Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Afiseaza

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța

Prima unitate internațională 5 to go s-a deschis pe 3 iunie, în Franța, la Paris, în cadrul unui parteneriat cu Donuterie, afacerea dulce ce deține în acest moment 17 locații la nivel național și alte 7 în Europa (Franța, Belgia și Marea Britanie). Urmează încă 4 deschideri, deja planificate în Le Havre, Le Mans, Bruges și o nouă unitate la Paris.

Sub denumirea 5 to go Coffee Corner, conceptul acestor unități se bazează tot pe simplitate, oferind produse la preț fix, abordat progresiv de la 1 euro și până la 5 euro. Planurile de extindere sunt însă doar la început de drum. În a doua jumătate a anului, 5 to go începe extinderea în Franța printr-o master franciză cu planuri de dezvoltare mai ales în orașele medii și mici ca număr de populație, cu un obiectiv de deschidere a 10 unități în primul an.

„Parteneriatul cu Donuterie creează premise de dezvoltare comună, cu impact pozitiv asupra performanțelor de vânzări. Prin introducerea 5 to go Coffee Corner estimăm o creștere a cifrei de afaceri între 20% și 30% pe unitate, cu obiectivul de a ajunge la o cotă egală de vânzări între cafea și donuts, așa cum se întâmplă în marile lanțuri internaționale asemănătoare ca model de business. Asocierea între 5 to go și Donuterie nu este întâmplătoare. Statistic, cel mai bine vândut produs asociat cu cafeaua este donuts, iar acest parteneriat ne va ajuta să consolidăm afacerea prin crearea de oportunități de consum adiacente”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

„Am început colaborarea cu 5 to go acum un an și jumătate și am ajuns la peste 100 de unități în care suntem parteneri. Am descoperit în acest timp sinergii la nivel de produse, dar și de viziune. Am făcut acest pas internațional sigur fiind că putem replica succesul național, de această dată la scară europeană”, a completat Dan Olteanu, fondator Donuterie.

Prima deschidere internațională în Franța este un pas important pentru lanțul 5 to go, cunoscut fiind faptul că sistemul de franciză din această țară este al doilea cel mai mare din lume, iar 10% din PIB provine din afaceri în sistem de franciză. Astfel, bazele dezvoltării internaționale sunt solide. În plus, în următoarea lună, o nouă țară va simți aroma de cafea 5 to go: Marea Britanie! Mai exact, la Londra se va deschide alături de Donuterie un 5 to go Coffee Corner. Și aici, planul de extindere vizează dezvoltarea unei master francize, alături de un partener local, până la final de 2021.

Recunoașterea internațională a 5 to go a început încă de acum 2 ani, prin câștigarea argintului în cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție. Totodată, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru ”European Concept Award”. În total, peste 30 de premii naționale și internaționale se află în palmaresul 5 to go și stau dovadă a implicării, pasiunii și efortului susținut al întregii echipe.

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză de profil din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. (Comunicat de presa – iunie 2021)

Data actualizarii: 07/06/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close