Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

La finalul lunii aprilie s-a deschis Cibo e Vino. Inaugurat momentan p...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

AMBRA - Live session Ce-ar fi să petrecem un început de vară...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir pregătește pentru această vară...

De 1 Iunie, Antica Pizza, pizzeria artizanală situată în București...

Locul 12 la nivel european pentru brandul românesc! 5 to go, brand...

În plina criză din industria Horeca, Alexandru Sautner, fondatorul G...

Pe 21 Mai romanii au facut din totdeauna chef mare, cinstind amintirea...

Grupul Magic by Hop Garden a deschis primul restaurant din Bucuresti c...

Villa Vinea a lansat, la sfarsitul lui 2020, Argilla, primul sau vin s...

Domeniile Prince Matei lansează o nouă imagine pentru vinurile sale ...

Jariștea continuă cu patos tradiția gătitului boieresc și-ți tri...

Antica Pizza, pizzeria artizanală cu produse autentice, italiene, se ...

Ce au comandat românii de mâncare în 2020? Peste 4 milioane de cău...

Fika18 - prima croissanterie din România: un concept unic bazat pe sp...

Ciorba de perișoare și ardeii umpluți au fost la mare căutare prin...

La vremuri noi, benchetuială nouă la Jariștea! Noii muzicanți de m...

Reîncepe zaiafetul: Kera Calița anunță mare spectacol la Locanta J...

Prin caracterul său dinamic, industria ospitalității este supusă p...

Carrefour România lansează Act For Good, un program prin care atunci...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

După un an de zile în care au cercetat şi adaptat metode de proc...

Obiceiul cu colinda vi-l împărtășește Kera Calița ot Jariștea c...

Villa Vinèa lansează, în ediție limitată, Argilla 2016, primul vi...

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și D...

În amintirea stelei care a vestit magilor Nașterea Domnului, Kera Ca...

Sambata, pe 12 Decembrie se prăznuiește ocrotitorul cismarilor, Sfâ...

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate ...

Festin popular de 1 Decembrie la locanta Jariștea 2020 pentru doi del...

Pentru pomenirea Sfântului Andrei, deși este Postul Mare al Crăciun...

„Fie să renască numai cel ce har/ Are de-a renaște curățit prin...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Hard Rock Cafe București lansează, în premieră pentru celebrul lan...

Conceptul Miss Pho este un "slow food viet cuisine" lansat recent ...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea! ...

De’Longhi lansează PrimaDonna Soul, primul espressor din lume care ...

La 10 ani de la inaugurare, Hotel Epoque este liderul segmentului bout...

Fabrica Ospitalității lansează Puiu’ Mamii, restaurantul care î...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

O degustare a meniului lui Bogdan Dumitrascu, noul chef de la Fior di ...

Atmosfera atipica, decoruri pline de flori si verdeata, simplitate si ...

Cunoaște lumea vinurilor și specializează-te cu certificările inte...

Joi, 15 octombrie 2020, restaurantul bucurestean Sardin a lansat noul ...

Am primit pe adresa redactiei o scurta informatie din partea celor de ...

My Name is PHURSANG LAMA and I was born in Nepal with Lama (Buddie...

Red Angus Steakhouse împlinește 10 ani de la deschidere și lanseaz...

Ziua Națională a Gastronomiei și Vinurilor din România, marcată p...

Relais & Chateaux, in parteneriat cu Slow Food International, orga...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Crama transilvăneană Villa Vinèa și Muzeul Național al Țăranulu...

Afiseaza

Domeniile Prince Matei lansează o nouă imagine pentru vinurile sale și anunță o investiție de peste 10 milioane lei în podgoria de la Dealu Mare

Domeniile Prince Matei, deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel, anunță o investiție în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 mil. lei, în afara prețului de achiziție. Investiția a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificație și pentru a revitaliza plantațiile vechi, un proiect care va continua. Parte a acestui proces, producătorul anunță o nouă imagine pentru vinurile sale și o nouă gamă de retail.

“După doi ani de investiții și muncă asiduă, ne-am dorit ca vinurile din podgoria Zorești, Dealu Mare, să primească o imagine proaspătă, care să reflecte deopotrivă valorile în jurul cărora sunt construite, dar și ambițiile noastre de viitor’’, a arătat  Marius Iliev, Director General.

Eticheta Prince Matei, un brand cu o istorie de peste 20 de ani, păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru și negru, dar are un format ajustat și noi caractere de literă. În schimb, brandul Petit Matei primește o etichetă cu totul nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler, și care reflectă mai bine viziunea pentru acest vin, tânăr și seducator, dar nu lipsit de personalitate.

Ambele vinuri provin din selecții diferite de struguri din același terroir excepțional din dealurile Zorilor și Tegăneanu. Viile vechi de peste 40 de ani, argila, pietrișul și calcarul sunt elementele care formează caracterul lor.

Acum pe piața se găsesc Petit Matei 2017 (medalie de aur la Vinarium 2020) și Prince Matei 2013 (90 puncte Decanter 2020). Următoarele ediții vor continua tradiția excelenței pentru care Prince Matei este apreciat, lucru confirmat și de cele 94 de puncte obținute de Prince Matei 2017 la celebrul concurs din Londra, Decanter.

“Am înțeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiția trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziționarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generație, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificație. Din acest echilibru fin între om, natură și tehnologie se nasc și cresc vinurile de pe Domeniile Prince Matei”, a subliniat Marius Iliev, Director General.

Odată cu lansarea noii imagini, se va introduce pe piață și o nouă gamă pentru retail care completează familia de vinuri și care va purta numele producătorului, Domeniile Prince Matei. Cele trei asamblaje, alb rosé și roșu, fiecare având o parte de Fetească Neagră (chiar și vinificată în alb), reprezintă o nouă generație de vinuri din Dealu Mare, moderne și elegante, care pot fi apreciate singure sau în asocieri culinare. (Comunicat de presa – aprilie 2021)

Domeniile Prince Matei Noile Etichete

Data actualizarii: 05/04/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close