Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Ciorba de perișoare și ardeii umpluți au fost la mare căutare prin...

La vremuri noi, benchetuială nouă la Jariștea! Noii muzicanți de m...

Reîncepe zaiafetul: Kera Calița anunță mare spectacol la Locanta J...

Prin caracterul său dinamic, industria ospitalității este supusă p...

Carrefour România lansează Act For Good, un program prin care atunci...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

După un an de zile în care au cercetat şi adaptat metode de proc...

Obiceiul cu colinda vi-l împărtășește Kera Calița ot Jariștea c...

Villa Vinèa lansează, în ediție limitată, Argilla 2016, primul vi...

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și D...

În amintirea stelei care a vestit magilor Nașterea Domnului, Kera Ca...

Sambata, pe 12 Decembrie se prăznuiește ocrotitorul cismarilor, Sfâ...

2020 a fost un an cu totul neașteptat, un an care a adus nenumărate ...

Festin popular de 1 Decembrie la locanta Jariștea 2020 pentru doi del...

Pentru pomenirea Sfântului Andrei, deși este Postul Mare al Crăciun...

„Fie să renască numai cel ce har/ Are de-a renaște curățit prin...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Hard Rock Cafe București lansează, în premieră pentru celebrul lan...

Conceptul Miss Pho este un "slow food viet cuisine" lansat recent ...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea! ...

De’Longhi lansează PrimaDonna Soul, primul espressor din lume care ...

La 10 ani de la inaugurare, Hotel Epoque este liderul segmentului bout...

Fabrica Ospitalității lansează Puiu’ Mamii, restaurantul care î...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

O degustare a meniului lui Bogdan Dumitrascu, noul chef de la Fior di ...

Atmosfera atipica, decoruri pline de flori si verdeata, simplitate si ...

Cunoaște lumea vinurilor și specializează-te cu certificările inte...

Joi, 15 octombrie 2020, restaurantul bucurestean Sardin a lansat noul ...

Am primit pe adresa redactiei o scurta informatie din partea celor de ...

My Name is PHURSANG LAMA and I was born in Nepal with Lama (Buddie...

Red Angus Steakhouse împlinește 10 ani de la deschidere și lanseaz...

Ziua Națională a Gastronomiei și Vinurilor din România, marcată p...

Relais & Chateaux, in parteneriat cu Slow Food International, orga...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Crama transilvăneană Villa Vinèa și Muzeul Național al Țăranulu...

Beraria Hop Garden, parte a grupului Magic by Hop Garden, a incheiat a...

Cu o tradiție de peste 70 de ani în producerea înghețatei artizana...

Cu ocazia "Zilei Gastronomiei Peruviene", Ambasada Peru in Romania a o...

România e calificată pentru prima dată pe tabloul final al  Campio...

Boiler Milk&Coffee: 18 metri patrati pentru cafea, un business des...

Fabrica Ospitalității, compania care deține restaurantul bucurește...

Chef Florin Andrei Vanau si prietenul sau Ciprian Bocioaca, un charism...

THE FOODSERVICE INDUSTRY DISTILLED INTO 561 PAGES Pentru cei care v...

Family Meals - selecția de produse gătite, disponibile în cantităt...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Cereal Crunch deschide prima franciză a grupului la Craiova, pe 7 aug...

Premieră europeană: Mastercard și BRD - Groupe Société Générale...

Jidvei, cel mai mare producător de vinuri din România, anunță lan...

VacaMuuu are o noua abordare pe segmentul Mic Dejun prin care mizeaza ...

Beautyfood – restaurant cu vechime din centrul capitalei, preluat re...

Afiseaza

O franțuzoaică de viță liberă la Viticola Sarica Niculițel și Domeniile Prince Matei

Echipa de marketing Via Viticola se consolidează. Solène Cesbron va ocupa funcția de Marketing Manager.

