Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

KANÉ - NEW ROMANIAN CUISINE începe o serie de colaborări cu chefi i...

Singureni Manor Equestrian Retreat va fi gazda unui eveniment culinar ...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

Raionul de Pește din Piața Dorobanților a fost una dintre cele ...

Devenită  epicentru pe  harta cultural-continentală, Timișoara ș...

Sâmbătă 11 martie 2023, profesioniști și amatori, iubitori ai vie...

Am băut din vinurile Serenum în urmă cu câțiva ani, înainte de p...

Așa că, stilul de viață alert îi face pe români să se îndrepte...

Cei de la Singureni Manor Equestrian Retreat, despre care am tot scris...

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

Afiseaza

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, potrivit prestigiosului raport anual Drinks International – ediția 2022

  • Celebrul Negroni a fost desemnat recent cel mai vândut cocktail clasic la nivel mondial. Titlul marchează o premieră absolută, după ce timp de 8 ani a fost al doilea cel mai bine vândut în categoria „Best-Selling Cocktails”, după Old Fashioned
  • Conform aceluiași studiu, Campari, iconicul aperitiv italian aflat la baza oricărui Negroni, a primit distincția de cel mai vândut lichior, pentru al 7-lea an consecutiv, în același timp brandul urcând pe locul 2 în categoria „Top Trending Brands” (după ce în 2021 ocupase locul 3)
  • Campari, brandul de Aperitivo iconic al Italiei, se regăsește, de asemenea, în rețeta altor două cocktailuri clasice, incluse în Top 50: Americano și Boulevardier

Istoria cocktailului Negroni a început acum mai bine de 100 de ani, în 1919, în Florența, când contele Camillo Negroni i-a cerut prietenului său, barmanul Forsco Scarselli, să îi prepare un Americano, dar să înlocuiască apa minerală cu gin. Cocktailul Negroni se prepară după o rețetă simplă, neschimbată în timp: 30ml Campari, 30ml gin și 30ml vermut roșu. Se servește într-un pahar de tip rocks cu gheață și o felie sau coajă de portocală.

Cocktailul a devenit cunoscut și apreciat de barmanii și consumatorii din întreaga lume, ajungând ca astăzi să fie cel mai vândut cocktail clasic la nivel mondial, potrivit prestigiosului raport Drinks International 2022. Negroni se regăsește și în „Unforgettable Drinks List” a Asociației Internaționale a Barmanilor (IBA), cunoscută ca „Biblia Barmanilor”, în care Campari este singurul brand listat ca ingredient oficial al celebrului cocktail.

De altfel, Campari, iconicul aperitiv italian, a fost recunoscut în Drinks International Annual Report ca cel mai vândut lichior și ocupant al locului 2 în categoria Top Trending Brands.

Aflat la cea de-a 13-a ediție, raportul anual Drinks International, se bazează pe un sondaj efectuat în rândul a 100 cele mai prestigioase și premiate baruri din întreaga lume. Exclusiv în baza unei invitații, barurile participante răspund unui chestionar detaliat care explorează cele mai populare categorii de băuturi din lume, top 50 cele mai cerute cocktailuri clasice și brandurile folosite cel mai frecvent la prepararea băuturilor iconice.

Această recunoaștere importantă primită direct din partea industriei este o dovadă a faptului că gustul versatil și culoarea roșie intensă fac din Campari o bază perfectă pentru cocktailuri, inspirând barmanii să experimenteze și să creeze  mixuri noi. Campari s-a aflat dintotdeauna în avangarda culturii cocktailurilor, inspirând creații nelimitate din 1860 până în prezent. Independent de trendurile care au venit și au plecat de-a lungul timpului, doar o selecție limitată de cocktailuri a trecut testul timpului. Campari este unul dintre brandurile favorite ale barmanilor și o componentă esențială a unora dintre cele mai cunoscute cocktailuri din lume, precum Negroni, Americano și Boulevardier, toate incluse în raport.

Francesco Cruciani, Managing Director Italian Icons în cadrul Campari Group: „O asemenea recunoaștere de către industrie a unui brand care în 2022 a împlinit 162 de ani este o altă dovadă a faptului că a trecut testul timpului. Datorită lichidului cu un profil atât de dinamic, Campari este componentă definitorie a unor cocktailuri clasice precum Negroni, însă versatilitatea sa lasă loc posibilităților nelimitate pentru noi creații, barmanilor din întreaga lume. Moștenirea nemaipomenită a Campari este transmisă mai departe de barmani și  iubitorii lui, continuând astfel succesul brandului la nivel global”.

CREAȚIILE CAMPARI

Negroni
Un adevărat clasic, care a trecut testul timpului din 1919.

Se spune că în jurul anului 1919, în Florența, contele Camillo Negroni s-a gândit să comande un cocktail Americano, dar a decis că este timpul pentru o schimbare. El a cerut un cocktail cu o notă de gin în loc de apă minerală, inspirat de ultima sa călătorie la Londra și de popularitatea ginului de acolo.

Barmanul Fosco Scarselli a fost încântat să onoreze cererea contelui Camillo Negroni, în barul său Café Casoni, și a adăugat un garnish de portocală în locul feliei de lămâie specifice Americano, pentru a marca noua băutură pe care a creat-o.  Astfel s-a născut Negroni.

Pentru a sărbători centenarul iconicului cocktail, o placă aniversară a fost dezvelită pe pereții fostei Café Casoni, unde a fost servit primul Negroni, atestand că bitterul Campari a fost de la bun început ‘inima roșie’ a cocktailului Negroni.

