Interviuri cu persoane importante din lumea gastronomiei si din alte domenii cu legaturi directe cu aceasta

Ord. dupa

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaz...

Se numeste Dan Prodan, are 36 de ani si are o experienta de peste 16 a...

Chef Marian Huzu lucreaza in bucatarie din anul 1994, adica de la vars...

Eugen Tudosie are 38 de ani si este managerul restaurantului Mesogios ...

Chef Zoran Savic este croat si are peste 15 ani de experienta ca bucat...

Takehiro Shimura s-a nascut la 10 aprilie 1975 in Japonia si in prezen...

Sotii Amalia si Domenico Bellantoni sunt proprietarii restaurantul...

Nicolai Schleifer este Executive Chef-ul hotelului Radisson Blu din Bu...

Victor Nemes este pilot, instructor moto, a devenit cunoscut odata cu ...

Este randul lui George Baciu, chef intr-unul dintre restaurantele hote...

Excelența Sa, Domnul Felipe Guillermo Alvarez de Toledo este un diplo...

Nicu Avram are 29 de ani si este managerul restaurantului Vatra Neamul...

Chef Sorin Miftode are 33 de ani, dintre care 15 ani sunt de experient...

Cristian Lazar are 38 de ani si este Head Chef-ul restaurantului Prime...

Nicolae Lica este Executive Cheful hotelului JW Marriott din Bucuresti...

Sotii Amalia si Domenico Bellantoni sunt proprietarii restaurantului B...

Kana Hashimoto este manager, dar si actionar al locatiilor Japanos, da...

Razvan Crisan este co-fondator si CEO al Grupului M60 (M60 Cafe, Kane ...

Se numeste Radu Dumitrescu si este bucatar. Are 45 de ani, dintre care...

Chef Orlando Zaharia este unul dintre cei mai cunoscuti bucatari din R...

Angelica Ilie a fost sportiva de performanta, a practicat handbalul. I...

Chef Thomas Parnaud este francez si are 27 de ani. In Romania se afla ...

  Constantin Vladareanu, patronul lantului Cuptorul cu Lemne, ...

Radu Rughinis activeaza in industria Horeca inca din 1990, din momentu...

Samuel Le Torriellec este unul dintre cei mai cunoscuti chefi din Roma...

Gleb Poluiaktov este proprietarul Brutal Russian Bucuresti, un bistro ...

Sorin Barbu este proprietarului restaurantelor Alioli si La Finca by A...

Gustavo Hernandez este proprietarul, dar si Chef-ul restaurantului cu ...

Numele ei este Maria (Mariana) Nitu are 62 de ani si este din Bucurest...

Alexandru Sautner are 48 de ani si lucreaza de peste 26 de ani in dom...

Chef Catalin Petrescu activeaza in domeniul gastronomic romanesc inca ...

Doamna Evanthia Zisi este o persoana carismatica, foarte sociabila si ...

Chef Joseph Hadad este cu siguranta unul dintre cei mai titrati Chefi ...

Vladimir Curnic sau Chef Vova, asa cum il cunoaste toata lumea, este ...

Chef Viorel Copolovici (42 ani) s-a dedicat domeniului culinar dupa o ...

Ilie Risnoveanu are 45 de ani si a terminat Facultatea de Studii Econo...

Alex Petricean este Head Chef-ul restaurantului Maize, deschis anul ac...

Chef Ashlie Dias este Executive Chef-ul Hotelului Sheraton din Capital...

L-am intalnit pe Radu Nedelcu intr-o dimineata in restaurantul Sar...

Dragos Petrescu are 46 de ani si este absolvent al Institutului Polite...

Chef Dan Cretu este din zona Brasovului. Strabunica sa a avut printre ...

Daniela Chiriac are 36 de ani, a absolvit Universitatea Romano-America...

Pizza PPH exista pe piata de delivery din Bucuresti inca din anul 2008...

