Cu aplicatia Tummy, restaurantele castiga clienti noi si reduc risipa alimentara in acelasi timp.
O echipa de tineri a realizat o aplicatie mobila cu ajutorul careia clientii pot beneficia de preparate la preturi reduse, in timp ce restaurantele pot reduce risipa alimentara, ne informeaza Republica.ro.
Cum functioneaza?
Tummy, aplicatia disponibila pe iOS, se adreseaza restaurantelor, care la sfarsit de program inca au anumite preparate deja realizate, dar nevandute. „De exemplu restaurantul «Sushi» a ramas cu trei portii de sushi la finalul zilei. Trebuie sa inchida la ora 10 si e ora 9. Cele 3 porții vor fi postate pe platforma noastra la un pret redus, sa presupunem ca o portie de sushi costa 30 de lei, ei o posteaza la 8 lei. Utilizatorul intra pe aplicatie, vede care sunt ofertele din zona in care se afla si comanda produsul, plateste cu cardul, merge la restaurant, arata voucherul si isi ridica produsul. In acest fel restaurantele castiga noi clienti si nu mai arunca mancarea, iar utilizatorul isi poate lua mancare buna la pret redus”, ne explica Nadia Debs, 23 de ani, absolventa a Facultatii de Comunicare si membru in echipa care a creat Tummy.
Aceasta aplicatie mobila este una dintre cele aproximativ 70 de concepte create de cei 200 de tineri, care au concurat la Innvation Labs, maratonul de idei desfasurat de catre Universitatea Politehnica. La final au fost selectate 24 dintre aceste proiecte, cele care vor fi sustinute de catre oameni din IT, business si investitori. (Daniel Catoi – martie 2018)
Sursa: Republica.ro