Caju by Joseph Hadad e un restaurant cu mâncare bună, toată lumea e de acord cu asta, însă când vine vorba despre servicii, părerile sunt împărţite şi merg efectiv de la o extremă la cealaltă. Nu aş fi revenit asupra subiectului dacă nu mi-ar fi atras atenţia reacţia ambasadorului uneia dintre cele mai puternice țări din lume la auzul numelui “Caju”: discutam să ne întâlnim şi să vedem unde, şi la propunerea mea să mergem la Caju, a avut o reacţie extrem de impulsivă şi de categorică, spunând că nu se va mai duce vreodată la Caju cât timp mai sta în România. A fost de două ori acolo, împreună cu soţia, şi au fost foarte deranjaţi, amândoi, de serviciul “neobişnuit de arogant”, ca să-l citez. Am subliniat ca e ambasadorul unei tari importante, fiindca sunt convins ca l-au recunoscut, si totusi au fost neatenti cu el, ca sa folosesc un eufemism.
Şi eu am avut o experienţă asemănătoare la Caju by Joseph Hadad la prima vizită. La următoarele două serviciul a fost destul de bun, iar la ultima, în mai, chiar le-am dat o notă aproape de cea maximă la servicii şi am şi menţionat asta în recenzie.
Urmează să scriu un articol sintetic despre serviciile din restaurantele bucureştene şi orice informaţie, opinie sau comentariu din zona aceasta îmi sunt utile, desigur. Mulţumesc dinainte pentru ele şi pentru răspunsurile la sondaj! GB