Dan Tudor Tonescu este Head Corporate Chef al Grupului City Grill. Che...

Chef Antonio Passarelli are 58 de ani si este unul dintre cei mai renu...

Daniel Michie, CEO al grupului City Grill, are 42 de ani. Daniel Misch...

Chef Alexandru Iacob s-a nascut la Iasi si este bine-cunoscut publicul...

Chef Victor Melian, recent ajuns la 60 de ani, scolit in Suedia si pra...

Ana Consulea este Chef cofetar si fondator al Zexe Braserie, un loc na...

Chef Gianny Banuta, pe numele sau intreg Iulian Marian Banuta, are 35 ...

Marius Baban, General Manager Hard Rock Cafe Bucuresti, si-a inceput c...

Chef Cezar Petru Munteanu, pe numele sau intreg, a absolvit Colegiul d...

Georgios Malideros are de 29 ani si s-a nascut in Grecia, dar in preze...

Chef Nicolae Vasile are 36 de ani, din care jumatate i-a petrecut in b...

Chef Stefan Daniel Popescu are 41 de ani, este casatorit, si are doi c...

Marius Sucala-Cuc e in industria hoteliera de mai bine de 4 ani, de ca...

Se numeste Mehrzad si semnificatia numelui sau spune multe despre el....

Cu o experienta de peste 15 ani in industriile retail si horeca, Andre...

Se numeste Marcelus Lucian Suciu, are 41 de ani si e CEO-ul grupului M...

Dumitru Bucsa are 42 de ani si este Executive Chef al Hotelului Novote...

Chef Constantin Ghimpu s-a apucat relativ tarziu de bucatarie si, intr...

Trattoria Il Calcio este de 17 ani pe piata gastronomica din Romania. ...

Numele ei este Remzie Asan si are 62 de ani. S-a nascut si a crescut i...

Chef Razvan Alexandru are 36 de ani si es...

Chef Ciprian Nicolescu are de 48 ani si s-a nascut la Brasov. Cariera ...

Povestea lui Nico Lontras incepe acum 23 de ani, cand a plecat din Rom...

Chef Iosif Stefanescu nu este o fire extrovertita sau o persoana laud...

Chef Franz Conde este Executive Chef al Athenee Palace Hilton din 2016...

Numele: Johhny Susala. De ce „Johnny”? Il cheama Ionut, dar lumea ...

Dupa numele de botez se numeste Aurora Leventis, dupa casatorie Nicola...

Cu o experienta de aproximativ 30 de ani, din cei 49 de ani de viata, ...

Dragos Panait este proprietarul restaurantului Red Angus din Bucur...

Doamna Melania Dragne este una dintre cele doua Lady Chefs ai Ambasado...

Se numeste Agustina Fitri si este una dintre cele doua Lady Chefs ale ...

Se numeste Mihai Zamfira si are 41 de ani. In bucatarie a petrecut mai...

Am avut placerea sa discutam cu Simona Panait, Project Manager al rece...

Afiseaza

Sectiune finantata de ExpressoftGeorgios Malideros are de 29 ani si s-a nascut in Grecia, dar in prezent locuieste in Romania. Este licentiat in Administrarea Afacerilor si a studiat Finante si Contabilitate la Universitatea din Londra.

De  4 ani Georgios Malideros este administrator al restaurantului Osho Primaverii, iar de 3 ani este si fondator, respectiv administrator, al lantului fast food Oro Toro.

Restocracy: Ce schimbari majore credeti ca vor fi pe piata restaurantelor din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani? Vor aparea concepte noi de localuri publice, categorii noi de mancaruri, servicii?

Georgios Malideros: Piata restaurantelor nu cred ca o sa se schimbe major in urmatorii 5 ani. Conceptul de street food, aparut mai de curand in Romania, o sa aiba o crestere mai mare fata de celalalte concepte, inclusiv fata de healthy food. In ceea ce priveste localurile, cred ca in curand o sa apara si la noi food hall-urile, pe care le intalnim in strainatate.

