Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Tot ce ai vrut să știi despre organizarea evenimentelor... dar nu ai...

Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui ma...

In cei 2.5 ani de activitate, agentia de consultanta HoReCa Next Root ...

Actorul câștigător de Oscar Adrien Brody este noul ambasador Johnni...

NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE...

Afiseaza

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primul trimestru al acestui an

Anul 2022 a început cu succes pentru 5 to go, la nivel de dezvoltare a rețelei, dar și a portofoliului de produse și a campaniilor de vânzări destinate clienților care trec pragul cafenelelor. Astfel, primul trimestru este preconizat a se încheia cu 45 de unități deschise în întreaga țară, predominant în orașe mici sau mijlocii, dar și în orașele mari, unde rețeaua actuală se consolidează inclusiv prin achiziții de cafenele sau mici lanțuri locale.

Business Review AwardsLa nivel de portofoliu, brandul 5 to go este în proces de dezvoltare a unei game de capsule, cu 3 sortimente compatibile Nesspreso  (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L’esperienza) și 5 sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino). Acestea vor fi disponibile în retailul modern, începând cu luna mai. Dezvoltarea și inovația sunt o preocupare constantă pentru echipa 5 to go, atentă la trendurile pieței locale și internaționale, precum și la feedbackul în timp real al clienților. Astfel, se pregătesc și alte lansări în viitorul apropiat, atât de produse noi pentru portofoliul cafenelelor, precum și pentru gama dedicată retailului.

„În această lume marcată de imprevizibil și incertitudine, avem nevoie de ancore care să ne țină optimiști și încrezători în viitor. Și pentru noi, echipa 5 to go, este greu să ne uităm la veștile triste din jurul nostru, însă asta ne ambiționează să ne concentrăm pe misiunea noastră și să ne păstrăm încrederea la nivel de business, deoarece doar așa putem contribui în societate și în comunitate – prin locuri de muncă, prin taxe, prin produse la un raport corect calitate-preț. Păstrând o notă optimistă, mă bucură toate aceste realizări din primele 3 luni ale anului 2022, peste care adaug și cele mai recente premii – Cel mai bun brand românesc al anului 2021 și Antreprenorul Anului, câștigate recent în cadrul Galei Business Review Awards. Povestea 5 to go a pornit în 2015 ca cea a unui brand românesc dornic să se dezvolte în România, și să cucerească consumatorii, oraș cu oraș. Am fost onești și transparenți, iar asta cred că a făcut povestea noastră autentică și a adus aprecierea atâtor consumatori, din întreaga țară. Vom continua să inovăm, să construim acest brand, să investim pentru a menține încrederea lor”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

O nouă piață internațională pentru 5 to go: brandul deschide prima cafenea în Ungaria

La nivel de business, în luna martie 5 to go a intrat pe o piață nouă, cea din Ungaria, prin lansarea unei master francize. Sunt vizate un număr de 5 cafenele pentru a fi deschise până la finalul acestui an, acestea păstrând conceptul bazat pe simplitate.

Comunitatea 5 to go este un vector principal al succesului acestui brand. Faptul că echipa 5 to go este într-un dialog permanent cu consumatorii, cerând feedback și ascultând părerea lor, a făcut ca fiecare campanie dezvoltată să fie îmbrățișată de comunitate și să înregistreze vânzări peste așteptări. Cel mai recent exemplu este campania Urban Breakfast, devenită deja tradiție, aflată la a cincea ediție. Astfel, oferta de Flat White și cookie organic 5 to go la prețul special de 10 lei a fost accesată de peste 50,000 dintre consumatori în doar 3 săptămâni.

Noutățile 5 to go nu se opresc aici, fiind în plan multe lansări de produse marca 5 to go, destinate HoReCa și retail, precum și noi campanii inovatoare. (Comunicat de presa – martie 2022)

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 18/03/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close