Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Bookingham, platformă de rezervări online, se lansează în alte 29 ...

Cina caritabilă Magic for Ukraine, organizată de restaurantul Noeme ...

Crama Villa Vinèa a înregistrat, în anul 2021, o creștere de 23% a...

Reinventarea și perseverența definesc succesul 5 to go și în primu...

Zeci de mii de ucraineni fugiți din calea războiului sunt în Român...

Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul ce...

Meniul de nuntă este unul dintre cele mai importante aspecte al eveni...

O cercetare realizată de Reveal Marketing Research în luna ianuarie ...

Nordic Group aduce la conducere un nou General Manager, pentru a susț...

Masterclass destinat persoanelor care lucraza in cofetarie, invatam d...

Tematica: Meniul pentru evenimente by Chef Cristian Fratieanu Meniu...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Hard Rock Cafe București sărbătorește săptămâna aceasta 14 ani ...

Negroni a devenit cel mai vândut cocktail clasic la nivel global, pot...

Domaine DUMETRIER, cel mai nou jucător de pe piața românească de v...

Noi repere pentru 5 to go în 2022: deschiderea a 200 de unități și...

Către: Guvernul României, Ministerul ...

Superstarul hollywoodian Milla Jovovich devine noul ambasador Johnnie ...

  • Această valoare ...

30% dintre români au observat schimbări negative privind comportamen...

Cristina Mehedinteanu ne-a povestit in cateva randuri parcursul sau pr...

Villa Vinèa lansează Rosé Celést Brut 2019, primul spumant rosé a...

Să-și numească micul bistrou de pește „raionul” a făcut pe mu...

După o perioadă în care industria organizării de evenimente a fost...

S-a deschis o nouă patiserie Andreea F pe strada George Călinescu, ...

Peștele și fructele de mare proaspete ajung la clienți în mai puț...

Alina Petrea, absolventă a școlii de patiserie Ritz Escoffier, din P...

Tot ce ai vrut să știi despre organizarea evenimentelor... dar nu ai...

Căutarea locației de nuntă este primul pas în organizarea celui ma...

In cei 2.5 ani de activitate, agentia de consultanta HoReCa Next Root ...

Actorul câștigător de Oscar Adrien Brody este noul ambasador Johnni...

NEGRONI WEEK, EVENIMENT GLOBAL DEDICAT CELEBRULUI COCKTAIL ITALIAN, SE...

Recunoaștere internațională pentru cofetăria românească: „C...

Sun Plaza organizează Sun Beer Fest, festival de bere artizanală, î...

Domeniul Aristiței este situat în Valea Călugărească, satul Nicov...

Rețeaua națională La Romana dal 1947 se extinde cu prima gelaterie ...

Bookingham, platformă de rezervări și programări online, se lansea...

Afiseaza

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța

Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea dulce ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie). Urmează încă 4 deschideri, deja planificate în Le Havre, Le Mans, Bruges și o nouă unitate la Paris.

Sub denumirea 5 to go Coffee Corner, conceptul acestor unități se bazează tot pe simplitate, oferind produse la preț fix, abordat progresiv de la 1 euro și până la 5 euro. Planurile de extindere sunt însă doar la început de drum. În a doua jumătate a anului, 5 to go începe extinderea în Franța printr-o master franciză cu planuri de dezvoltare mai ales în orașele medii și mici ca număr de populație, cu un obiectiv de deschidere a 10 unități în primul an.

„Parteneriatul cu Donuterie creează premise de dezvoltare comună, cu impact pozitiv asupra performanțelor de vânzări. Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimăm o creștere a cifrei de afaceri între 20% și 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cotă egală de vânzări între cafea și donuts, așa cum se întâmplă în marile lanțuri internaționale asemănătoare ca model de business. Asocierea între 5 to go și Donuterie nu este întâmplătoare. Statistic, cel mai bine vândut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta să consolidăm afacerea prin crearea de oportunități de consum adiacente”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

„Am început colaborarea cu 5 to go acum un an și jumătate și am ajuns la peste 100 de unități în care suntem parteneri. Am descoperit în acest timp sinergii la nivel de produse, dar și de viziune. Am făcut acest pas internațional sigur fiind că putem replica succesul național, de această dată la scară europeană”, a completat Dan Olteanu, fondator Donuterie.

Prima deschidere internațională în Franța este un pas important pentru lanțul 5 to go, cunoscut fiind faptul că sistemul de franciză din această țară este al doilea cel mai mare din lume, iar 10% din PIB provine din afaceri în sistem de franciză. Astfel, bazele dezvoltării internaționale sunt solide. În plus, în următoarea lună, o nouă țară va simți aroma de cafea 5 to go: Marea Britanie! Mai exact, la Londra se va deschide alături de Donuterie un 5 to go Coffee Corner. Și aici, planul de extindere vizează dezvoltarea unei master francize, alături de un partener local, până la final de 2021.

Recunoașterea internațională a 5 to go a început încă de acum 2 ani, prin câștigarea argintului în cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție. Totodată, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru ”European Concept Award”. În total, peste 30 de premii naționale și internaționale se află în palmaresul 5 to go și stau dovadă a implicării, pasiunii și efortului susținut al întregii echipe.

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză de profil din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. (Comunicat de presa – iunie 2021)

Data actualizarii: 07/06/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close