Solène Cesbron, Marketing Manager Via Viticola

Solène Cesbron (Foto @ LinkedIn.com)

Solène Cesbron are o experiență de aproape 15 ani în design și comunicare, iar ultimii 5 ani i-a petrecut în cadrul Brandient, cunoscuta firmă de consultanță în strategie și design de brand, unde a căpătat o înțelegere foarte bună a FMCG-urilor. A lucrat pentru “Decât o Revistă” și este cofondatoare a studioului de design și comunicare Zvâc, în 2013. A absolvit École Estienne din Paris cu Diplôme Supérieur d’Arts Appliqués (DSAA) în comunicare și design și École Duperré, cu un Brevet de Technicien Supérieur (BTS) în design grafic.

Anul trecut a obținut diploma WSET level 2 Award in wines.

„Venirea la Via Viticola marchează pentru mine trecerea de la design, la strategie de brand și apropierea de un domeniu care mă pasionează, vinul. Am moștenit pasiunea pentru vin de la tatăl meu, care este implicat în multe proiecte de promovare a vinurilor din Anjou, și de la bunicul meu, care a fost viticultor. Sunt bucuroasă să mă alătur echipei ViaViticola, o echipă ambițioasă și care se află într-un moment de creștere, în contextul lansării unei noi imagini de brand pentru Caii de la Letea. Primul meu proiect va fi pentru Domeniile Prince Matei și dezvoltarea portofoliului de branduri în jurul iconicului Prince Matei.” – Solene Cesbron, ViaViticola.

“Întărirea echipei de marketing Via Viticola prin venirea lui Solène, alături de colaborarea cu United Pencils, consolidează strategia grupului Vintruvian de a dezvolta unul dintre cele mai solide portofolii de branduri premium în România  ”, Marius Iliev, Board Chairman Vintruvian Estates

Despre ViaViticola

ViaViticola este o firmă a grupului Vintruvian Estates, grup care deține cramele Viticola Sarica Niculițel și Domeniile Prince Matei. ViaViticola este responsabilă în cadrul grupului cu activitățile de marketing și de distribuție pentru toate brandurile din portofoliul celor doi producatori, care includ Caii de la Letea, Prince Matei, Epiphanie ș.a.m.d.

Date importante:

2016 – Intrarea pe piața a primelor vinuri după preluarea, în 2015 a Viticola Sarica Niculițel de un nou acționariat.

2017 – anul în care vinurile Viticola Sarica Niculițel încep să culeagă laurii în Concursurile internaționale și înregistrază o premieră pentru România, prima medalie de aur la Bruxelles pentru un rose și în total 3 medalii obținute doar cu rose-uri;

2018 – Rose-ul Caii de la Letea primeste titlul de Rose-ul numarul 1 din Romania;

2019 – Anul preluarii podgoriei din Zorești unde se produce iconicul Prince Matei (actual Domeniile Prince Matei).  Viziunea managementului Grupului Vintruvian este să creeze branduri care să emane spiritul și emoția locului din care provin, aducând o importantă contribuție la strategia grupului de a deține unul dintre cele mai valoaroase portofolii de branduri premium din peisajul vinului românesc.

– pentru prima dată în istoria Concours Mondial de Bruxelles, un vin din soiul Aligote obține medalia de Aur și acesta este produs de Viticola Sarica Niculitel. Totodată, Viticola Sarica Niculițel îregistrează un record în materie de medalii obținute la Bruxelles, 5 medalii, doua de aur și 3 de argint.

2020 – anul în care Via Viticola intra în topul spender-ilor media din industria viticolă, ocupând locul 4 cu campania Caii de la Letea

– obține 94 de puncte din 100 posibile la prestigiosul concurs Decanter, Londra cu Prince Matei 2017, care a fost cel mai mare punctaj obținut de un vin roșu românesc în 2020, și 90 de puncte cu Prince Matei 2013, Domeniile Prince Matei. (Comunicat de presa – decembrie 2020)

Viticola - Caii de la Letea

Data actualizarii: 14/12/2020