Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Tot ce ai vrut să știi despre organizarea evenimentelor... dar nu ai...

Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui ma...

In cei 2.5 ani de activitate, agentia de consultanta HoReCa Next Root ...

Actorul câștigător de Oscar Adrien Brody este noul ambasador Johnni...

NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE...

Afiseaza

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water

Începând cu luna mai, un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water. Dezvoltată ca rezultat al unui parteneriat strategic cu brandul VIWA, noua gamă de apă cu vitamine vine cu un nou ambalaj, mai mare, de 600 ml, cu noi arome și rețete îmbunătățite, pentru a răspunde cerințelor celor mai exigenți consumatori în materie de calitate, gust și beneficii pentru organism.

Noua gamă cuprinde 6 sortimente naturale, cu un conținut ridicat de vitamine și minerale, și cu adaos de extracte de plante, precum ceai verde, ginkgo biloba, aloe vera, ce aduc beneficii suplimentare organismului. Toate produsele sunt fără îndulcitori artificiali, fără coloranți și conservanți artificiali și fără zahăr. Se folosesc doar îndulcitori naturali, iar produsele au un număr mic de calorii, de doar 6 kcal/600 ml pentru gama ZERO, în timp ce produsele din gama LOW calories au între 48 și 60 kcal/sticla de 600 ml.

Odată cu un nou ambalaj, cu un gramaj mai mare, acum de 600 de ml, brandul vine și cu o abordare mai sustenabilă, sticlele fiind realizate 50% din PET reciclabil.

„Zâmbeşte, avem şi apă! Cu vitamine. 5 to go a depășit de mult granițele segmentului de cafea, devenind sinonim mai degrabă cu un stil de viață pe care îl regăsim frecvent în alegerile celor care fac parte din comunitatea noastră. Astfel, ultimii 2 ani au însemnat pentru 5 to go #nudoarcafea și au adus diversificarea portofoliului de produse din cafenele, dar și o gamă dedicată pentru retail, cu produse sănătoase, cu aport scăzut de zahăr, bio, vegane sau fără gluten. Pentru noi, aceasta este o direcție strategică, de a dezvolta sub brandul 5 to go produse funcționale ce completează stilul de viață al consumatorului modern, produse mai sănătoase, ce aduc mai multă energie pentru a face față ritmului cotidian alert. Prin parteneriatul cu VIWA am putut răspunde cererii în creștere de pe segmentul de apă cu vitamine cu un produs ideal, cu gust deosebit și cu un aport benefic asupra organismului prin vitaminele și mineralele pe care le aduce, cele mai importante pentru viața de zi cu zi. Am urmărit de mult timp acest brand și am apreciat de la început calitatea produselor și promisiunea respectată față de consumatori, de a livra cea mai sănătoasă variantă de hidratare, cu vitamine și minerale”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Noul produs este destinat atât segmentului HoReCa, cât și celui de retail, modern și tradițional și va putea fi găsit pentru început în toate locațiile 5 to go din țară, dar și în cele mai importante lanțuri de retail. Obiectivul este de a dezvolta rețeaua de distribuție până la finalul acestui an, pentru a crea premisele de creștere în 2023.

„După cinci ani de activitate intensă și dinamică pe piața din România, VIWA vitamin water continuă strategia de dezvoltare, investind constant în soluții inovatoare și durabile, în oferte competitive și produse adaptate cerințelor pieței. Parteneriatul dintre 5 to go și VIWA vitamin water combină expertiza cu know-how-ul și marchează un pas important în susținerea obiectivelor noastre strategice, și anume de a fi prezenți în toate ocaziile de consum și de a fi alături de clienți 7 zile din 7,  oferindu-le  produse și servicii personalizate”,  a declarat Sorin Boaje – Administrator & Director General Best Service Distribution – unic importator VIWA Vitamin Water în România.

Gama de apă cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water se lansează în 6 sortimente: rețete îmbunătățite pentru Immunity cu vitamina C și D3, Immunity cu vitamina C și D3 varianta ZERO, Body Pro cu aloe vera și zinc, Vitality cu cafeină naturală obținută din fructul guarana, Magnemax cu magneziu și complex de vitamine B, precum și noul sortiment Brainboost ZERO cu ginkgo biloba și ceai verde. Rețetele produselor au fost concepute cu nutriționiști și specialiști de renume mondial, pentru a oferi consumatorilor un produs funcțional de calitate excepțională, cu un conținut scăzut de calorii și cu beneficii superioare comparativ cu alte produse din categorie, asigurând un procent ridicat din necesarul zilnic pentru organism recomandat de specialiști.

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

Data actualizarii: 29/04/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close