Negroni este acum unul dintre cele mai faimoase cocktailuri clasice contemporane. Oriunde mergem în lume, vom găsi un mixolog care poate prepara iconicul Negroni. Rețeta originală, combinația perfect echilibrată de părți egale de Campari, Red Vermouth și London Dry Gin, are o vechime de aproape un secol și continuă să fie savurată și astăzi. Asociația Internațională a Barmanilor (IBA) listează Campari ca ingredient oficial al Negroni și, prin urmare, nu există Negroni fără Campari!

Ingrediente:

  • 3 cl. Campari
  • 3 cl. Vermut roșu dulce (Campari recomanda Cinzano Vermouth Rosso)
  • 3 cl. Gin

Pași de preparare:

  1. Se toarnă toate ingredientele într-un pahar jos de tip rocks umplut cu gheață;
  2. Se amestecă încet;
  3. Se decorează cu o felie sau coajă de portocală.

Americano
Un mix perfect între două băuturi italiene, Campari și vermut.

Creat în jurul anului 1860 și servit pentru prima dată în Caffé Campari, a fost inițial cunoscut sub numele de Milano-Torino datorită originii celor două ingrediente principale: Campari din Milano și vermut dulce din Torino. Ulterior, cocktailul a fost redenumit ca urmare a popularității sale în rândul turiștilor americani la începutul secolului al XX-lea și înainte de Prohibiție.

Ingrediente:

  • 3cl Campari
  • Vermut roșu dulce (Campari recomandă Cinzano Vermouth Rosso)
  • 1 splash de apă minerală

Pași de preparare:

  1. Se toarnă toate ingredientele într-un pahar jos de tip „tumbler” umplut cu gheață;
  2. Se adaugă un splash de apă minerală;
  3. Se decorează cu o felie sau o coajă de lămâie.

Boulevardier
Cocktailul Prohibiției, gustul intens care intrigă.

Acest celebru cocktail a fost creat de legendarul barman Harry McElhone de la Harry’s Bar din Paris, în anii de Prohibiție după ce s-a mutat din SUA. Harry a fost inspirat de îmbinarea rădăcinilor sale americane cu stilul de viață european, mixând bourbon cu Campari și vermut roșu dulce pentru a crea cocktailul clasic cu o aromă bogată și intensă.

Ingrediente:

  • 2 părți (3cl) Campari
  • 2 părți (3cl) vermut dulce (Campari recomanda Cinzano Vermouth Rosso)
  • 3 părți (4.5cl) Bourbon Whiskey

Pași de preparare:

  1. Toarnă toate ingredientele într-un mixing glass, alături de cuburi de gheață;
  2. Amestecă bine și apoi toarnă lichidul într-un pahar de cocktail răcit;
  3. Decorează cu coajă de lămâie.

www.campari.com
www.facebook.com/Campari
@campariofficial
#campari #redpassion

DESPRE CAMPARI

Campari, iconicul aperitiv de neuitat al Italiei, se află la baza unora dintre cele mai faimoase cocktailuri din lume. Campari a fost fondat la Milano în 1860 de către Gaspare Campari și preluat apoi de fiul său Davide, care a creat ceva atât de distinctiv și revoluționar încât rețeta sa secretă nu a mai fost modificată de atunci. Cu o culoare roșie vibrantă, aromă intensă și inspirațională, Campari este o băutură alcoolică obținută din infuzia de ierburi, plante aromatice și fructe în alcool și apă. Pe lângă faptul că este unic, distinctiv, Campari este extrem de versatil, oferind posibilități nelimitate și neașteptate. Campari înseamnă „Red Passion”, spiritul creator, pasiunea intensă care pulsează în noi,  imposibil de ignorat, încă de la începuturile sale, dovedită prin geniul creativ al fondatorilor săi, al artiștilor din diverse domenii creative și celor mai buni barmani din lume. Campari stimulează instinctele pentru a-ți debloca pasiunile, inspirând creații fără limite.

DESPRE CAMPARI GROUP

Campari Group este un jucător major în industria de băuturi spirtoase la nivel mondial, cu un portofoliu de peste 50 de mărci premium și super premium globale, regionale sau locale. Mărcile globale, obiectivele-cheie ale Grupului, sunt Aperol, Campari, Cinzano, Appleton Estate, SKYY, Wild Turkey și Grand Marnier. Campari Group a fost fondat în 1860 și astăzi este al șaselea cel mai mare jucător din întreaga lume în industria alcoolului premium. Are o acoperire globală de distribuție, tranzacționând în peste 190 de națiuni din întreaga lume, cu poziții de lider în Europa și America. Strategia de extindere a Grupului Campari își propune să combine creșterea organică printr-o construcție puternică a brandurilor pe care deja le detine și o creștere externă prin achiziții de mărci și companii noi atent selectate. Cu sediul central în Milano, Italia, Campari Group deține 22 de fabrici la nivel mondial și are propria rețea de distribuție în 21 de țări. Grupul Campari are aproximativ 4.000 de angajați. Acțiunile companiei-mamă Davide Campari-Milano NV (Reuters CPRI.MI – Bloomberg CPR IM) sunt listate la bursa italiană din 2001. Pentru mai multe informații: http://www.camparigroup.com/en. (Comunicat de presa – ianuarie 2022)

#RedPassion #NoNegroniWithoutCampari

Data actualizarii: 21/01/2022