Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

Nordic accelerează digitalizarea și inovația în Food Service și l...

Sunt nebuni! Vor pierde toți banii! Și nu puțini, ci mulți. Pentru...

Seoul - Pentru cei care vor sa manance si altceva decat carne la resta...

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Afiseaza
comentarii

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a deschis la începutul anului primul restaurant în Franța, la Paris. Restaurantul este un Ramen Bar, care vine cu o vastă ofertă de ramen, dar și alte preparate calde (donburi, yakisoba, gyoza etc.), însă fără a include sushi, așa cum regăsim în restaurantele din România.

Localul din Paris este situat într-o zonă turistică a orașului, la câteva sute de metri de Les Halles / Luvru  (1, Rue Etienne Marcel, Arondismentul 1) și se întinde pe o suprafață de 150 mp + terasă (2 etaje), putând găzdui până la 70 de persoane.

În acest proiect, sunt implicați trei acționari: Gabriel Faflei (majoritar), Kana Hashimoto (acționar în cadrul Japanos Romania și Kanpai), precum și Ioan Moldovan (partener local, antreprenor român stabilit de peste 10 ani în Franța).

Astfel, acționarii au decis ca până la sfârșitul anului să deschidă încă 2-3 restaurante în Paris, dar și vânzarea de francize în alte orașe din Franța, în special Lyon și Nisa.

Diferențierea față de competiție se face pe baza designului și a conceptului locației, precum și a ingredientelor făcute în bucătăria proprie. Astfel, stocul de supa, yakibuta, dar și peștele sunt preparate în fața clienților.

Sistemul de franciză Japanos a fost conceput cu câteva luni înainte de începutul pandemiei. Și, deși piața Horeca a trecut printr-o perioadă dificilă în toată această perioadă, Japanos s-a bucurat de un succes din partea consumatorilor, astfel încât compania plănuiește să deschidă mai multe restaurante.

În prezent, Japanos operează 4 restaurante în București, dar și o franciză la Oradea, și urmează să mai deschidă încă unul în curând, în cadrul complexului imobiliar One Cotroceni.

Pe lângă acestea, compania a semnat contracte pentru deschiderea de restaurante în Algeria, Dubai și Malta. (Știre de presa – mai 2022)

Data actualizarii: 01/06/2022

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close