Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

O cină japoneză la bunii mei prieteni Hiroshi și Mari Ueda......

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR�...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Știam de Oxana Crețu, de bucătăria și de restaurantul ei din ...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat�...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Când mâncați ...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

1 comentarii

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Puține lucruri sunt mai franțuzești, mai adânc încrustate în spi...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Raionul de Pește Floreasca (fiindcă mai au unul, la Piața Dorobanț...

O cină memorabilă la Gramont, aristocraticul restaurant al Palatului...

2 comentarii

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

 Savart e genul de restaurant în care ajungi până la u...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Afiseaza
comentarii

Domeniile Prince Matei lansează o nouă imagine pentru vinurile sale și anunță o investiție de peste 10 milioane lei în podgoria de la Dealu Mare

Domeniile Prince Matei, deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel, anunță o investiție în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 mil. lei, în afara prețului de achiziție. Investiția a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificație și pentru a revitaliza plantațiile vechi, un proiect care va continua. Parte a acestui proces, producătorul anunță o nouă imagine pentru vinurile sale și o nouă gamă de retail.

“După doi ani de investiții și muncă asiduă, ne-am dorit ca vinurile din podgoria Zorești, Dealu Mare, să primească o imagine proaspătă, care să reflecte deopotrivă valorile în jurul cărora sunt construite, dar și ambițiile noastre de viitor’’, a arătat  Marius Iliev, Director General.

Eticheta Prince Matei, un brand cu o istorie de peste 20 de ani, păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru și negru, dar are un format ajustat și noi caractere de literă. În schimb, brandul Petit Matei primește o etichetă cu totul nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler, și care reflectă mai bine viziunea pentru acest vin, tânăr și seducator, dar nu lipsit de personalitate.

Ambele vinuri provin din selecții diferite de struguri din același terroir excepțional din dealurile Zorilor și Tegăneanu. Viile vechi de peste 40 de ani, argila, pietrișul și calcarul sunt elementele care formează caracterul lor.

Acum pe piața se găsesc Petit Matei 2017 (medalie de aur la Vinarium 2020) și Prince Matei 2013 (90 puncte Decanter 2020). Următoarele ediții vor continua tradiția excelenței pentru care Prince Matei este apreciat, lucru confirmat și de cele 94 de puncte obținute de Prince Matei 2017 la celebrul concurs din Londra, Decanter.

“Am înțeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiția trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziționarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generație, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificație. Din acest echilibru fin între om, natură și tehnologie se nasc și cresc vinurile de pe Domeniile Prince Matei”, a subliniat Marius Iliev, Director General.

Odată cu lansarea noii imagini, se va introduce pe piață și o nouă gamă pentru retail care completează familia de vinuri și care va purta numele producătorului, Domeniile Prince Matei. Cele trei asamblaje, alb rosé și roșu, fiecare având o parte de Fetească Neagră (chiar și vinificată în alb), reprezintă o nouă generație de vinuri din Dealu Mare, moderne și elegante, care pot fi apreciate singure sau în asocieri culinare. (Comunicat de presa – aprilie 2021)

Domeniile Prince Matei Noile Etichete

Data actualizarii: 05/04/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close