Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Red Angus Steakhouse se mută acum în Piața Amzei, din Capitală.
Noul steakhouse a necesitat o investiție de 250.000 de euro, direcționată predominant spre amenajarea spațiului. Proprietarii estimează o cifră de afaceri de 450.000 de euro, până la finalul anului.
Din noua structură acționarială, fac parte Irina Karstensen, Alexandru Filoti și Dragoș Panait.
Red Angus Steakhouse, unul dintre cele mai longevive restaurante de tip steakhouse din țară, se mută în Piața Amzei, din București. Astfel, începând cu luna mai, localul care a fost fondat în 2010, în Centrul Vechi al Capitalei, își întâmpină oaspeții într-un spațiu nou, ce păstrează elementele americane cu care și-a cucerit și obișnuit publicul.
“Piața Amzei este una extrem de apreciată de consumatorii de experiențe gastronomice, fiind un pol de atracție pentru oaspeți de toate vârstele. Avem încredere în potențialul său, știm că o parte dintre trendurile HoReCa se setează acolo și estimăm că zona va continua să se dezvolte în următorii ani.”, declară Dragoș Panait, co-proprietar Red Angus Steakhouse.
Steakhouse-ul beneficiază de o viziune culinară prietenoasă, cu un meniu atrăgător, care aduce împreună atât preparate deja consacrate, cum sunt celebrele fripturi de vită Red Angus și burgerii făcuți în bucătăria proprie, cât și preparate noi, atrăgătoare, create pentru a se potrivi noilor profiluri de consumatori dinamici, informali. Astfel, cei care trec pragul restaurantului se pot bucura de diferite variante de quesadilla, lasagna de vită, coaste și multe altele. Mai mult, iubitorii de delicii culinare vor găsi la Red Angus Steakhouse una dintre singurele supe din cozi de vită, servite în București, dar și oasele suculente cu măduvă. La acestea, se adaugă o serie de platouri cu preparate casual, ce pot fi împărțite și asociate vinurilor disponibile în meniu.
Red Angus Steakhouse colaborează atât cu producători locali, care asigură fructe și legume proaspete, de sezon, dar și cu furnizori internaționali. Carnea de vită este importată din SUA și Australia, țări recunoscute pentru nivelul înalt de calitate.
Meniul de vinuri Red Angus Steakhouse include aproximativ 50 de etichete de sortimente locale și internaționale, selectate de producători de renume. Vinul casei este realizat de către crama LacertA, premiată, de-a lungul timpului, în cadrul unor concursuri prestigioase, precum International Wine Contest Bucharest, Korea Wine Challenge, Decanter World Wine Awards.
“Obiectivul nostru este să fim aproape de producătorii locali și să dezvoltăm relații puternice și stabile cu ei, pentru a-i susține și a-i încuraja. De aceea, am ales să colaborăm cu LarcertA, dar și cu alți furnizori din România. Alocăm deja resurse pentru a descoperi fermieri și crame românești și suntem întotdeauna deschiși propunerilor.”, declară Dragoș Panait, co-proprietar Red Angus Steakhouse.
Investiția în noul restaurant a fost de 250.000 de euro. Pentru cele 8 luni de operare până la sfârșitul anului, reprezentanții restaurantului estimează o cifră de afaceri de aproximativ 450.000 Euro.
Noul restaurant Red Angus Steakhouse vine și cu o nouă structură de acționari, din care fac parte Irina Karstensen, Alexandru Filoti și Dragoș Panait. Astfel, Dragoș Panait, cel care a fondat restaurantul acum 12 ani, se întoarce în companie, pentru a coordona operațiunile.
Despre Red Angus Steakhouse
Red Angus Steakhouse a fost deschis pe 28 septembrie 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului. De atunci, restaurantul a primit o serie de distincții precum: “Cel mai bun steak din București (vită nejaponeză)”, în cadrul Topului Restocracy al Mâncărurilor din București (2018), “Cel mai bun steakhouse din București” (2018), conform Restocracy, Tripadvisor Certificate of Excellence. (Comunicat de presa – mai 2022)