Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

Afiseaza

5 to go susține performanța: Academia 5 to go”, cel mai nou proiect al brandului românesc de cafea

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, lansează „Academia 5 to go”, proiect prin care își dorește să ofere tinerilor oportunitatea să ajungă acolo unde vor ei, să își urmeze talentul și să atingă performanța în domeniile alese! Proiectul este lansat în parteneriat cu Hope and Homes for Children și, în perioada noiembrie 2019 – ianuarie 2020, va face cunoscute poveștile unor tineri talentați aflați în programele Hope and Homes for Children, adolescenți care provin din centre de plasament, care se află în grija unor asistenți maternali sau în familii extrem de vulnerabile.

Pentru ca visurile lor să devină realitate, 5 to go va dona 10% din valoarea fiecărui produs Flat White achiziționat în orice cafenea 5 to go în perioada campaniei și câte 1 leu la cumpărarea unui sirop pentru acasă, la care iubitorii de cafea vor primi și un cadou – o carte poștală desenată chiar de către copiii de la Hope and Homes for Children! Pentru a-i susține pe tinerii incluși în programele Hope and Homes for Children în aceste 3 luni de zile, 5 to go va organiza și o serie de acțiuni „Barista pentru o zi”, în care persoane publice sunt invitate să fie barista în locații selectate 5 to go, iar valoarea produselor vândute de ei va fi donată integral pentru program.

„Academia 5 to go este un proiect de suflet, pe care-l avem în minte de ceva timp, dar căruia ne-am dorit să-i lăsăm timp, să se creioneze frumos, alături de partenerii potriviți. Credem în acest proiect așa cum credem că tinerii merită șanse, susținere și încredere să poată ajunge unde visează. Dacă performanța îi definește, noi vrem să le fim alături. Îmi doresc să putem face asta împreună, prin intermediul iubitorilor de cafea, a întregii comunități 5 to go – să reușim să strângem donații semnificative pentru acești tineri.  Mulțumesc Hope and Homes for Children pentru parteneriat și mă bucur că am dat start „Academiei 5 to go”  avându-i alături. Donațiile din următoarele 3 luni vor merge către acest ONG cu o poveste frumoasă în spate!”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

„Le mulțumim partenerilor de la 5 to go pentru că ne sunt alături și ne sprijină în munca noastră pusă în slujba celor mai vulnerabili copii și tineri ai României. Datorită lor și multor altor oameni generoși care susțin programele Hope and Homes for Children, vom putea continua să le oferim tinerilor din programul de integrare socio-profesională ajutorul de care au nevoie pentru a păși mai încrezători în viață și îi vom putea sprijini să își urmeze visurile”, a precizat Robert Ion, Director de Fundraising Hope and Homes for Children.

Una dintre poveștile pe care „Academia 5 to go” le susține este cea a lui Șerban, un tânăr de 18 ani care își dorește să devină actor și care muncește constant pentru visul lui – face parte dintr-o trupă de teatru din județul Neamț, participă astfel la concursuri și competiții, dar a fost și pe cont propriu la un casting pentru un rol într-o producție TV. Și a fost acceptat. În spatele acestor eforturi însă, e viața lui Șerban. O viață petrecută într-un centru de plasament din județul Neamț. Are încă trei frațI, dintre care doi cresc în centre de plasament din județul Botoșani, iar o soră este studentă în București. Mama lucrează în Italia și nu le este alături decât ocazional, tatăl fiind decedat. Viața lui nu a fost ușoară și, în continuare, depune mult mai mult efort decât mulți tineri de vârsta lui să își schimbe destinul, să aibă o nouă șansă.

Informațiile despre proiect, regulament și despre parteneriatul cu Hope and Homes for Children sunt disponibile și pe site-ul 5 to go, acolo unde vor apărea succesiv toate poveștile susținute în campanie.

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele în apropiere de Piața Lahovari, la câțiva pași de Teatrul Țăndărică. Patru ani mai târziu, 5 to go depășește 130 de locații deschise în București și în țară și devine cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate.

Sub sloganul “Smile, there’s coffee!”, 5 to go oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un blend unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților 5 motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. (Comunicat de presa – noiembrie 2019)

Despre Hope and Homes for Children România

Hope and Homes for Children activează în România din 1998, timp în care a contribuit în mod direct sau indirect la închiderea a 58 de instituții de tip vechi (orfelinate), în timp ce alte 10 sunt în curs de închidere. Prin serviciile dezvoltate de Hope and Homes for Children, copiii trec de la îngrijirea în instituţii-mamut în care nu beneficiază de atenţie şi afecţiune individuală, la sisteme bazate pe conceptul familial, printre care și case de tip familial, care le permit o viaţă apropiată de normalitate. Prin eforturile Fundației şi ale partenerilor săi, au fost dezvoltate 110 case de tip familial, 5.810 copii au fost scoși din orfelinate, iar alți 457 urmează să părăsească orfelinatele în curs de închidere.

În același timp, Fundația activează intens în prevenirea separării copilului de familie, intervenind cu mijloacele necesare pentru susţinerea familiilor în care riscul de abandon al copiilor este ridicat. Astfel, 31.580 de copii au fost salvaţi de la ruperea de familie, 1.168 tineri au fost sprijiniţi pentru o viaţă independentă, 1.964 de copii au fost primiţi în centrele de zi, iar 930 în regim de urgență. 8.998 de membri de personal din sistemul de protecţie al copilului au fost instruiţi de Hope and Homes for Children.

Până în acest moment, 54.974 de copii au beneficiat de serviciile Hope and Homes for Children România, al cărei obiectiv este ca până în 2026 să fie eliminată instituţionalizarea copiilor în țara noastră. Mai multe informații la www.hopeandhomes.ro.

Data actualizarii: 07/11/2019

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close