Treptat, cred ca o sa dispara localurile cu meniuri internationale, pentru ca se mareste zilnic concurenta in domeniul. De aceea, toti trebuie sa ne concentram pe ceea ce facem cel mai bine, si nimeni nu poate sa fie bun la toate.Interviu Restocracy cu Georgios Malideros, Administrator OSHO si Oro Toro

Restocracy: Cum credeti ca va influenta tehnologia businessurile de restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani?

Georgios Malideros: Tehnologia este bine venita tot timpul, in orice domeniu. Astazi, tehnologia ajuta in organizarea si in controlul businessului in timp real. Ea ne ajuta in bucatarie, unde sunt cuptoare la care doar apasi niste butoane si se prepara mancarea singura. Parerea mea este ca ne putem astepta la o evolutia in care mana bucatarului, spre exemplu, sa nu fie atat de importanta pentru prepararea unei farfurii.

Restocracy: In ce directie credeti ca va evolua ambianta din restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani: dimensiunile localurilor, amenajarile, decorurile, mobilierul si aranjarea meselor etc.?

Georgios Malideros: Nu sunt cel mai potrivit sa vorbesc despre decoruri sau amenajarea, dar totusi cred ca fiecare restaurant trebuie sa spuna clientului o povestea. Daca e, spre exemplu, un restaurant italian in Romania as vrea sa ma faca sa ma simt ca in Italia s.a.m.d.

Referitor la dimensiunile restaurantelor, cred ca trebuie dimensionate dupa cerere si dupa clientela, elemente care trebuie sa fie luate in calcul si puse ca tinta. Nu se poate ca un restaurant care vine cu un meniu mediu de 200 lei sa aiba aceleasi dimensiuni (spatiu interior) ca un restaurant cu meniu de 20 lei. In general, sunt de principiu ca fiecare metru patrat din local trebuie utilizat eficient.

Restocracy: Ce restaurante vor disparea in urmatorii ani, care vor fi cele care vor ramane si se vor dezvolta?

Georgios Malideros: Parerea mea e ca vor disparea restaurantele care nu fac treaba buna. De aceea, orice business ar putea sa aiba succes, daca ofera calitate a serviciilor si a mancarii.Interviu Restocracy cu Georgios Malideros, Administrator OSHO si Oro Toro

Restocracy: Ce produse sunt cel mai greu de gasit in Bucuresti? Ce ati vrea sa fie mai usor de gasit? Cum credeti ca vor evolua lucrurile pe piata furnizorilor in urmatorii ani?

Georgios Malideros: Multe produse sunt greu de gasit in Romania si asta se intampla pentru ca sunt foarte putini furnizori care ofera calitate si constanta pentru produsele pe care le importa sau distribuie. Noi testam aproape zilnic furnizori si produse noi, care ni se aduc, unele fiind chiar bune. Am avut exemple unde ni s-a dus prima data o marfa extraordinar de buna si la a doua comanda nu am mai regasit aceeasi calitate. Furnizorii, care sunt profesionisti si ofera calitate clientilor, cred ca sunt deja consacrati, dar exista loc si pentru altii la fel de buni sau chiar si mai buni.

Restocracy: Ce restaurante credeti ca fac cel mai rau pietei gastronomiei publice din Romania? Cine face concurenta neloiala pe piata restaurantelor din Bucuresti?

Georgios Malideros: Cred ca fac rau investitorii care nu au experienta in domeniul si nu angazeaza oameni cu experienta, care sa dezvolte businessul. Rau s-ar putea sa mai faca si investitorii care urmaresc sa-si amortizeze investitia intr-un singur an (fast money).

