Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Afiseaza

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primul trimestru al acestui an

Anul 2022 a început cu succes pentru 5 to go, la nivel de dezvoltare a rețelei, dar și a portofoliului de produse și a campaniilor de vânzări destinate clienților care trec pragul cafenelelor. Astfel, primul trimestru este preconizat a se încheia cu 45 de unități deschise în întreaga țară, predominant în orașe mici sau mijlocii, dar și în orașele mari, unde rețeaua actuală se consolidează inclusiv prin achiziții de cafenele sau mici lanțuri locale.

Business Review AwardsLa nivel de portofoliu, brandul 5 to go este în proces de dezvoltare a unei game de capsule, cu 3 sortimente compatibile Nesspreso  (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L’esperienza) și 5 sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino). Acestea vor fi disponibile în retailul modern, începând cu luna mai. Dezvoltarea și inovația sunt o preocupare constantă pentru echipa 5 to go, atentă la trendurile pieței locale și internaționale, precum și la feedbackul în timp real al clienților. Astfel, se pregătesc și alte lansări în viitorul apropiat, atât de produse noi pentru portofoliul cafenelelor, precum și pentru gama dedicată retailului.

„În această lume marcată de imprevizibil și incertitudine, avem nevoie de ancore care să ne țină optimiști și încrezători în viitor. Și pentru noi, echipa 5 to go, este greu să ne uităm la veștile triste din jurul nostru, însă asta ne ambiționează să ne concentrăm pe misiunea noastră și să ne păstrăm încrederea la nivel de business, deoarece doar așa putem contribui în societate și în comunitate – prin locuri de muncă, prin taxe, prin produse la un raport corect calitate-preț. Păstrând o notă optimistă, mă bucură toate aceste realizări din primele 3 luni ale anului 2022, peste care adaug și cele mai recente premii – Cel mai bun brand românesc al anului 2021 și Antreprenorul Anului, câștigate recent în cadrul Galei Business Review Awards. Povestea 5 to go a pornit în 2015 ca cea a unui brand românesc dornic să se dezvolte în România, și să cucerească consumatorii, oraș cu oraș. Am fost onești și transparenți, iar asta cred că a făcut povestea noastră autentică și a adus aprecierea atâtor consumatori, din întreaga țară. Vom continua să inovăm, să construim acest brand, să investim pentru a menține încrederea lor”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

O nouă piață internațională pentru 5 to go: brandul deschide prima cafenea în Ungaria

La nivel de business, în luna martie 5 to go a intrat pe o piață nouă, cea din Ungaria, prin lansarea unei master francize. Sunt vizate un număr de 5 cafenele pentru a fi deschise până la finalul acestui an, acestea păstrând conceptul bazat pe simplitate.

Comunitatea 5 to go este un vector principal al succesului acestui brand. Faptul că echipa 5 to go este într-un dialog permanent cu consumatorii, cerând feedback și ascultând părerea lor, a făcut ca fiecare campanie dezvoltată să fie îmbrățișată de comunitate și să înregistreze vânzări peste așteptări. Cel mai recent exemplu este campania Urban Breakfast, devenită deja tradiție, aflată la a cincea ediție. Astfel, oferta de Flat White și cookie organic 5 to go la prețul special de 10 lei a fost accesată de peste 50,000 dintre consumatori în doar 3 săptămâni.

Noutățile 5 to go nu se opresc aici, fiind în plan multe lansări de produse marca 5 to go, destinate HoReCa și retail, precum și noi campanii inovatoare. (Comunicat de presa – martie 2022)

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 18/03/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close