Mijlociu și Africa de Nord. În total sumarizează 54 de țări. Peste 370 de persoane lucrează pe piața dedicată Europei de Est.

Pentru mai multe informații, vizitați:

Platforma Diageo pentru consum responsabil de alcool: www.DRINKiQ.com.

Despre Milla Jovovich:

MILLA JOVOVICH este actriță, supermodel, cântăreață și persoană publică de origine ucraineană, care a apărut pe coperta a peste 100 de publicații și a jucat în filme precum Al Cincilea Element (The Fifth Element – 1997), Povestea Ioanei D’Arc (The Messenger: The Story of Joan of Arc – 1999), Resident Evil (2002), Ultraviolet (2006), și multe altele. Informații suplimentare găsiți accesând:

Milla Jovovich (@millajovovich) • Instagram photos and videos (6) Milla Jovovich | Facebook

Data actualizarii: 06/12/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close