Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Vom deschide gradina Athanor în Gurbănești la 1 iunie și, până a...

O firma specializata in sisteme de impachetare, de transport si de pas...

Ne străduim să ne adaptăm acestei perioade și dorim să te anunț...

Urgia s-a abătut asupra noastră neîndurător și nu a iertat pe nim...

Restaurantul Red Angus Steakhouse, situat în Centrul Vechi al Capital...

Astazi ne-a sosit un mail oficial din partea celor de la Uber Eats, ca...

Berarii României lansează #MancareDeSuflet #SOSHoReCa, campania de s...

Unde sunt petrecerile de altădată? Una poate fi sâmbătă, fix la t...

Locanta Jariștea livrează meniuri gustoase pentru acasă! Sub dev...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Compania Metaminds și restaurantul KAIAMO vin în sprijinul instituț...

“Împreună, împotriva COVID-19”: Red Angus Steakhouse livrează ...

Lanțul de cafenele 5 to go se redeschide pe 5 mai și face cinste cu ...

Restaurantul Poesia mentine aceleasi retete si produse de cea mai buna...

Asociația pentru Promovarea Vinului Românesc solicită măsuri de ur...

Meniu de Paște de la White Horse Dragii nostri, Sarbatorile Sfint...

Continuăm să-ți pregătim în siguranță preparatele preferate de ...

Oferta E3 by Entourage si B4 Market pentru masa de Paște si delivery:...

Am ales sa nu inchidem! Sa ramanem langa masinile de gatit si sa facem...

Cei de la Belli Siciliani ne-au trimis mesjaul de mai jos pe adresa re...

Blid începe livrările și anunță că Vasile Nicolae este noul chef...

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul p...

Să sărbătorim acasă Floriile cu bucate blagoslovite de la Locanta ...

SĂNĂTATEA ÎN BUCATE: Locanta Jariștea livrează meniuri gustoase p...

Expoziții virtuale cu tematică gastronomică organizate de gastroart...

Afiseaza

Producătorul de vinuri Villa Vinèa, din județul Mureș, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de peste 3 milioane de lei, cu aproximativ 23% mai mult, comparativ cu anul precedent. Creșterea netă de 600.000 de lei este cea mai mare înregistrată de cramă în ultimii cinci ani.

Rezultatele financiare se datorează dezvoltării relației cu distribuitorii și clienții locali, care au generat un plus de 34% față de 2018, iar zonele care conduc în termen de vânzări sunt Mureș și București, unde, de altfel, crama este bine reprezentată de câțiva ani.

O creștere relevantă, de 44%, a fost înregistrată de către gama de top, Selection, sub umbrela căreia stau cele mai căutate vinuri Villa Vinèa – Diamant, cupaj de Fetească Albă și Fetească Regală, spumantul Cuvée Celest, realizat după metoda tradițională, și Rubin, cupaj din Merlot, Zweigelt şi Fetească Neagră.

Un procent de 50 din vânzările de vin îmbuteliat, aferente anului 2019 a fost reprezentat de segmentul HoReCa, aproximativ 25% de segmentul de retail modern și 20% de magazinele proprii. Cea mai spectaculoasă creștere procentuală, însă, a fost a turismului oenologic, unde încasările au fost cu 75% mai mari, iar numărul vizitatorilor s-a triplat față de 2018, ajungând la aproximativ 1.500.

“2019 a fost bun, din punct de vedere financiar, pentru noi, întrucât s-au simțit roadele muncii celor mai recenți ani. Villa Vinèa este o afacere locală, aflată în faza de dezvoltare, așa că o mare parte din veniturile noastre sunt direcționate spre investiții în tehnologie și echipamente, susținerea dezvoltării resurselor umane și comunicarea brandului. Prioritatea noastră pentru 2020 este să creștem eficiența cramei și calitatea vinurilor, menținând producția la cote similare. Bineînțeles, rămânem fideli angajamentului nostru de a deveni liderul categoriei de vinuri albe, aromatice, din România.”, declară Mircea Matei, Director General Villa Vinèa.

Pentru anul 2020, producătorul se va concentra pe piața locală, unde își propune consolidarea zonelor de distribuție, a canalelor HoReCa și a prezenței în magazinele specializate, precum și extinderea în județe noi, ca Iași, Suceava, Vâlcea, Dolj.

“Un obiectiv important pentru acest an va fi să dezvoltăm gama Selection, extrem de apreciată de către consumatorii noștri, crescându-i și mai mult nivelul de calitate, precum și spumantul Cuvée Celest, care dorim să devină lider incontestabil pe categoria sa. De aceea, investim atât în tehnologia agricolă, menită să ne ajute în activitățile viei, cât și în cea de vinificație.”, declară Dénes Mihály, oenologul local și directorul de producție al Villa Vinèa.

În ceea ce privește turismul viticol, reprezentanții cramei vizează o creștere de 40% a pachetelor de degustare vândute. “Fie că sunt români sau străini, turiștii sunt extrem de importanți pentru noi, deoarece joacă un rol relevant în dezvoltarea notorietății cramei și a atașamentului față de brand – metrice extrem de valoroase, în această fază a afacerii.”, declară Mircea Matei.

Până la sfârșitul anului, Villa Vinèa preconizează o creștere de aproximativ 20-25% a cifrei de afaceri, care să o aducă mai aproape de pragul de 1.000.000 de Euro, pe care compania își propune să îl atingă în 2021. (Comunicat de presa – martie 2020)


Despre Villa Vinèa

Crama Villa Vinèa a fost fondată în 2004, în Valea Târnavelor, de către Heiner Obberauch, proprietarul Salewa Group, care include branduri precum Oberalp, Salewa Sport, Pomoca, Wild Country etc. Cu o suprafață de 70 de hectare, pe care sunt cultivate soiuri locale și internaționale de struguri – Sauvignon Blanc, Riesling, Gewürztraminer, Pinot Noir, Merlot și Kerner -, compania produce în prezent 20 de vinuri, grupate în 3 game: Premium, Selection și V2.

Producția anuală Villa Vinèa este de aproximativ 250.000 de litri. Din acest volum, 60% sunt vinuri albe, liniștite, 3%, dar cu o puternică tendință ascendentă sunt cele spumante, rozeurile ajung până la 7% din producția totală, iar restul, de aproximativ 30%, sunt vinuri roșii.

Data actualizarii: 05/03/2020

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.