Restocracy: Cand se vorbeste despre restaurantele din Bucuresti, cele mai multe reprosuri sunt aduse nu mancarii, nu ambiantei, nici preturilor, ci serviciilor. De ce credeti ca se intampla asta? Care credeti ca ar fi serviciul ideal asteptat de catre clientela dumneavoastra? Cum credeti ca va evolua serviciul in restaurantele din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani?

Georgios Malideros: Serviciul trebuie sa fie impecabil, parerea mea, indiferent de restaurant. Cand cerem bani clientilor pentru mancare, in pret este inclus si serviciul, iar clientul trebuie sa fie multumit pentru ca, pana la urma, serviciul este un element foarte important pentru un business in Horeca. In urmatorii ani s-ar putea ca serviciul sa se automatizeze si sa nu mai fie atat de mare interactiunea umana.Interviu Restocracy cu Georgios Malideros, Administrator OSHO si Oro Toro

Restocracy: Ce tara apreciati cel mai mult din punctul de vedere al pietei restaurantelor, si cu care ati vrea sa semene mai mult restaurantele din Romania?

Georgios Malideros: In Grecia, si zic asta nu pentru ca sunt eu grec, segmentul de Horeca este dezvoltat destul de bine. Imi place in Grecia, unde vad ca investitorii vor sa incerce si lucruri noi pentru a avea succes. Clientii l-au dat o sansa si ei i-au facut sa le placa acea locatie. In Romania inca vedem restaurantele care se mentin in norme rigide, standardizate, si nu prea vedem nimic nou.

Restocracy: Care este strategia restaurantului/lantului de restaurante pe care le conduceti pentru urmatorii 2/3 ani?

Succesul restaurantului Osho vrem sa il multiplicam si in afara Romaniei, iar cu Oro Toro as vrea sa ajungem in toate orasele din Romania cu peste 100.000 de locuitori.

Restocracy: Cu ce se diferentiaza lantul de restaurante pe care-l conduceti fata de competitia dumneavoastra? Va ganditi si la alte elemente de diferentiere pe care doriti sa le implementati in viitor? Ne puteti dezvalui unul dintre ele?

Georgios Malideros: Noi nu ne comparam cu competitia niciodata pentru ca cred ca nu face bine nimanui sa te uiti la ce a facut competitia. Noi ne uitam la clientii nostri, care dorim sa fie multumiti si, prin ei, sa aducem si mai multi clienti.

Lucram in fiecare zi cu lucruri noi, care s-ar putea sa placa clientilor nostri. Tot timpul ne gandim la ei si este unul din lucrurile pe care il spunem si furnizorilor nostri, cand vor sa ne propuna un produs nou. Noi il testam pe clienti si, dupa feedback-ul lor, ne hotaram daca il introducem sau nu, pentru ca ei decid ce doresc sa manance.Interviu Restocracy cu Georgios Malideros, Administrator OSHO si Oro Toro

Restocracy: Care sunt masurile pe care le intreprindeti pentru a atrage si retine oameni competenti in cadrul companiei pe care o conduceti? Cat la suta din cifra de afaceri investiti in dezvoltarea oamenilor pe care-i conduceti?

Georgios Malideros: Sunt de principiul ca toata lumea, care aduce un plus valoare business-ului, trebuie sa fie platita in conformitate cu eficienta. In compania noastra avem multe exemple de oameni care au fost initial angajati casieri si astazi, spre exemplu, sunt manageri de locatie la Oro Toro. Noi incercam sa avem un mediu prietenos la locul de munca, unde angajatii sa se respecte unii pe alti. In acelasi timp, si ei trebuie sa respecte locul de munca si fiecare trebuie sa fie responsabil pentru ceea ce a fost angajat sa faca.

Osho

Ce bine ca la Osho spala cosurile de paine cu detergent dupa fiecare client in parte... Osho a fost primul mare steakhouse din Bucuresti, cu brand, din cate stiu eu. Au mai fost niste restaurante i...

Data actualizarii: 02/03/2018

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.